Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnee Siiru!! Eli tosiasn ovis voi hujahtaa ties minne imettäessä.
Eiks teillä kellää mee maito ihan sika tiukalle? Etenki raskaana?? Mulla on vähän ennen menkkoja ja oviksen aikaan (estrogeenihuippu) ja sillo ku kerran olin raskaana kakkosen aikaan imettäessä niin lapsi vähän vierottu jo kun maito ei tulvinu samalleen
Täällä dpo8 tai 9 tai jotain sinne päin. Uitin huvikseni ovistikun joka odotetusti blankko miettin kauanko noita lugeja söisi.. oon ny ottanu tänään 8 päivää niitä. Onks se 10pv semmonen yleinen? Mitä sanoo raati?
Oloja ei ihmekyllä tosta 200mg oo tullu paitsi että olen tyynempi ja mieli tasaisempi kun milloinkaan. Ei tee mieli lopettaa koko nappeja
Okei! Eli ei huolta vielä! Mullahan lukee paketissa kp15-24 mut aloitin ne vasta oletetun oviksen jälkeen joskus kp24. Mielellään vielä viel hetken vedätän, vuotoa ei kuulu mut ennenkään vuoto ei oo tullu niiden läpi. Toki annoskin ollu moninkertainen.Mun ohjeessa on että parin vkon ajan. Oon lopettanut kun vuoto käynnistyy. Aika siinä 8-10 päivän väliä se varmaan on ollut.
Okei! Eli ei huolta vielä! Mullahan lukee paketissa kp15-24 mut aloitin ne vasta oletetun oviksen jälkeen joskus kp24. Mielellään vielä viel hetken vedätän, vuotoa ei kuulu mut ennenkään vuoto ei oo tullu niiden läpi. Toki annoskin ollu moninkertainen.
Mites muilla menee?
Teretuloo Serafia!! Monellahan noi ovuloimattomat kierrot, esim pco rauhottuu raskauden jälkeen hetkeksi ja kakkonen tärppääkin nopeammin
Mites Nipanderi, tuntuuko susta että kun käyttää lugea niin ne olot tavallaan ”kumuloituu”. Eli kun alkuun ottaa niitä muutaman päivän nii ei tunnu missään mut sit tälleen ku viikko takana niin tulee just ne klassiset ”lugeolot”. Siis ku hoidoissakin kävi silleen, mut pistin sen sen piikii et annos oli 600-800mg päivässä plus estrogeenit. Mut nytkin näköjää sama juttu. Eli väsytti noi aluksikin mut tuntuu et olot tavalaan vaan ”pahenee”.
Ja joo ei niistä haitaa oo mut lähinnä et kuuluukohan niitä luomukierrossa jotenki jatkaa jos raskautuu. No ei oo ajankohtaissta mut mietin vaan
Joo just toleen. Ärs. Ainoa ihan selkee ero raskausasiaan on se et hikoiluttaa välillä, öisin etenkin jne. Raskaana palelee vaan ihan tauotta.Tulee kyl. Ihan samalla tavalla ärsyttävästi kun raskausoireetkin tulis, et pikkuhiljaa. Mäpäs kysäisen kantaa siihen. Alkanut tuntumaan, ettei se ole itsellekään ajankohtaista, varmaan ikinä, ja vuodan vaan joka päivä hamaan vaihdevuosiaikaan saakka täällä siis kp2, perus menkkamasikset, jos niin nyt voi edes sanoa. Vaippa housuissa on pitänyt kulkea muutoinkin viimeiset 20 päivää:bag: mut jotain posia, mulla ehtii oleen ens kuussa kaksi ovista, tuplatsäänssit siis