Imettävät kuumeilijat

Mulla on menkat myöhässä noin 9 päivää. Tänään tein testin ja näytti negaa, kunnes yritin katsoa tarkemmin ja sit näytti että ois ollu haamu.. Otin kahdella eri laitteella siitä kuvan, ja toisessa ei haamua näkyny, mutta toisessa näkyi o_O voihan se olla, että kuvittelen koko haamun. Pitää testata parin päivän päästä uudelleen mikäli ei menkat ala. Mitään raskaus oloja mulla ei kyllä ole..

Mulla on muuten raskauden jälkeen ollut niukemmat menkat kuin yleensä, että niinkin voi käydä.
 
No oliko tuo joku precheck tai jotain sinne päin.. miehen mielestä selkeä negatiivinen, ite en oo varma että kuvittelenko vaan haamua vai onko nega..tosin, tässä kuvassa näyttää kyllä enemmän negalta.
 

Liitteet

  • 3F8CC8B1-40C0-4240-9701-B0492988EBE5.jpeg
    3F8CC8B1-40C0-4240-9701-B0492988EBE5.jpeg
    5.9 KB · Katsottu: 183
No oliko tuo joku precheck tai jotain sinne päin.. miehen mielestä selkeä negatiivinen, ite en oo varma että kuvittelenko vaan haamua vai onko nega..tosin, tässä kuvassa näyttää kyllä enemmän negalta.
Kyllä siellä mun mielestä haamulainen kurkkii :woot:
 
No oliko tuo joku precheck tai jotain sinne päin.. miehen mielestä selkeä negatiivinen, ite en oo varma että kuvittelenko vaan haamua vai onko nega..tosin, tässä kuvassa näyttää kyllä enemmän negalta.
Miusta on ihan selvä haamu, onnea!
 
Ei tuo mikään nega oo! Olen saanu vastaavan hcg 23 arvolla ja kaveri hcg17. Nyt peukut vahvistumiselle!! Uutta testiä vaan kehiin.
Onko sulla hajua oviksesta milloin olis voinu olla? Pc ei anna turhia viivoja. Toki roskiksesta niitäkään ei kannata kaivella, mut noi antaa alkuun haamut silleen et näyttä ensin aika blankolta ja sit ku se punainen väri haihtuu kokonaan näkyy haamulainen. Tommonen on tullu itselleni suunnilleen dpo10 maissa. Ja olen testannu noita varmaan satoja :hilarious: eli pidän ns luotettavina ja aikaisina testeinä vaikka herkkyys on teoriassa 25
 
Ei tuo mikään nega oo! Olen saanu vastaavan hcg 23 arvolla ja kaveri hcg17. Nyt peukut vahvistumiselle!! Uutta testiä vaan kehiin.
Onko sulla hajua oviksesta milloin olis voinu olla? Pc ei anna turhia viivoja. Toki roskiksesta niitäkään ei kannata kaivella, mut noi antaa alkuun haamut silleen et näyttä ensin aika blankolta ja sit ku se punainen väri haihtuu kokonaan näkyy haamulainen. Tommonen on tullu itselleni suunnilleen dpo10 maissa. Ja olen testannu noita varmaan satoja :hilarious: eli pidän ns luotettavina ja aikaisina testeinä vaikka herkkyys on teoriassa 25
Mäkin oon luullut että pc ei anna turhia viivoja mut niin vaan reilu kuukausi sitte tuli haamu josta ei sitten toisessa testissä ollu jälkeäkään, mikälie maanantaikappale oli :confused005:shifty:
 
Mä en ookaan törmännyt tämmöseen, hyvä tietää että on ollut huonoa erää.
 
Pitää aamulla testata uudelleen, saa nähdä miten käy :wideyed: ei oo kyllä mitään hajua, että millon ois ovia ollu.. en oo hirveämmin asiaa seuraillut.:bookworm:
 
En oo lämpöjäkään mittaillut.. Eikä oikein oo muita oloja, välillä tulee kuumia aaltoja (edellisestä raskaudesta oli kylä enemmänkin kylmä) ja wc:ssä tosin pitää käydä useammin (tää ehkä ainut mikä muistuttaa edellisestä ensimmäisestä kolmannesta). Mutta siis pääasiassa ei oo mitään oloja joista vois päätellä olevansa raskaana. Miten ne lämmöt, nouseeko vai laskeeko raskauden alussa?
 
En oo lämpöjäkään mittaillut.. Eikä oikein oo muita oloja, välillä tulee kuumia aaltoja (edellisestä raskaudesta oli kylä enemmänkin kylmä) ja wc:ssä tosin pitää käydä useammin (tää ehkä ainut mikä muistuttaa edellisestä ensimmäisestä kolmannesta). Mutta siis pääasiassa ei oo mitään oloja joista vois päätellä olevansa raskaana. Miten ne lämmöt, nouseeko vai laskeeko raskauden alussa?
Nousee ne. Mulla esim peruslämpö ihan vaan kainalosta 36,3 noin suunnilleen. Mut oviksen jälkeen nousee 36,8 ja ylikin ja raskaana jää koholle ja nousee tyyliin 37,1 tai jotain sinne päin. Melkein sama millon sen mittaa, se on selkeesti korkeampi. Siitähän se palelukin pääsääntöisesti johtuu :)
 
Eilen vihloi useamman tunnin ovismaisesti oikean muniksen tienoilta, saas nähdä oliko oikeesti ovis vai yrittääkö vaan käynnistellä. Veikkaan kyllä jälkimmäistä kun mitään muuta ovikseen viittaavaa ei oikein ole ollut. :rolleyes:

Siiru, testailitko aamulla? :)
 
Joo, samanlainen haamu kuin eilen :angelic: montakohan päivää tässä kannattais odottaa ennen uuden testin tekoa.. Enää ei oo ku kaks tikkua jäljellä, ja asutaan niin korvessa etten ihan heti uusia pääse ostamaan..
 
Joo, samanlainen haamu kuin eilen :angelic: montakohan päivää tässä kannattais odottaa ennen uuden testin tekoa.. Enää ei oo ku kaks tikkua jäljellä, ja asutaan niin korvessa etten ihan heti uusia pääse ostamaan..
Pari pv pitäisin väliä jos haluaa nähdä kunnolla vahvistumisen. Siis jos tikkuja on enää kaks jäljellä. Hcg tuplautuu aika nopsaan alussa mut siltikin voi mennä pari päivää tuplautumisessa.
 
Pitää katsoa jos malttaisi olla huomenna testaamatta. Aika jännää, yleensä mulla on aina näkynyt selkeät kaksi viivaa kun olen testannut.. Ehkä tässä on nyt hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmässä vaiheessa kiertoa (jos se siis on edes tapahtunut)..
 
Pitää katsoa jos malttaisi olla huomenna testaamatta. Aika jännää, yleensä mulla on aina näkynyt selkeät kaksi viivaa kun olen testannut.. Ehkä tässä on nyt hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmässä vaiheessa kiertoa (jos se siis on edes tapahtunut)..
No jooo. Itse en osais olla testaamatta :hilarious: onks sulla yhtää ovistikkua jemmassa? Niillä vois saada ”osviittaa” mikä tuo haamu on naisiaan tai miehiään.
 
Takaisin
Top