Imettävät kuumeilijat

Ei oo ovis tikkuja, en oo niitä koskaan käyttänyt (on vähän liian kalliita tähän meidän talouteen).. Jos vaikka huomenna taas testaisi..
 
Omanapa. Pari päivää oletusta oviksesta. Lämmöt matalalla ja maha kipuilee. Kp25. Eli odotettavissa ”normaali” huono kierto superlyhyellä ”luteaalilla” :sour:
 
Tänä-aamuna rfsu tikulla..
 

Liitteet

  • 20D07FB6-4FC1-4D85-9F3A-5F0B06E370FD.jpeg
    20D07FB6-4FC1-4D85-9F3A-5F0B06E370FD.jpeg
    5.8 KB · Katsottu: 164
Siiru kyllähän tuo plussalle näyttää :) sul on ollu sit ovis aika liki ennen ”menkkojen alkupäivää”. Sekin vissiin aika yleistä imettäessä että ovis venähtää myöhemmille päiville :smiley-angelic003
 
Ei meinaa aivoihin asti mennä tämä tieto, kun ei ole mitään oireita.. Toivottavasti kestää tämä kyydissä :nailbiting:
 
Hei imettäjät. Ootteko muut huomannu hormonivaihtelussa imetettävän puklaavan? Nyt on kolmas kierto ja kolmas kerta kun oletetussa dpo 4-5 kohdalla ainakin yhden imetyksen jälkeen tulee kokkareista maitoa. Ei siis muuten koskaa puklaa. Ei edes ihan pienenä vauvana.
 
Ei mulla ainakaan ole puklailut ekan vuoden jälkeen (ja silloin ei ees ollu menkat alkanut). Ei siis meillä vaihtelut vaikuta..
 
Hei imettäjät. Ootteko muut huomannu hormonivaihtelussa imetettävän puklaavan? Nyt on kolmas kierto ja kolmas kerta kun oletetussa dpo 4-5 kohdalla ainakin yhden imetyksen jälkeen tulee kokkareista maitoa. Ei siis muuten koskaa puklaa. Ei edes ihan pienenä vauvana.

Kyllähän äidin hormonit menee jossain määrin maidon kautta lapseen. Muistan kyl itekki miettineeni et jotkut jutut vois johtua miun hormoneista, mut muistikuvat on aika hataria :hilarious: ja meillä kaikki 3 on vauvana puklaillu niin paljon et ei oikeen osaa sanoo et mistä johtu millonki.
No hei itseasiassa tää kolmonen tais piiitkästä aikaa puklata viime kierron loppupuolella :woot::think005
 
Kyllähän äidin hormonit menee jossain määrin maidon kautta lapseen. Muistan kyl itekki miettineeni et jotkut jutut vois johtua miun hormoneista, mut muistikuvat on aika hataria :hilarious: ja meillä kaikki 3 on vauvana puklaillu niin paljon et ei oikeen osaa sanoo et mistä johtu millonki.
No hei itseasiassa tää kolmonen tais piiitkästä aikaa puklata viime kierron loppupuolella :woot::think005
Ah. Eli periaatteessa jollain muullakin :hilarious:.. ettei mun teoria ehkä ole ihan hatusta :angelic: olisko se sit nouseva progesteroni joka tekis ton/muuttas maidon makua tms. :confused005

Nääh. Eniten mua ketuttaa näissä alkavissa menkoissa se et taas ne alkaa reissussa:hungover:. Ainoat kerrat ku nyt oltu missään nii vuodan ku seula :inpain: arvasin ettei 200mg lugea mulla siirrä luultavasti vuotoa tarpeeks. Krääh :grumpy:
Kivut on ainakin kokoaikaiset jotka enteilee kyl ihan sitä itseään.
 
No siis, miulla tulee itellekin pahoinvointia just ennen ovista ja jossain dpo6-7 (estrogeeni siis?), ni en ihmettelis jos pienillä tulee kans:dontknow
 
Ei kai se auta muu kuin uskoa olevansa raskaana :woot: imetys kertoja oli siis 2/ vrk raskauden alkaessa. Nyt oon yrittäny toista kertaa lopetella ja varmaan sitten jossain kohden loppuu toinenkin.. Oispa hyvä kun maito alkais maistumaan niin pahalle että lopettaisi itse..
 

Liitteet

  • 20190815_082053.jpg
    20190815_082053.jpg
    6.7 KB · Katsottu: 129
Mahtavaa Siiru! Onnea matkaan! :happy093

Joo tuo oliskin hyvä homma, kun maidon saisi maistumaan jotenkin pahalta, niin loppuisi imetys pojan omasta tahdosta. En vaan raaski lopettaa tuosta vaan, vaikka mieli joskus tekisi.
 
Onnee Siiru!! :smiley-angelic003:smiley-angelic003 Eli tosiasn ovis voi hujahtaa ties minne imettäessä.

Eiks teillä kellää mee maito ihan sika tiukalle? Etenki raskaana?? Mulla on vähän ennen menkkoja ja oviksen aikaan (estrogeenihuippu) ja sillo ku kerran olin raskaana kakkosen aikaan imettäessä niin lapsi vähän vierottu jo kun maito ei tulvinu samalleen
 
Takaisin
Top