Nii sanoppa muuta. Ja mulla jo ikää sen verran et sit pelottaa se fakta et oikeesti kropan pettäminen on oven takana. Et missä kohtaa nää olot on imetyksen aikaansaamaa ja missä sit oikeesti vikaa. Pitääkin pyytää jostain luget loppukiertoon.. jos se auttais. Vuotokin nii runsas et vaikuttaa jo hemppariin
@turotus mulla kun kierto ei toiminu kakkosesta 1,5v ja tästä kolmosesta 10kk:n. Mä taisin erehtyä molemmissa tapauksissa kerran testaamaan. Olot oli pitkään täysin identtiset raskaana olemisen kans mut menkkoja ne oireili ja sit ne alkoi siitä kuukauden-kahden sisään. Itse tosin ”tunnistin” ettei kyse oo raskaudesta siitä et mua ei pallellu eikä ollu kunnolla lämmöt koholla vaikka muuten kaikki olot oli hyvin identtiset paksuna oloon. Oksetti ja hajut kävi nenään, heräsin öisin pahaan oloon jne. Sit myös testailin ajoittain ovistikuilla. Siitäkin tiesin etten oo raskaana kun tikut pysyi haaluina.
En mäkään enää mikään poikanen ole, mutta toistaiseksi ei ole löydetty mitään premenopaussiin viittavaa. Oon jo alkanu epäilee, et olisko endo tjn, mut en tiedä. Vetelen myös lisärautaa, eihän tästä pian mitään tuu, kun kaiken kuukautta joutuu kulkee vaippa housuissa.
Mut lugesteronia suosittelen, saa joka kierrosta tiputtelun katki (mikä mulla siis alkaa ovulaatiosta ja kestää kp1:een).