Imettävät kuumeilijat

Täällä ei mitään uutta, niin siksi ei tuu kirjoiteltuakaan. Varmaan koitan syksyllä lopetella imetystä jos tuo ei ennen sitä itsestään vieroittaudu, lähinnä sen takia etten meinaa enää itse jaksaa tätä imettämistä vaikka en ämmää annakaan kuin 2krt/pv..

@pronssi mikä kp sulla menossa? Voisko maidon vähyyteen olla joku hyvä syy :angelic:?
Hah! Kp 22 vasta. :grin

Kesälomalla on kyllä lonkerokin maistunut, joten parempi olla olematta nyt raskaana. :sorry:

Söin tässä kierrossa gelee royalea. En tiedä auttaisiko se oikeasti aikaistamaan ovista, mutta jatkan kokeilua.

Hah! Kp 22 vasta. :grin

Kesälomalla on kyllä lonkerokin maistunut, joten parempi olla olematta nyt raskaana. :sorry:

Söin tässä kierrossa gelee royalea. En tiedä auttaisiko se oikeasti aikaistamaan ovista, mutta jatkan kokeilua.
Ai säki syöt! Mä ostin kans hulluudessani tuota. Oootko muuten kokenu mitään vaikutusta?

Oma napa. Kp 7. Edelleen vuotaa vaikka jo loppui. Noi kaks edellistä kiertoa vuoti 6-7pv mut loppui sit kunnolla. Nyt lorahtelee vielä joka vessareissulla ihan verta :banghead: ärsyttää aivan hulluna. Lisäks on menkkakipuja edelleen. Yks yö jopa heräsin koviin kipuihin :inpain:

Siiru.. voi että. Tuohan se onkin kun jos joutuu vierottelemaan :sorry: sit ku tuntuu taas et voiko pari imetyskertaa vaikuttaa niin paljo. Mut kylläpä se osalla sit vaan vaikuttaa :shifty: njäh.

^Kännykällä hyvä kirjoitella.

Toissa päivänä oli PMS-aggressioita ja alkoi tiputteluvuoto, joten eipä tästä kierrosta suuria odotuksia.
Pitäisi hommata lisää geleetä ja vetää omenaviinietikkaa. Jospa stressi ei iske heti töihin palatessa,
kun nyt on ollut rento olo lomalla ja hyvä tunne tulevasta muutenkin. Ensi kierrosta plussa. :rolleyes:

Täällä on imetys sattunut nyt ihan saatanasti! Neidille puskee ylös lisää hampaita ja vissii imuote nyt jotenki erilainen. Mä oisin niiiin valmis jo lopettaa imetyksen! Pääsis nyt jo noista yöimetyksistä eroon nii seki ois jotain. Meni jo viikon verran kivasti, söi vasta 0530 eka kerran. Meil on ihn mahdoton tahtotaapero kasvamassa täällä et voi morjens  :hilarious:
Ei esim hyväksy isiä nukuttamaan tai hoitamaan öitä ollenkaan. Meinaa hiukan jo väsyttää nää 11kk katkonaiset yöt. Ja silti sitä haluaisi toisen tähän ralliin vielä, ollaan me naiset hulluja :joyful:

Ja silti sitä haluaisi toisen tähän ralliin vielä, ollaan me naiset hulluja :joyful:
Tämä. :facepalm: Ihme mielenhäiriöltä tuntuu haluta toista lasta, kun yksikin on niin mullistava ja kaiken ajan vievä kokemus. Mutta silti... Oishan se niin ihanaa saada vähän pienempi vauva syliin tuhisemaan.

Niinpä! Katselin just kuvia viime kesältä (raskaus ja vauvakuvia) niin ihan itku pääsi, kun muistaa kuinka upea kokemus se kaikki oli! Ekat päivät vauvan knssa oli niiiiin ihmeellistä. Tuntui hassulta, kun oma maailma pysähtyi ja muu maailma vaan jatkoi menoaan. Tietystikään vauva-arki toisen kanssa olisi ihan erilaista, kun tempo vähän eri tuon ikiliikkujan kanssa :grin mitenhän mahtaisi imetyshetket sujua tiheän imun vaiheissa j muutenkin! Esikoinen ainakin majaili tissillä melkein koko ajan.

Mies lähti viikonlopuksi reissuun ja kyllä on taas niin kädet täynnä töitä esikoisen, kahden koiran ja kissanpennun kanssa, että väkisin tulee mietittyä millä ihmeellä mä sen toisen pienen hoitaisin. Kahjo mikä kahjo :p

Huoh. Tein raskaustestin, kun kuukautiset eivät meinaa alkaa ja hajut tuntuvat ikävästi nenään, mutta eipä testissä mitään näkynyt. :shifty:
Kiva alottaa työviikko loman jälkeen kuukautisilla. :wtf:

Ei huvita pätkääkään mennä töihinkään, mutta on mukava, kun nappula pääsee päivähoitoon kavereiden kanssa leikkimään, kun ei tämä kroppa saa aikaiseksi leikkikaveria hänelle.

Ovis taisi yllättäen ollakin vain päivää myöhemmin kuin ennen esikoista. Limoista ja tuntemuksista päätellen pari päivää sitten, en tikuttanut, kun tämä kierto vielä tjot. Mutta eipä ota tullakseen, jollei pyhä henki käynyt vierailulla... Miestä ei ole kiinnostanut ja siis minua on päässyt painamaan vain väsymys... Ensi kierrossa alkaisi suunnitelmien mukaan varsinainen yritys.

Oon ollu taustalla kun ei oikein oo mitään intoiltavaa. Vika kierto päättyi siis yllättäen. Vuoto ja kivut oli kovat ja vuoto ei meinannu lakata millään :sour: en tiedä mikä nyt mättää :bored: vuoto tiputteli monta päivää (kp9 asti ainakin) mikä ei mulle oo tyypillistä. Alamahan menkkakivut jatkui pitkälle sen jälkeen ja vieläkin ajoittain. Nyt kp 15. Tän lisäksi PMS jäi päälle plus täydellinen kuivuuus. Noissa ekoissa kierroissa sentään kosteus ja halut lisääntyi kp 13-14 alkaen vaikka ovisplus tuli vasta kp19-21. Nyt aivan saharaa ja kohdunnapukka kova ja kiinni. Paineen tunne ja kivut ajoittain. Mikähän nyt mättää o_O:smiley-angry017
Muoks ainii ja naama on aivan täynnä finnejä. Ollu viimeksi 20 vuotiaana ja kerran raskaana ollessa näin kamala naama. Miks nyt!!?

Pahoittelur Pronssi negasta :grumpy: mä en ainakaan voi enää luottaa yhtään mihikään oireisiin. Pahaolo kuuluu nykysin kaikkiin kiertoihin:shifty:

Samoin muille asioiden kans painiville. On tää semmosta rallia vaikka isommar ikäerot että en tiiä. Ehkä luonto vaan ei edes halua mun enää lisivän :sorry:

Pahoittelur Pronssi negasta :grumpy: mä en ainakaan voi enää luottaa yhtään mihikään oireisiin. Pahaolo kuuluu nykysin kaikkiin kiertoihin:shifty:

Samoin muille asioiden kans painiville. On tää semmosta rallia vaikka isommar ikäerot että en tiiä. Ehkä luonto vaan ei edes halua mun enää lisivän :sorry:

Tsemppiä! Sulla on aika sama kuuloista kun mulla. Lopetin imetyksen tammikuussa ja sen jälkeen kroppa on ollut aivan kuutamolla. Mulla on lugesteronit loppukierron tukena, mikä estääkin ovulaatiosta alkavan tiputtelun. Nyr uusimpana tässä kierrossa sitten alkoi tulla välivuotoja kp10-> eteenpäin. Kyllä tää naisen keho osaa olla aikamoinen pettymys. Onnistumiset luomuplussan suhteen näillä vuodoilla puhdas nolla ja marraskuulle vielä joutuu odottelemaan hoitolähetettä:(

Kuinkahan usein muuten tälleen kierrottomana olis hyvä testailla? :scratch Aattelin että ehkä ensi viikolla voisi kokeilla, vaikka usko plussaan on kyllä olematon, mutta kai se olis hyvä välillä varmistaa.

Mulla on ollu ihan ihme pahoinvointia kans nyt muutamissa kierroissa. Ihan sellasta, mitä oli alkuraskauden aikana muutamina aamuina. Tein testin eilen luottavaisin mielin ja puhdas negahan se sieltö tuli. Menkkojen pitäis alkaa 3pvä päästä.

Tsemppiä! Sulla on aika sama kuuloista kun mulla. Lopetin imetyksen tammikuussa ja sen jälkeen kroppa on ollut aivan kuutamolla. Mulla on lugesteronit loppukierron tukena, mikä estääkin ovulaatiosta alkavan tiputtelun. Nyr uusimpana tässä kierrossa sitten alkoi tulla välivuotoja kp10-> eteenpäin. Kyllä tää naisen keho osaa olla aikamoinen pettymys. Onnistumiset luomuplussan suhteen näillä vuodoilla puhdas nolla ja marraskuulle vielä joutuu odottelemaan hoitolähetettä:sad001
Nii sanoppa muuta. Ja mulla jo ikää sen verran et sit pelottaa se fakta et oikeesti kropan pettäminen on oven takana. Et missä kohtaa nää olot on imetyksen aikaansaamaa ja missä sit oikeesti vikaa. Pitääkin pyytää jostain luget loppukiertoon.. jos se auttais. Vuotokin nii runsas et vaikuttaa jo hemppariin

@turotus mulla kun kierto ei toiminu kakkosesta 1,5v ja tästä kolmosesta 10kk:n. Mä taisin erehtyä molemmissa tapauksissa kerran testaamaan. Olot oli pitkään täysin identtiset raskaana olemisen kans mut menkkoja ne oireili ja sit ne alkoi siitä kuukauden-kahden sisään. Itse tosin ”tunnistin” ettei kyse oo raskaudesta siitä et mua ei pallellu eikä ollu kunnolla lämmöt koholla vaikka muuten kaikki olot oli hyvin identtiset paksuna oloon. Oksetti ja hajut kävi nenään, heräsin öisin pahaan oloon jne. Sit myös testailin ajoittain ovistikuilla. Siitäkin tiesin etten oo raskaana kun tikut pysyi haaluina.

Mulla on ollu ihan ihme pahoinvointia kans nyt muutamissa kierroissa. Ihan sellasta, mitä oli alkuraskauden aikana muutamina aamuina. Tein testin eilen luottavaisin mielin ja puhdas negahan se sieltö tuli. Menkkojen pitäis alkaa 3pvä päästä.
Mistähän tämäkin johtuu.. joskus luin että matala progesteroni taso suhteessa estroon tekis tällasta. Mulla kans ollu synnytysten jäljiltä usein kierroissa tota enkä oo ollu niissä kertaakaa raskaana. Sit ku olin niin tota pahaaoloa ei edes ollu :rolleyes:

Mistähän tämäkin johtuu.. joskus luin että matala progesteroni taso suhteessa estroon tekis tällasta. Mulla kans ollu synnytysten jäljiltä usein kierroissa tota enkä oo ollu niissä kertaakaa raskaana. Sit ku olin niin tota pahaaoloa ei edes ollu :rolleyes:

Okei, täytyypä googlailla tuosta!
Alkuun pistin huonon olon syömisten ja väsymyksen piikkiin. Mut ei se voi mistää semmosesta johtua, kun on niin aaltoilevaa. Ajattelin varata lääkärille ajan, josko ottais jtn verikokeita tms. Ärsyttää perkele kärsiä raskauspahoinvoinnista olematta ees raskaana o_O ps. Mulla ei ollu myöskää juurikaa pahoinvointia raskausaikana, voin monella tapaa paremmin ku ikinä. Ah se oli ihanaa!

@turotus mulla kun kierto ei toiminu kakkosesta 1,5v ja tästä kolmosesta 10kk:n. Mä taisin erehtyä molemmissa tapauksissa kerran testaamaan. Olot oli pitkään täysin identtiset raskaana olemisen kans mut menkkoja ne oireili ja sit ne alkoi siitä kuukauden-kahden sisään. Itse tosin ”tunnistin” ettei kyse oo raskaudesta siitä et mua ei pallellu eikä ollu kunnolla lämmöt koholla vaikka muuten kaikki olot oli hyvin identtiset paksuna oloon. Oksetti ja hajut kävi nenään, heräsin öisin pahaan oloon jne. Sit myös testailin ajoittain ovistikuilla. Siitäkin tiesin etten oo raskaana kun tikut pysyi haaluina.
Mulla ainakin tän esikoisen kohdalla oli niin oireeton alkuraskaus, että ilman testiä tuskin olisin tajunnut mitään ennen puoltaväliä. :hilarious: Tai oli jotain pientä, mutta ne olis helposti mennyt jonkun muun kuin raskauden piikkiin, jos ei olis tiennyt. Eli en uskalla luottaa siihen, että kyllä sen olosta huomaa, vaan aattelin että parempi välillä testata varmuuden vuoksi. :rolleyes:

Takaisin