Imettävät kuumeilijat

@turotus kiva kun tulit! Täällä on välillä suht hiljaista. Mä taidan olla ainoa kellä ei vissiin oo elämää joten joudan roikkumaan netissä :hilarious::angelic:

Oma napa. Dpo8 tai 7 menossa. Ei vuoda vieläkään :wideyed: lämmöt on korkeella. Maito edelleen aika tiukalla. Eilen oli mojovia menkkamaisia kipuja ja yöllä heräsin viiltävän ja repivään ”suonenvetoon” alamahalla kun yskäisin. Nyt ne kivut on pois. Väkisin alkaa miettimään että mitäs nyt :oops: ei pitäs ääneen sanoa eikä edes toivoa mutta mutta :sorry: oikeastaa pikemminkin pelottaa :smiley-ashamed008.
 
@turotus kiva kun tulit! Täällä on välillä suht hiljaista. Mä taidan olla ainoa kellä ei vissiin oo elämää joten joudan roikkumaan netissä :hilarious::angelic:

Oma napa. Dpo8 tai 7 menossa. Ei vuoda vieläkään :wideyed: lämmöt on korkeella. Maito edelleen aika tiukalla. Eilen oli mojovia menkkamaisia kipuja ja yöllä heräsin viiltävän ja repivään ”suonenvetoon” alamahalla kun yskäisin. Nyt ne kivut on pois. Väkisin alkaa miettimään että mitäs nyt :oops: ei pitäs ääneen sanoa eikä edes toivoa mutta mutta :sorry: oikeastaa pikemminkin pelottaa :smiley-ashamed008.
Kuulostaa aika lupaavalta, meinaatko milloin testailla jos vuoto ei ala? :)
Edit/ Olitkin kerennyt väliin, pahoittelut vuodosta :Heartpink
 
Kuulostaa aika lupaavalta, meinaatko milloin testailla jos vuoto ei ala? :)
Edit/ Olitkin kerennyt väliin, pahoittelut vuodosta :Heartpink
Joo kiitos :sorry: Vaikka tiesinhän mä tämän. Tuli nii typerä olo kun uhrasin edes puolittaisen ajatuksen sille mahdollisuudelle. Idiootti :banghead:
 
Hyvin tunkee kuumeilu ja pelot uniinkin, näin viime yönä unta, että olin raskaana ja oltiin ilmeisesti rakenneultrassa, jossa selvisi että vauva on sekä sokea että kuuro. :depressed:
 
Hyvin tunkee kuumeilu ja pelot uniinkin, näin viime yönä unta, että olin raskaana ja oltiin ilmeisesti rakenneultrassa, jossa selvisi että vauva on sekä sokea että kuuro. :depressed:
Kamala uni :oops: mut joo. Samoja unia täälläkin. Yks yö synnytin kolme aikuista ihmistä ja mietin et kas kun en yhtään kokenut mahani olleen iso :hilarious: Sit olen nähny jotain testien tekemistä, yhdessä se viiva oli semmoinen led-lamppurivistö ja mietin et ompa kerranki selkee :wacky:

Hoih mitkä menkat, ja mikä turvotus, väsymys ja joku pms päälle :sour: en muista ikuisuuksiin olleeni näin kireä, läheiset ahistaa ja aivan saamaton olo. Vuoto ihan järkkyä. Ei kellää olis ”luomu”keinoa hillitsemiseen. Vaikka tiedänhän mä et johtunee kierron huonoista vaiheista :inpain:
 
Minäkin jos liittyisin mukaan, pistäydyin jo tuonne raskaaksi 2019 -ketjuunkin. Pikkuneiti nyt 5 kk ja hänelle sisarus olisi jo toiveissa. Esikoisen yritystä kesti puolitoista vuotta ja siihen mahtui 3 varhaista keskenmenoa, sen vuoksi aloitellaan toisen yritys jo varhain. Plus vauvakuume... :rolleyes: Katsoo tuota mussukkaa ja tulee vain tunne, että näitä lisää. :grin Vaikkei neiti olekaan helpoimmasta päästä. Virallinen yritys alkaa tytön ollessa puolivuotias, sitä ennen tjot.

Ekat menkat tuli jo 5 vk synnytyksestä, sen jälkeen suht säännöllisesti, vaikka täysimetykselle päästiin 2,5 kk:n kohdalla. Kiinteitä aletaan kohta maistella. Viime kierrossa jo vähän jäljitin ovista, luteaali jäänyt muutaman päivän lyhemmäksi kuin ennen esikoista, nyt ehkä 10 pv. Kierrot jotain 28-32 pv. Nyt kp 2.
 
Sharmander Pms-oireet on kyllä niin sieltä ja syvältä. :sour: Toivottavasti helpottaa pian!

Mangusti_ Tervetuloa mukaan, ollaankos me joskus kirjoiteltu raskaaksi 2017- ketjussa samaan aikaan? Saatan kyllä sekottaakin. :hilarious:
 
Heips kaikki! Mä oon kans muutaman viestin kirjoitellut raskaaksi2019 ryhmään. Mä muistan kans Mangustin tuosta ryhmästä, mutta turotus, sua en muista. Meillä kans esikoista saatiin tekemällä tehdä, toivottavasti kakkonen tulis hiukan helpommalla :hilarious: nyt kyllä kaikenkaikkiaan rennommalla fiiliksellä mennään.
Ei varmasti helppoa olisi kahden pienen kanssa, mutta turha kai sitä etukäteen on pelätä. Koliikki on ainoa, mitä oikeasti pelkään. Se oli hirveetä, mut kyllähän seki ohi menee
 
Sharmander Pms-oireet on kyllä niin sieltä ja syvältä. :sour: Toivottavasti helpottaa pian!

Mangusti_ Tervetuloa mukaan, ollaankos me joskus kirjoiteltu raskaaksi 2017- ketjussa samaan aikaan? Saatan kyllä sekottaakin. :hilarious:
Juu, raskaaksi 2017 -ketjuun aloin kirjoittaa tammikuussa 2017 ja kun pysyvän tärpin saaminen kesti sen 1,5 v. niin tuli kyllä tutuksi. Ja muistan kyllä nimimerkkisi! :)
 
Juu, raskaaksi 2017 -ketjuun aloin kirjoittaa tammikuussa 2017 ja kun pysyvän tärpin saaminen kesti sen 1,5 v. niin tuli kyllä tutuksi. Ja muistan kyllä nimimerkkisi! :)
Kiva että edes joku muistaa, vaikka en mä kyllä muistaakseni ollut kovin aktiivinen, noissa isommissa ryhmissä on niin vaikea pysyä kärryillä. :rolleyes:
 
Äääh siis muistan Mangustin kans 2017 ryhmästä. Siellä tuli aika paljon kirjoiteltua. Väsyneillä äitiaivoilla kirjoitettu näemmä ihan mitä sattuu :hilarious:
 
Kiva kun on tullut uusia imettäviä kuumeilijoita, tervetuloa kaikille :)

Täällä imetys alkanut sattumaan..

Bella Swan rv7+5
 
Mää en oo tässä kierrossa muistanut/joutanut testailemaan ovulaatiota, mutta voi olla, että se tuli jo kp 14-15. En ole kerennyt oikein kuumeilemaankaan, kun niin paljon kiirettä ollut. Eikä jouda kirjoittelemaan, vaikka ei mulla mitään elämääkään ole. :bored:

Kiva, kun täällä on uutta porukkaa. Taapero välillä meinannut, että maito on loppu, joten jospa tässä olisi imetys vähenemään päin.
 
@Bella Swan onko elkeitä että imetys loppuisi vai mille maitomäärä näyttää?

@pronssi mikä kp sulla menossa? Voisko maidon vähyyteen olla joku hyvä syy :angelic:?
 
Ei näytä edes tiukassa olevan maito. Hyvin maistuu ja heruu vielä! :)
Tämä hyvä! Toisillahan se ei sinänsä muutukaan ja jatkuu jopa tandemina aikananaan. Millon sulla on ultria vai oliko ne jo :think005

Tosin itselläkin, kun raskauduin kakkosen imetysaikana, maito tuli ihan suht ok jonneki rv13 saakka. Sit se väheni radikaalisti eikä enää oikein palautunut vaikka raskaus menetettiinkin :sorry: silti tuo jaksoi jatkaa rinnalla jollain tasolla vielä vissiin vuoden siitä :rolleyes:
 
Tämä hyvä! Toisillahan se ei sinänsä muutukaan ja jatkuu jopa tandemina aikananaan. Millon sulla on ultria vai oliko ne jo :think005
Tandem kyllä kiinnostaisi, mutta katsotaan sitä sitten. Reilu viikko sitten kävimme varhaisultrassa, seuraava onkin sitten nt-ultra 3-4vk päästä :)
 
Kuumetta on, mutta vähän pelottaa imetyksen suhteen, miten käy. Kiinteät kun eivät oikein maistu ja öisin ollaan rinnalla PALJON.
 
Takaisin
Top