Imettävät kuumeilijat

Ei tänne plussaa tällä kertaa. Nykyinen vauva on useampana iltana valittanut, että toisesta tissistä ei tule maitoa ja tänään suuttui sille oikein kunnolla, kun nukutettaessa maito loppui kesken. Hän oikein kynsillä puristi ja puri tissiparkaa. Ei taida hyväksyä sitä, että imetys sattuisi joskus loppumaan. :rolleyes:
 
Voi Pronssi. Pöh :sour: Jospa tuo nyt tietäis ja ennustais hyvää, lapsi sopivasti vierottuis ”itsekseen” uuden raskauden ”alta” :smug:

Bella, onks sulla mitä raskausoloja? Oliko semmonen tärppi olo ennen testiä? Onks sulla ultraa tms milloin?

Täällä kp14 ja ihan perus ”ei ovulaatiota ihan huomenna jos ollenkaan”-olo :angry2. Suht kuivaa ja halutonta on, mieskin paljon poissa töissä eli ne mahkukerrat tosiaan ylipäätään kortilla vaikka ovisolot ja plussat tuliskin. Tuskin tulee, jotenkin semmonen olo. Ei yhtään sellaisen kunnollisen kierron fiilikset. Tuossa vikassa missä plussasin oli jotenki sellainen ”oikeaoppinen” kierto muutenkin :smiley-ashamed008 tai miten sen sanois. Nyt ollu noissa kierroissa o.plussasta huolimatta semmonen tahmee ja kuiva fiilis, ei sitä ihan ihan kunnon hedelmällistä vuotoa ollenkaan
 
Paineentunne ja alavatsakivut jotka eivät tuntuneet alkavilta kuukautisilta. Nyt on sitten oireita vaikka muille jakaa. Väsymyskin on tajuton.

Toivottavasti teidän muiden ei plussaa imettäessä tarvitse ihan näin kauan odottaa - ikäeroa lapsille tulossa 3v2kk.
 
Paineentunne ja alavatsakivut jotka eivät tuntuneet alkavilta kuukautisilta. Nyt on sitten oireita vaikka muille jakaa. Väsymyskin on tajuton.

Toivottavasti teidän muiden ei plussaa imettäessä tarvitse ihan näin kauan odottaa - ikäeroa lapsille tulossa 3v2kk.
Tuleeko sulla imettäessä huono olo? Sillon ku olin kerran kakkosen imetysaikaan raskaana mulla kuvotti aina heruessa.
Jaaa..Nooo. Mulla on ekan ja tokan välissä 3v9kk ja kakkosen ja kolmosen 4v11k :shy: oikein on ollu lopulta passelit ikäerot, jokainen saanut olla pieni ”riittävän” kauan, mustasukkaisuutta ei ollut juuri ollenkaan ja hoitaneet into pinkeänä aina pienempää ja olleet apuna :smiley-ashamed005 Toisaalta mles ollu paljon töissä eikä tukiverkkoja niin helpottanu kun isommat nukkuneet hyvin ja olleet omatoimisia. Ja joo, ymmärrän toki et isoin osa varmaan haluaa pienemmät ikäerot, itsekin tavallaan alunperin. Mutta väliin mahtui monta negahoitoa ja menetettyä vauvaa että ei se vaa sit menny niin :oops::rolleyes:
 
Oma napa on taas ihan nolla. Olojen ja oireiden mukaan ovis olis ollu päivä kaks sitten mutta tikut ei vahventuneet riittävästi. PC antoi tummaa muttei plussaa ja rfsu pysyi haaluna. Tähän iski yöllä rintatulehdus ja lämmöt reilusti koholla joka sotkee sitäkin ”varmaa” analyysiä. No. Samapa se. Mut olis vaan kiinnostanu tietää pidentyykö luteaali yhtään. Nyt on kp 17 menossa enkä usko et ovis olis ollu muutenkaan vielä. Aniharvoin normaalistikaan näin ”aikaisin”. Pläh.
 
Jatkan ykSinpuhelua.
Kp 19 ja PC antoi aamulla yksiselitteisen o.plussan, testiviiva pamahti tummakS ennen kontrollia, rfsun tikku oli aivan hailukka. Muut olot ei oikein kieli ovishommista paitsi maito supertiukalla. Eli pääsee taas laskemaan dpo päiviä, onko yhtä huonot ku ennenkin.
Muok. Kaikki kosteudet puuttuu jne. Kp 20 tuli entistä tummempaa viivaa. En ymmärrä.
 
Muokattu viimeksi:
Muakaan ei haittaa iso ikäero. Mies halusi pienen ikäeron, mutta minusta on mukava, että lapsi saa pitempään jakamattoman huomion ja on tasoeroa itsenäisempi pikkusisaruksen syntyessä.

Kuinka pitkät kierrot sulla on, Sharmander? Mullakin tosiaan ovulaatio ollut kp 18-19, mutta nytkin kierto oli 34 päivää pitkä, joten ei luteaalivaihe jää ihan tyngäksi.
 
Muakaan ei haittaa iso ikäero. Mies halusi pienen ikäeron, mutta minusta on mukava, että lapsi saa pitempään jakamattoman huomion ja on tasoeroa itsenäisempi pikkusisaruksen syntyessä.

Kuinka pitkät kierrot sulla on, Sharmander? Mullakin tosiaan ovulaatio ollut kp 18-19, mutta nytkin kierto oli 34 päivää pitkä, joten ei luteaalivaihe jää ihan tyngäksi.

Niimpä. Onkait kaikilla puolensa mutfa joo, mitä olen seurannu pienemmillä ikäeroilla olevia nii tää sopii mun ”psyykelle” :hilarious:

No kierto oli ennen raskautta 29-31 päivää. Silloin luteaali oli usein 7-9päivää riippumatta ovispäiväsyä. Joskus se tuli kp13 ja menkat alko sit kp21. Nyt viimeksi menkat alko kp27 ja luteaali jäi 4-5päivään

En kyl ymmärrä. Miks tikut antaa tummaa nyt toista päivää, limoja ei oo (mulla harvoin normistikaan on, silloin ku ollu oikeaoppiset olen myös raskautunu). Vissiin hormonit häikkää imetyksen kanssa viel sen verta. Sekin jännä että Pc tikku on ihan kunnon tumma ovisplus (testiviiva tummuu ennemmin ku kontrolli) mut rfsu vasta semmoinen puolet vaaleampi.
 
Mulla ainakin pc on näyttänyt melko tasavahvoja viivoja kahtena päivänä peräkkäin. Selkeä ero edeltäviin hailuroihin kuitenkin. Muita testejä en oo kyllä kokeillutkaan.
 
Mulla ainakin pc on näyttänyt melko tasavahvoja viivoja kahtena päivänä peräkkäin. Selkeä ero edeltäviin hailuroihin kuitenkin. Muita testejä en oo kyllä kokeillutkaan.
No joo... tikut oli vissiin viikon semmosia ”melkein” plussia, rfsut oli ihan blankkoja. Sit kahtena pv tuli ihan kunnon oikeeoppiset tummat, rfsu ei ollu edelleenkään plus :hilarious:
Tänään pc haaleni taas ”melkein” plussaksi. Eli no. Jotain tapahtui, lasketaan sit kai se eka plus dpo -1:ksi?
Muuten ei oo henkisesti mitään kuumeiltavaa vaik ”täsmäiskut” (3kpk) sattukin ihan oikeaan kohtaan. Lähinnä kiinnostaa tuo luteaalin lyhyys :wacky:
 
Aloimme siis toivoa toista lasta ja ehkäisy jätettiin pois, kun esikoinen oli n.6kk ikäinen. Nyt hän on 2,5v. Toivottavasti teidän muiden ei tarvitse kahta vuotta odottaa plussaa saapuvaksi!
 
Itse en ole kokeillut ovulaatiotesteistä muita kuin Clear Bluen digitaalisia ja One Stepin. Ne oli aivan sopivia. Onhan se yksilöllistä mikä merkki itsellä toimii.
 
Bella Swan vuodet on pitkiä tosiaan :sorry:

On kp 23. Lämmöt ei oo noussu o.plussien jälkeen. Vaimeaa kipuilua. Yöhikoilua joka tietää menkkoja. Naurattaa taas tää 4pv ”luteaali”. Flow sanoo ”menkkoihin 10 päivää :hilarious::hilarious: taitaa olla mieluummin 10 :hilarious::wtf:
Mikähän tänkin sit selittää? Luulis jos ovista ei kertaa tuu nii ei tulis menkkojakaan. Tiedän et paska munasolu lyhentää luteaalin mut että se jää ”pariin päivään” tuntuu oudolle:shifty:
 
Sharmander, miulla on kanssa ollu superlyhyitä luteaaleja imettäessä. Muutaman kerran 5pvä, sitten jotain 7-9. Tossa ihan muutaman päivän lutiksessa varmaan keltarauhanen ei muodostu kunnolla, oon ite epäilly et noissa kierroissa mis luteaali on ollu superlyhyt, folli on kasvanu liian suureks (Koska kivut). Myös semmonen on tullu huomattua, et mitä aiemmilla kpillä ovis on, sitä pidempi luteaali.
 
Sharmander, miulla on kanssa ollu superlyhyitä luteaaleja imettäessä. Muutaman kerran 5pvä, sitten jotain 7-9. Tossa ihan muutaman päivän lutiksessa varmaan keltarauhanen ei muodostu kunnolla, oon ite epäilly et noissa kierroissa mis luteaali on ollu superlyhyt, folli on kasvanu liian suureks (Koska kivut). Myös semmonen on tullu huomattua, et mitä aiemmilla kpillä ovis on, sitä pidempi luteaali.
Kiva kuulla ettei ihan epänormaalia imettässä :smiley-angelic003 No joo tuokin on totta. Toki olen raskautunu myös kp21-23 oviksista mutta tuntuu että ns huono munasolu on yhteydessä niin liian aikaiseen ku myöhäiseen ovikseen.

No. Lämmöt tais ny kuitenki tais nousta mut nyt alkoi suht kovat ”menkkamaiset” kivut ja ollaan vasta oletrettavasti dpo 3 kohdalla eli mistään ns kiinnittymisestä tms positiivisesta ei tod oo kyse. Veikkaan että vuoto alkaa tehdä tuloaan.:confused005
 
En tiedä viitinkö tänne kirjottaa, kun yleensä se ei tiedä hyvää :joyful:.. mut dpo4 alkaa olla lopuillaan eikä viel yhtään tuhruja tms. Huominen ja siitä pari päivää viel eteenpäin on ne hetket et 99% kierroista alkaa vuotaa. Luomuna tuskin koskaan ollu dpo9 pidempää kiertoa. Monesti myös alkaa suoraan aamulla ilman varoituksia joten tuhruttomuus ei kerro mitään. Katellaan :happy3
Edit. Paitsi et tajusin et testasin niillä eri tikuilla ku ennen (pc) eli nyt olis niiden toisten rfsun tikkujen mukaa luultavasti vasta max dpo3. Eli se siitä teoriasta :shifty::sad010
 
Muokattu viimeksi:
Jatkan yksinpuhelua :hilarious: jää muistiin sit seuraaviin kiertoihin
Tänään dpo6 tai 5 riippuen kumpanen o.plus lasketaan (plus vai viel vahvempi plus)
Ei viel vuoda mut yö oli nihkee ja illalla kunnon pms. Oli tosi mukava päivä eikä tapahtunu yhtään mitään eikä mitään syytä muutenkaa, mut silti olis voinu kolata koko sakin pihalle :mad: Tuntu ettö kaikki roikkuu puhelimissa tai tavarat jätetty pitkin poikin, tyhjiä herneenpalkoja löyty vessastakin jajaja :smiley-chores020 Real PMS :violent001
 
DPo 7 tai 6.. ei vuoda vieläkään. Lämmöt korkealla mut toisaalta täällä on muutki vähän kipeenä :confused005.. kipuilua reisiin ja ”takapuoleen”. Ilmavaivoja ja väsyttää ihan sikana. No. Ainakin luteaali piteni edes vähän :smiley-bounce013
 
Mäkin voisin tulla tänne kurkkimaan, esikoinen on nyt 7kk ja on oikea tissitakiainen vielä. Pitkien keskustelujen jälkeen päätettiin miehen kanssa että jätetään jo ehkäsy pois ja jatketaan tjot-linjalla. Kierto mulla ei oo vielä palautunut joten senkään puolesta ei kunnon yritystä vielä. Esikoista yritettiin yli vuosi ennen tärppiä, joten senkin puolesta ajateltiin aloitella ajoissa ettei ikäero venyisi hirmu pitkäksi. :)
 
Takaisin
Top