Imettävät kuumeilijat

Nipanderi. No joo, mulla on aika pääsääntöisestti ollut lyhyt luteaali. Ennenvanhaan tihkutti, mutta nyt alkaa menkat suorilla viimestään dpo 7. Ärs. Mut tämä nyt on tiedossa, munasolut on huonolaatuisia ja niitä vähän. Ikääkin jo liikaa :wacky:

No, silti luomuraskauksia on takana kuusi kappaletta joista yksi eläväinen lapsi. Kaksi muuta hoidoilla. Milloinkahan sitä oikeesti ymmärtäis että jossain vaiheessa se loppu tulee raskaushaaveille ihan luonnostaankin :sorry:

Meni toi mun kommentti vähän väärään ketjuun:)) mulla toi imetys päättyi tammikuun lopulla ja marraskuusta kakkonen ollut tekeillä. Mut tohon sun vuotoveikkaukseen. Imetyksen lopetus veti ainakin ton oman kierron kaameeksi. Välivuoto alkaa dpo2-6 ja kestää kp1:een. Tässä kierrossa ekaa kertaa luget tukena (alkoi vuoto jo heti o+) ja nyt dpo4, tuntuu että ovat vähän auttaneet, ainakin pari viimeistä päivää on ollut rauhallisia vuotojen suhteen. Vaikkei sitten tärppiä olisikaan.

Tsemppiä teillekin omiin tilanteisiinne. Toivotaan plussia:)
Toivottavasti kierto tasoittuu pian! Todella kurjaa että jatkuu vaan vuodot, imetyksen lopetuksestakin jo aikaa.

Hyvää juhannusta täältäkin!

Ja Bellalle kiitos :shy:

Onko kukaan muu huomannu hormonivaihtelun aiheuttavan vauvalle maitojen puklausta? Muistan keskimmäisellä miettineeni samaa mut en muista mihin kierron vaiheeseen se liitty :bored: tuo ei siis puklaa koskaan, ehkä kertaalleen joskus ihan pienenä vauvana. Eikä mitään oksennustakaan.

Sharmander, mulla se ovislima on aina ollut sellasta ns oikeaoppista ja helposti tunnistettavaa. Myös muut oireet on olleet selkeitä.

Mulla takana toiset kuukautiset keskenmenon jälkeen ja nyt vasta olo alkaa jotenkin olla normaali. Vaikka ollaan puhuttu, että vauvahaaveet jätettiin unholaan, niin jopa tuo kuumeilu taas nostaa päätään... :angelic:

Kiitos :shy:

Huoaaah! Onneksi jättimenkat takana. Vuotoa tulee kuukupilla arvioiden reilusti yli 200ml kuuden päivän aikana. Seiska päivänä vuoto tyrehtyi ja loppui :blackeye:
Nyt mennään koht kp10 ja ei mitään odotuksia tämänkään kierron suhteen

Mites muut :smiley-angelic003!?

Jospa Sharmander tämä on Se kierto:p

Työkiireissä en ole testaillut ja menkat myöhässä oletetusta ovulaatiosta.. plussa tuli! Vuosi sitten juhannuksena oli alkuraskauden km. Jospa tämä tulisi syliin asti <3

Onnea, Bella Swan! :wideyed: Peukut pystyssä!

Täällä odotellaan kp1:tä. Ei nyt ihme, että se yksi ovulaation aikainen täsmäisku tuottanut tulosta. On ollut kyllä stressiäkin niin perhanasti, että ei varmasti tärppää.

Mitäh Bella Swan:eek::shy::smiley-angelic003 kerro ny herranen aika lissää?! Millon oli ovis, mitkä oli/on ny olot? Tiesitkö/arvasitko vai tuliko puskista? Onneee :smiley-bounce013!!

Pronssi. Pläh. Joskus se kertakin riittää :smiley-ashamed005 mutta :oops:

Nyt on ollut niin hektistä töissä, että vain yksi talletuskerta oli ja se riitti! Laskettu aika olisi 4.-8.3 välillä. Varasin ultran parin viikon päähän, siellä sitten selkenee. Kuukautisista laskettuna olisi jo rv 7, mutta en ole tietääkseni ovuloinut ainakaan ennen kp19, viikot siis todellisuudessa n. viikkoa vähemmän.
Olo on raskaana oleva. Vatsa on turvonnut ja kipuilee, oksennusta nieleskelen töissä.

Luteaali ollut nyt reilun vuoden 13-14 päivää, eli heti kun kierto starttasi :) Imetystä on yhä paljon, toki 3kk olen ollut töissä ja tyttö on ollut paljon hoidossa. Tissille hyökätään heti kun tulen kotiin.

Luteaali ollut nyt reilun vuoden 13-14 päivää, eli heti kun kierto starttasi :) Imetystä on yhä paljon, toki 3kk olen ollut töissä ja tyttö on ollut paljon hoidossa. Tissille hyökätään heti kun tulen kotiin.
Aa okei! Sulla ei ollu sitä luteaaliongelmaa :)! No joo. Eipä se aina oo tosiaan yhdestä tekijästä kiinni. Saapa nähdä mistä oma surkea luteaali johtuu, onko imetys vai tosiaan ikä. On se aina lyhyt ollu mut ei ny tällainen 4-5pv ennen :sorry:

Aa okei! Sulla ei ollu sitä luteaaliongelmaa :)! No joo. Eipä se aina oo tosiaan yhdestä tekijästä kiinni. Saapa nähdä mistä oma surkea luteaali johtuu, onko imetys vai tosiaan ikä. On se aina lyhyt ollu mut ei ny tällainen 4-5pv ennen :sorry:
4-5 kuulostaa kyllä todella lyhyeltä! Toivottavasti korjaantuu pian!

Onnea, Bella Swan! :wideyed: Peukut pystyssä!

Täällä odotellaan kp1:tä. Ei nyt ihme, että se yksi ovulaation aikainen täsmäisku tuottanut tulosta. On ollut kyllä stressiäkin niin perhanasti, että ei varmasti tärppää.
Täälläkin stressiä enemmän kuin laki sallii ja vain yksi täsmäisku ovulaation tienoilla :wink Toivoa siis on!

Takaisin