iLa, olen kateellinen hyvin nukkuvasta lapsesta! Meillä kekkuloitiin taas klo 1.10, 5.20 ja 6.10 eli we're back in the loop
ei onneksi herää ees kunnolla ja nukahtaa kohtuu nopeasti uudestaan eli siinä mielessä ollaan edistytty, mutta siellä se seisoo laitaa vasten ja kitisee. Ei oo tosin tullut kokeiltua että jos antais aikansa kitistä niin tajuaisko tuo mennä ite takaisin alas, mutta epäilen.
Enkä viitsi antaa kuudelta nousta vaikka itselle oisi ihan se ja sama kun unensaanti on heräämisen jälkeen vaikeaa, mutta tyttö on koko päivän sitten kuin perseelle ammuttu karhu kun puoli kahdeksalta herättyään taas itse aurinko.
tarttee siis melkeen 12 h tunnin yöunet kun nukahtaa yöunille noin klo 20, päikkäreitä nukkuu ihan maksimissaan kaks tuntia ja nekin kahdessa osassa. Nyt kun on nukkunut yöllä paremmin niin päikkäritkin on maistuneet paremmin, vai kenties yöunet on olleet paremmat kun on nukkunut enemmän päikkäreitä? Tiedäppä näistä
Alkaa olla vähän väsynyt olo näihin unikeploiluihin, vaikka ihan kohtuullisesti saakin itse nukkua mutta kyllähän se v*tuttaa joka yö monta kertaa nousta, varsinkin kun sitten itse ehtii virkistyä kun sen verran pitkään pitää kekkuloida hereillä, sitten ootellaan taas puoli tuntia unta
meillä kyllä saattaa vielä jokin allergiakin vaivata kun eilen oli taas pylly kuin punapersepaviaanilla konsanaan... Mietin tässä vaan että mitenhän sitä muka jaksaa töissä sitten painaa skarppina jos tämä mieloilu jatkuu
ja jos sattuisi vielä raskaanakin olemaan
Olisihan se pitänyt arvata että kun pienenä vauvana nukkui öisin niin hyvin että jossain kohtaa se sonta lävähtää tuulettimeen