Imettävät kuumeilijat

Joo en hirmu aktiivinen oikein ole muissa ketjuissa. Tuokaan raskaaksi 2018 -ketju ei oikein tunnu jotenkin omalta. Käyn minä siellä lukemassa juttuja, mutta sitten kun tuntuu, että tuomitaan välillä jyrkällä kädellä tms.
Täällä on mukava yhteishenki :)

No minusta olisi kyllä aika outoa jos tänne ei saisi jäädä seurailemaan ja kirjoittelemaan vaikka onkin plussannut. Kyllä minä ainakin haluaisin jäädä seurailemaan ja tsemppailemaan muita, vaikka plussan saisinkin! :shy: ja minusta on kiva, että keskustellaan muutakin kuin pelkkiä kuumeilujuttuja! Kuitenkin tosiaan tarvitsee ajatella välillä vähän muutakin.:cat:

Huh, niin se vain kääntyi tämäkin päivä iltaan! On se kumma että kun yhden yön nukkuu paremmin niin heti tulee keholta joku hylkimisreaktio ja väsyttää kahta kauheammin. Silmänalusetkin on niin tummat että näyttää niin kuin olisin valvonut viikon putkeen! Meidän unikoulu eteni sellaiseen vaiheeseen menneellä viikolla, että ulkoistin itseni makkarista ja diktaattori sai jäädä sinne yksin nukkumaan ja viime yönä ei kuulunut pihaustakaan välillä 00.00-7.30 :shy: oispa tämä pysyvä kehitys! Tosin me sitten asutaan miehen kanssa yöt tuvassa siihen asti, kunnes saadaan lapselle makkari valmiiksi. Mutta se on pieni hinta paremmista yöunista, tuleepahan siivottua joka ilta paremmin! :p laps päätti nimittäin häiriintyä yöllä siitäkin kun käännät kylkeä ja sänky natisee (vaikuttaisi olevan äitinsä unenlahjat, eli huonot :shifty:)

Onnea Blackwood :)
Meillä on myös nukuttu 1 yö paremmin (toissa yönä) tässä pitkiin aikoihin, ehkä kuukauteen. Ja viime yönä vauva kyllä heräs riekkumaan tunniksi klo 12 ja 4, mut makoiltiin sängyssä/ olin puoliunessa 15 yli 9 asti ja näin myöhään en varmaan oo saanu yli 3 kk nukkua..

Mie olen niin onnellisessa asemassa että likka on nukkunut 6h yöunia 2kk ikäsestä.. Ja nyt 10kk vetää 22-7 unta ja sit ottaa tissin suuhun ja jatkaa unia 8-9 asti

Tää viikonloppu on vaa perseestä kun oon illat töissä ja mies likan kanssa ja kun pääsen kotio niin mulla on vastassa vihainen likka ja vihainen mies xD
Ja kun nukkuun pitäisi mennä niin ei väsytä.. Työmoodi päällä ja saan unesta kiinni ehkä 1-2 aikaa yöllä.. :shifty:

Mikä turvotus? :o näyttää että olisin viidennellä kuulla raskaana :wideyed::grin

Liitteet

• DSC_0327.JPG
    DSC_0327.JPG
    579.8 KB · Katsottu: 168
iLa, olen kateellinen hyvin nukkuvasta lapsesta! Meillä kekkuloitiin taas klo 1.10, 5.20 ja 6.10 eli we're back in the loop :shifty: ei onneksi herää ees kunnolla ja nukahtaa kohtuu nopeasti uudestaan eli siinä mielessä ollaan edistytty, mutta siellä se seisoo laitaa vasten ja kitisee. Ei oo tosin tullut kokeiltua että jos antais aikansa kitistä niin tajuaisko tuo mennä ite takaisin alas, mutta epäilen.

Enkä viitsi antaa kuudelta nousta vaikka itselle oisi ihan se ja sama kun unensaanti on heräämisen jälkeen vaikeaa, mutta tyttö on koko päivän sitten kuin perseelle ammuttu karhu kun puoli kahdeksalta herättyään taas itse aurinko. :rolleyes: tarttee siis melkeen 12 h tunnin yöunet kun nukahtaa yöunille noin klo 20, päikkäreitä nukkuu ihan maksimissaan kaks tuntia ja nekin kahdessa osassa. Nyt kun on nukkunut yöllä paremmin niin päikkäritkin on maistuneet paremmin, vai kenties yöunet on olleet paremmat kun on nukkunut enemmän päikkäreitä? Tiedäppä näistä :shifty:

Alkaa olla vähän väsynyt olo näihin unikeploiluihin, vaikka ihan kohtuullisesti saakin itse nukkua mutta kyllähän se v*tuttaa joka yö monta kertaa nousta, varsinkin kun sitten itse ehtii virkistyä kun sen verran pitkään pitää kekkuloida hereillä, sitten ootellaan taas puoli tuntia unta o_O meillä kyllä saattaa vielä jokin allergiakin vaivata kun eilen oli taas pylly kuin punapersepaviaanilla konsanaan... Mietin tässä vaan että mitenhän sitä muka jaksaa töissä sitten painaa skarppina jos tämä mieloilu jatkuu:wideyed: ja jos sattuisi vielä raskaanakin olemaan :hilarious:

Olisihan se pitänyt arvata että kun pienenä vauvana nukkui öisin niin hyvin että jossain kohtaa se sonta lävähtää tuulettimeen :p

iLa, mulla on vatsalihasten erkauma ja maha näyttää aina tuolta (tai isommalta)... :) Kattelin tänään leikkipuistossa jonkun vauvaa joka oli isoäitinsä kanssa liikkeellä, sanoin vaan hänelle että näitä vauvoja kiinnostaa nyt tuijotella kun on hirveä vauvakuume, ja sitte se isoäiti loi sellasia pitkiä epäuskoisia katseita mun mahaan, voin kuvitella että se ajatteli "jos et ole huomannut niin olet jo vähintään 5. kuulla" :hilarious:

Mulla ei pitäis erkaumaa lääkärin mukaan olla mut silti mulla on edelleen maha sen näköinen ku raskaana oisin.. vaikka oon lähtöpainoonkin jo päässyt, maha vaan tuntuu jääneen.. :shifty:

Aikaisemmin kirjoittelin tähän ketjuun, kun oli vielä imetyksestä kierrot yms sekaisin ... mutta kommentoisin tuohon mahajuttuun, että enpä olis uskonut, että erkauman kanssa sai taistella yli vuoden... eikä se tosiaan se vatsa välttämättä litisty, jos jollain konstein saa vatsalihasten reunat yhteen! Mulla se auttoi vyötärönympäryyteen max 4 cm, eikä raskaanaoleva ulkomuoto ihan sillä kaikonnut. No, nyt edelleenkin kuitenkin enempi tai vähempi treeniä asian suhteen. Mistään ei olis tullut yhtään mitään ellen olis ammattilaisen fysioterapeutin kanssa lähtenyt kaivamaan kadonnutta hermotusta ja syviä vatsalihaksia. Tsemppiä naiset!
Ainakin nyt oon saanut sen lapsen, että on edes sille pömpölle joku peruste ;)
Ai niin, ja plussia ketjuun!!
Katjusha ja tyttö 1,5 v.

Meillä ollaan nukuttu muutama yö täällä tosi levottomasti:dead: Eikä omaa nukkumista auta palelu, vaikka villasukat jalassa ja ihan kiinni miehessä nukunkin. Miehellä tulee vaan liian kuuma kun on ihan liki:hilarious:

Missä vaiheessa iLan kierto on? Jos turvotus oiskin raskausoire?:happy:

Huomiolle tsemppejä öihin, toivottavasti ne pian rauhoittuisi:happy:

Mie oon päässy lähtö painoon myös mutta mulla jäi "röllykkä" xD

No ei ole hajua kierrosta kun menkkoja ei ole tullu. Oviksen ehkä bongasin 26.5
Mutta nuo ovis tikut ei ole mun kavereita..

Viime yönä näin kyllä viestiä että tein positiivisen testin xD

Ei tänään vielä plussaa ollut :(

Mutta kyllä jossain kohtaa..

Viimestään siinä kohtaa kun aloitan uudessa työpaikassa xD

Juuh huonommaksi menee taas, heitäppä tässä arpaa tuon ränkyvän marakatin kans että miksi viime yönä hilluttiin ainakin sen kymmenen kertaa :arghh:

Ja sitten kuudelta ylös ja päivä kattella kun mikään ei ole hyvin, kivaa :facepalm:

Oon itekin niin hyvällä tuulella että miehenki vois lähettää vaikka raketilla kuuhun :banghead: ja talon valella bensalla ja heittää tulitikun perään. Ja täällä ulkonakin on nyt mäkäriä! :arghh: voi persaus sanon minä!

Valivalivalii, hitto kun ei aina jaksais valittaakaan mutta miten tuntuuki että kaikki menee päin pyllyä (varmaan enteilee menkkoja kun oon ite tämmöne marjakarhujen äiti).

iLa, jospa tosiaan turvottelis jostain hyvästä syystä! Jos ei plussaa niin menkat! Mulla on niin herkkä vatsa, että turvotteli ennen raskautta välillä tuohon malliin ja edelleen välillä. Muuten raskaus on vaan jättäny sellaisen pullataikinan vatsaan :rolleyes:

Minä näin unta että olin synnyttämässä, oisko seki enneuni! :hilarious: ja hei mullakin on palellut, mutta harmi vain kun se on aika ainaista iltaisin ja öisin niin ei siitäkään voi mitään johtopäätöksiä vetää suuntaan eikä toiseen:p mutta mites Sindy, mikä vaihe kiertoa sulla olikaa menossa kun en näillä univelkaisilla aivoilla just muista? :wink

Voi että, toivottavasti päivä muuttuu paremmaksi huomio. Ja kyllähän täällä saa valittaa jos se oloa helpottaa :wink Niimpä palelua on mullakin vain öisin.
Nyt olis menossa kp 26 ja ihan arviolta dpo 6-8. Ei tosiaan tarkkaa tietoa kun en bongaillut ovista ollenkaan, yritin olla mahdollisimman rennosti. Henkisesti olen kyllä varautunut, ettei ihan heti tärppää kun esikoisesta tärppäs yk 9. Silti takaraivossa koko ajan pieni jännitys, että jos kuitenkin:happy:

Toivottavasti teillä molemmilla iLa ja huomio oli enneunet tosiaan:):wink

Ja iLa voisihan se turvotus enteillä menkkojakin. Onko piankin tulossa työpaikan vaihdos?:wink

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Elokuun alussa alkaa..
Pitöisi sanoa vielä itsensä irti vanhasta paikasta mutta poden huonoa omatuntoa kun pelkään että jätän muut pulaan :D

Saisi kyllä alkaa jos ei plussaakaan näy

Huomio aina saa vähä valittaa ;)
Mitäs pahaa mies on tällä kertaa tehnyt?

Toivotaan kuitenki Sindy että ois meillä molemmilla raskauspalelua! :wink

Onnea uuteen työhön iLa! Minä palaan samoihin aikoihin samaan vanhaan.

Ei se mies mitään erityistä, yleisesti vaan ketutti kaikki. :hilarious: meni autoa rassaamaan ja jätti minun vaivoiksi kitisevän lapsen joka roikkuu jalassa kun yritin kotihommia tehdä. Mentiin sitten ulos rattaiden kanssa päivystämään niin sai mieskin osansa kätinöistä. Sanoi vaan mulle että oot vissiin tänään melkonen tatti otassa (sattui kaikenlaista kämmiä jonka seurauksena mm. koko talo haisee ihan savulle:shifty:) mutta ei me jakseta kätissä toisillemme kovin pitkään :joyful:

Kehaisi tuossa illasta että minun maha on hävinnyt jonnekin :happy: pieni ryhtiliike alkaa siis tuottaa tulosta!

Ja jep, hyvä kun tänne saa höyrytä niin jurppii heti paljon vähemmän :)

Jep, toivotaan:wink Missäs vaiheessa huomion kierto menee? Muistelin, että aika samaan tahtiin taidettiin mennä.

Tänään kp 25, ja myöhäisestä oviksesta johtuen vasta dpo 5.

Ja nyt kyllä juilii vatsaa siihen malliin että jos nämä ei enteile menkkoja niin ihme. :shifty: tai no voi olla suolen murinoitakin, välillä vähän hankala erottaa kun tulee sellaisia vatsakramppeja. Toivottavasti menkat pysyvät poissa sinne maanantaille asti, jolloin pitäisi alkaa.

Testaan tosiaan perjantaina, mutta en kyllä oleta että siellä mitään näkyisi. Mutta kuitenkin!

Eihän sitä tiedä vaikka siellä joku haamulainen pilkistäisikin:wink
Mulla menkkojen pitäisi alkaa lauantaina jos kierto nyt pysyy siinä 30 päivässä.

Minkäslaisia tilanteita muilla?

Takaisin