Imettävät kuumeilijat

Kiitos kiitos..

Mä oon jo ihan täpinöissäni täälä uudesta työstä :)

Huomio ei onneksi isompaa sit :)

Mie tykkään välillä repiä peliverkkareita miehen kanssa.. Tuntuu vaan että saan kulkea kahden lapsen perässä ja siivota niiden jäljet xD
Milloin mies jättää vaatteensa keskelle olohuonetta ja ja :banghead:

Mikä siinä onkin kun täälläkin ne miehen vaatteet on aina lattialla:facepalm::shifty::banghead:

Muokattu viimeksi:
Hehe, kyllä mäkin täällä vielä seurailen :D tais olla mulla sittenkin varhainen keskenmeno menkkojen sijaan.

Minäkin taustailen täällä. Tässä minun testirivi. Tänään on tehty viimeinen eli alin. :) Hyvin vahvistuu

794537630e73dd5760dba96bbeaad175

Onko mulla joku ihmemies kun se ei jätä ikinä vaatteita lattialle (minä jätän joskus makkarissa ja kylppärissä :oops:) :p

Mutta se pitää meidän keittiön pinnasohvan selkänojaa puolipitoisten vaatteiden naulakkona, mitä en voi sietää. :mad::hilarious:

Ei jösses mulla on selkä kipee, siivottiin koko hiivatin talo katosta lattiaan tänään miehen kanssa kun esikko oli mummolassa. Mahtavan siistiä nyt (meillä kun on tuo remppa tuossa kesken niin vähän epätoivoista tämä siivoaminen), tuoksuukin niin puhtaalta :happy: lapsi on nukkumassa ja kohta mennään saunaan :Heartred

Ja hei Blackwood, hienosti vahvistuu! Voi kun sais tulla perässä pian :happy:

Hyvin on blackwood viivat vahvistunut! Toivottavasti tullaan kaikki pian perässä:happy:

Huomio olettepas olleet tehokkaita. Nauttikaa saunomisesta:wink

Jopa minä näen että viiva on vahvistunut xD

Tää on kyllä ihanaa asua remontin keskellä pikkuisen kansa..
Ostettiin omakotitalo -16 syksyllä ja vähä sen jälkeen plussasin..

Piha meni uusiksi ja talosta on saatu nyt 2 huonetta laitettua ja nyt viimeisenä kylppäri ja sauna..

Toivon paljon plussia teille ++++

Minä haaveilen meille vielä siitä omakotitalosta, jossain maaseudun rauhassa. Olen kyllästynyt asumaan vuokralla, mutta nykyään täytyy säästää ennen kun voi lainaa ottaa.
Ihana olisi päästä sisustamaan asunto mieleiseksi. :)

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Meillä oli hyvin pienet säästö mut onneksi laina saatiin..
Toisaalta laina oli pieni ja talo on ison kaupungin ulkopuolella niin hinta oli myös sen mukainen .
Työmatkaa ny vähä tulee mut ei ole mikään mahdoton

Meillä on se asp tili, jossa pitää pari vuotta vähintään säästää ja tietty summa että saadaan valtion takaus. Me ei haluta ketään tuttuja takaamaan.
Kohta ollaan se pari vuotta säästetty ja ollaan tässä kateltu taloja vaan sopivaa ei ole tullut eteen. :)

Meilläkin on talo "maaseudun rauhassa" :joyful: mies on ostanut talon muutamia vuosia takaperin jolloin suurin piirtein kysyttiin, että riittääkö tämä lainasumma varmasti ja rempannut sitten vaiheessa alakerran ja yläkerran täysin sekä laittanut uuden katon yms. Talo on siis 50-luvun rintsikka.

Nyt sitten laajennettiin olemassa olevaa taloa kodinhoitohuoneen, eteistilojen ja parin makkarin verran ja siihen piti lainasta vähän vääntää kun täällä maaseudulla ei pidetä taloja minkään arvoisina :shifty: vaihdetaan myös lämmitys maalämpöön ja laitettiin ikkunat ja ulkovuoraus uusiksi. Enää olisi pintahommia, sähköt loppuun ja putkihommia sekä itse maalämpöpumpun ja muiden asennus. Hommaa on tehty siitä asti kun esikoinen syntyi, koska aloitus venyi (täällä oli kesä tosi myöhässä ja toukokuussa, jolloin alunperin suunniteltiin purku- ja kaivuutöiden aloitusta vielä metriset kinokseto_O)

Tuttua iLa siis täälläkin rempan keskellä asuminen, vaikka se ei niin suurissa määrin ole kohdistunut tänne puolen missä asutaan.

Piha on myös aika pommin jäljiltä, navetan maalaus kesken, navettaan pitäisi kunnostaa ulkosauna, ulos pitäisi saada portaat ja terassi ja tontin aitaamista jatkaa, talo maalata...:dead::hilarious: noh kaikki aikanaan. Tiedostettiin kyllä kun alettiin tähän että hommaa riittää.

Mutta joskus kaikki on valmista ja mulla on tuolla pellolla iso kasvimaa, toisella pellolla lampaita aidassa, ulkosauna ja palju:p:grin haaveita pitää nähkääs olla!

Juu meillä on ulkorakennus ihan kesken.. Ja portaat ala pihalle pitäisi uusia..

Mies toi soraa tähän ylä pihalle. Oli ekana keväänä semmonen mutavelli ettei autolla ollu mitään asiaa pihaan xD

Kuulostaa tutulta iLa! Meidän oli pakko laittas pihaa ennen remppaa just tuon mutavellin takia, kerran yhtenä keväänä kuljetusfirman auto ajoi pihaan esteistä huolimatta kun ei oltu kotona ja jäi kiinni :shifty: sitten kylän isoin traktori oli soitettu kiskomaan se irti ja jälki oli sen mukaista, pyykkinarukin irti varaston seinästä...

Nyt vaan kun kaivinkone kävi riehumassa pitäis taas parsia.

Mie haaveilen keittiö remontista mutta saan varmaan haaveilla parikin vuotta..

Juurikin kun pankki on niin nihkeä antaa lainaa.. :(
Vaikkei meillä ole edes paljoa niin hirveä taistelu oli että saatiin kylppäriä varten

Juu melko tiukassa on tuo lainansaanti nykyään kun pankki katsoo talonkin kohdalla vain sitä, minkä arvoinen se olisi jos joutuu myymään ja taloillahan ei oo heidän mielestään mitään arvoa jos se ei sijaitse kasvukeskuksessa, oli siihen laitettu rahaa miten paljon tahansa. :shifty:

Ja kun mehän ollaan ensisijaisesti remppaamassa loppuelämän kotia, molemmilla vakityöt eikä mitään ihan huonotuloisimpiakaan. Mutta kun ei oo satoja tuhansia säästössä (hassua sinänsä, jos olis niin ei kait me sitä lainaa haluttais) ja omaisuuskin rajoittuu lähinnä tönöön, jota pankki ei arvota miksikään :rolleyes: no, miehellä vähän metsää ja meillä yhteinen arvokas harrasteauto (mikä ei toki sekään kelpaa pankille miksikään, vaikka arvo vaan nousee:grin).

Mutta jatketaan sitten säästämällä ja lompakolla hommia. Remppaaminen on nimittäin kallista :eek:

Mutta tämä ei vissiin ollut remonttipirkkojen foorumi, niin palaan asiaan ja kerron että kävin äsken apteekista raskaustestejä :p käytiin naapuripitäjän reissulla niin uskalsin käydä hakemassa, voin tehdä testin sitten jo kotona pe aamuna :nailbiting:

Oijj, onnea pikkutassunen <3 tarrasukkia kovasti matkaan.

Toivottavasti se plussa-aalto jatkuisi vielä:smiley-angelic001:happy:

Minäkin tilasin raskauskeijulta raskaustestejä, ovis testit jäi edelleen tilaamatta.

Takaisin