Imettävät kuumeilijat

Vau, mitkä leffaviivat blackwood! :gen014:wav
Saa tänne näitä pommitella. Toivottavasti kaikki muutkin pääsee vastaavanlaisia laittelemaan :)

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Onnea Pikkutassuinen! :Heartred ja Blackwood komeet viivat! Testasin esikosta tuollaiset kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja sitä pahaa oloa sitten riittikin, lääkäri sanoi ennen varhaisultraa että katotaan montako siellä on :laughing002

Ei oo paha ollenkaan iLa toi teidän laina, meillä asunto- ja remppalainaa 125 000, tosin kaikkea ei oo vielä nostettu.

No pankin mielestä on jo tosi paha xD

Hei o ko kenelläkään heittää hyviä vinkkejä miten saisin ajatukset välillä muualle? :D
Nimimerkillä menkat ei ole vielä alkanut kierrosta ei ole mitään hajua ja olen liian malttamaton xD

Tää ei tosiaan auta yhtää että tällä foorumilla pyörii monta monta monta kertaa päivässä

Suursiivous? Auttoi ainakin minulla :hilarious: kinastelu miehen kans? Sekin aika hyvä kun tulee olo että en kyllä sinun geenejäsi enää jatka yhtään :grin:hilarious: no ei kai! En tiedä, minä oon leiponu ja pessy pyykkiä ja aamupäivällä luin sängyssä viikon rästissä olevat lehdet kun mies lähti käymään asioilla ja otti tytön mukaan. :happy: äsken kerättiin kukkia maljakkoon ja nyt neiti nukkuu päikkäreitä, vois lukea vielä vähän lisää tai harjata koiraa, ettei se heti sotke koko kämppää.

Mitäs juhannussuunnitelmia ihmisillä muuten? Tajusin juuri, että me ei olla suunniteltu mitään :bored: pitäisi varmaan ruveta miettimään...

Myö lähdetään itä Suomeen.. Pitkä ajomatka tiedossa kun tyttö ei tykkää yhtää autoilusta..

Meidän pitää myös lähtee sinne yötä myöten niin saa nähä miten meidän käy xD

Lupaan olla täälä valittamassa koko yön jos menee huonosti

"Hyvää tekemistä": mä jäin koukkuun mum hacks videoihin youtubessa :D onko muita ketkä on niitä kattellu? :D

Ole hyvä Rauha, vähän lainasin yhdeltä vauvakuumeiselta kaverilta joka vastasi "muutenkin ärsyttää koko mies niin tee kyllä sen kanssa enää yhtään lapsia" kun tiedustelin miten vauvaproggis etenee. :hilarious:

Kivoja suunnitelmia, pitäisköhän meidänki grillata... Tsemppiä iLa, tuu vaan valita, se auttaa :) meillä onneksi typy viihtyy aika hyvin autossa, pitkien välimatkojen lapsi kun on!

Ja rumpujen pärinää: testasin negan! Valkoista valkoisimman negan, johon ei mitään haamuja saanu aikaseksi vaikka ois ollu viivalasit väärinpäin päässä :hilarious: Mikä ei yllättänyt yhtään, koska vaikka olisin raskaana niin ei kait se vielä mitenkään päin voisi näkyä. Ehkä sitten jos ovis olisi ollut normaaliin aikaan.

No, eipä se auta kuin jäädä odottelemaan että näkyykö sitä tätiä maanantaina. Jos ei niin uutta testiä kehiin sitten.

Voi ei :( toivotaan että viivat ilmestyisi..

Kysymys tähän väliin.. Mistä joutuu nimitys leffaviivat?

Jep, en oo ollenkaan vielä heittäny kirvestä kaivoon (vaikka vahvasti epäilenkin ettei tärppi ole käynyt), kun nyt vasta dpo 8. :) mutta nyt aion keskittyä nauttimaan reissusta, kivaa viikonloppua kaikille!

Huomio minä plussasin tästä dpo 9 ja sillon tuli se sellanen toooosi haalee. Mut silmin nähtävän kunnon plussan sain vasta dpo 12. :)

Meidän pitäisi lähteä vähän hevostelemaan.. En ole viel keksiny mitä keksin likalle kun jos itse kiipeän selkään :D

Ja huomenna saakin mennä si porukoille :)

Eli yllättäen on taas viikonloppu täynnä kaikkea :D

Mitä tarkoittaa dpo?

Mun ois varmaan syytä kans tehä raskaustesti (edelleen), tänään mieskin oli sitä mieltä ku kattelin kun mahaa että kannattais koska tehä testi :D noh, haamupotkuja on loppuneet, että tuskin siellä kuitenkaan mitään on. Pitäis joko tilata testit tai lähteä ostamaan niitä vähän pidemmän matkan päästä ettei kukaan tuttu tule vastaan. On vaan päivät niin täynnä hommia kun oon vauvan kanssa melkein aina kahden kotona tai jossain ja miestä näkee vaan vilaukselta aamulla ja illalla. :/ tänäänkin menny päivä siivotessa (mikä jäi kesken) ja ruokaa tehdessä + vauvaa viihdyttäessä.

Me mökkeillään juhannuksena ja nähdään kavereita.

Ihanaa reissua huomio. Toivotaan, ettei tätiä tule maanantaina :)

Tee Siiru ihmeessä testi :) Helposti saa kyllä kotiin tilaamalla, eikä toimitusaika ole pitkä (ainakaan raskauskeijulla ei ollut).

Saa iLa tulla valittamaan:grin

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin