Imettävät kuumeilijat

Vähä saa olla hätänen :D
507b2d767eb2aa2c1c2f661d6c662511

Näättekö tässä? Toi alempi.

Jos mun silmät ei hirveesti harita näin aamulla niin munkin on pakko sanoa että kyllä minäkin nään :D

Toivotaan että pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin :happy::happy:

Toivottavasti Blackwood aloitit nyt imettävien kuumeilijoiden plussaputken! Seuraamme tilannetta ja toivotaan viivoille vahvistumista ja kyytiläiselle tiukkoja vöitä huomiseen asti ja eteenpäin :happy:

ON: ällövaroitusta, minulla tuli tänä aamuna sellaista tosi paksua ja venyvää valkoista tai semmoista sameaa valkovuotoa ja ihan kunnolla :confused004 mitähän tämä nyt sitten on, en kyllä ikinä muista että tässä vaiheessa kiertoa olisi ollut tällaista tavaraa. Ei haissut mitenkään poikkeavalle tai mitään, todella outoa :bored:

Blackwood mä näin myös nytten.. Onpa tosiaan haalea,en tienny että tuolleinkin voi näkyä :D

Kyllähän ne on vahvistuneet! Toivottavasti saadaan tulla muutkin pian perässä. Minä yritän nyt vaan ottaa rennosti ja olla aattelematta koko asiaa, kun parhaamme on tehty ja nyt ei auta kuin ootella :hilarious: ehkä vähän heilutella peittoja muuten vaan sitten miehen loman kunniaksi.

Nyt tulee vähän OT, mutta mietin tuossa, että miksihän koulun terveystiedossa ei opeteta tyttöjä seuraamaan ja ymmärtämään omaa kiertoa, vaan ainoastaan tuputetaan sitä JO YHDESTÄ KERRASTA VOIT TULLA RASKAAKSI, ÄLÄ HARRASTA SEKSIÄ! -propagandaa. :hilarious: Toki hyvä että puhutaan ehkäisyn tärkeydestä ihan seksitautien vuoksi ja eihän ne vahinkoraskaudet mitään toivottuja toki ole etenkin jos johtavat keskeytykseen. Mutta minusta olisi ihan asiallista puhua naisen kierrosta rehellisesti (kierron eri vaiheet, valkovuodot ja sen eri koostumukset, ovis, luteaalivaiheet jne.) ja siitä, että jokaisella on yksilöllinen keho eikä esim. ovis tule kellolleen puolessa välissä kiertoa läheskään kaikilla, tai se kierto on jotain muuta kuin 28-30 pv. Ja siis oikeastaan ihan kaikille, koska oma mieskin on välillä vähän pihalla näistä kun se "jo yhdestä kerrasta voit tulla raskaaksi" -oppi istuu niin tiukassa.

Kyllähän esim. itsellekin joskus tuli yllätyksenä että valkovuoto ei oo vaan valkovuotoa, vaan sitä tulee vaikka minkälaista (ja näköjään yllättää edelleen :rolleyes:). Vaikka itse olenkin ihan oppikirjaesimerkki ollut aiemmin kellontarkkoine kiertoineni.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Plussa puhalluksia kaikille +++++++++++++++++

Huomio samaa olen kyllä miettinyt itsekin. Ja voishan sitä myös rehellisesti kertoa, ettei kaikki välttämättä tule raskaaksi yhdestä kerrasta.

• Tykkään
Jee hyvin blackwoodin viiva on vahvistunut. Tarrasukkia kovasti <3 Joo toivotaan plussa aaltoa tänne ryhmään :) Täällä ainakin talleteltu ahkerasti:hilarious:

Huippua Blackwood, ei jää tulkinnalle sijaa :shy: isosti onnea! :Heartred

:wav olkoon tämä plussa-aallon alku! :wink toisaalta harmittaa menettää aktiivinen keskustelija täältä :hilarious:

• Tykkään
Huomio kiitoksia <3

Voihan minä täällä silti olla jos ei muilla ole mitään sitä vastaan. Tulenhan imettämään uuttakin tulokasta! Ja saattaahan se neljännenkin kaipuu tulla :D

Jää ihmeessä hengailemaan Blackwood! :happy: tämä vaihe kiertoa on kyllä tosi tylsä :bored: tiedä miten päin olisi, koittanut keksiä jotain muuta ajateltavaa mutta huonostihan se sujuu :hilarious: ei varmaan kannattis roikkua täällä heti aamusta ja käydä päikkäriaikaan kurkkimassa ja vielä ennen nukkumaanmenoa :facepalm:

Olo on edelleen jotenkin sellainen, että en usko tärppiin. Kai pää haluaa valmistella jotenkin jo etukäteen siihen, että jos pettymys tulee niin ei putoaisi niin korkealta :angelic: toisaalta näin viime yönä unta, että olin synnyttämässä, että aika kovat on nämä vauvatoiveet :hilarious:

Onneksi miehen loma alkaa huomenna! Pitää tehdä isompi siivous ja touhuta kaikenlaista ennen sitä meidän ens vklopun reissua, että ehkä se aika kuluu sitten paremmin.

Huomio minäkää en tosiaan ensin uskonu tärppiin. Eka olin tietysti, että nyt se ovis on tulossa ku tämmöstä oiretta pukkaa jne.. Ja olin vasta lopettanu pillerit..
Aika hassua muuten, että tää sai alkunsa mun synttäripäivänä ja laskettuaika tulee olemaan tasan kaks vuotta myöhemmin kun kuopus synty. Kuopukselle ja vauvalle tulee siis tasan kaksi vuotta ikäeroo. :D

Minä en edes kerenny ajatella koko tuota aikaa kun kroppa oli niin sekaisin. Vasta nyt jälkeen päin on palasia loksahdellu paikoilleen, et mitö tapahtu ja millonki. Eli ei kereeny olla tylsää ja sit tietysti noi kaks muksua tossa vie niin paljon aikaa, ettei tartte pahemmin omia ajatuksia olla :D

Minun miehellä alkoi tänään kolmen viikon kesäloma. Ihan parasta ku tiiän sen lääkkeen alotuksen jälkeen, että tuun voimaan pahoin ja se kerkee ehken hiukan tasottuu tässä loman aikana ennenkun jään lasten kanssa taas yksin. :)

Jos muille ei ole ok mun täällä hengailu, niin huomio voit aina laittaa yksäriä :) Minusta tuntuu, että ollaan hyvin samanoloisia naisia ja monessa asiassa kohtaa ajatukset :)

Huomio mä niin tiedän tunteen..
Joka välissä tulee käytyä täälä ja tulee selattua kaikkia vauva ryhmiä eikä ne auta yhtää tähän kuumeeseen :arghh:

Meillä on iLan kans vaan nää yhet niin vissiin ei tarpeeksi vielä hommaa kun riittää aikaa ajatella!:hilarious: No ei juuri muuten mutta nää päikkäriajat on pahat. Heiluttelen rattaita pihalla kun tyyppi ei suostunut nukkumaan kuin vasta lenkin loppuvaiheessa enkä jaksanut enää kävellä kun kiertänyt jo niin monta mutkaa :rolleyes:

Mutta on se kun tämä kohta 11 kk ei vielä pahemmin järkeviä puhele niin aika rauhassa saa olla ihan itekseen omien ajatuksien kans yksin kun on kotona.

Minä haluaisin myös raskaaksi nyt tuo miehen loman ja lomailevien tukiverkostojen vuoksi! Kun epäilen että tulee taas se vähintään kk mittainen paha olo ja migreeni, niin pelottaa pärjääminen. :bored: eikä tarvis ottaa töistä heti saikkua ja kertoa samalla esimiehelle jo ihan alussa :shifty:

Totta kai jäät tänne meidän kanssa kirjoittelemaan blackwood! :) Hyvään aikaan sattui miehen loma :)

Huomio tylsä vaihe todellakin. Yritä nyt sitten olla kuuntelematta kropan jokaista kolotusta ja muljahdusta:hilarious:

Yritin viimeisen viikon ottaa kauheen rennosti, en ees ovista bongaillu limojen perusteella ja ovistestejä en meinannu ainakaan vielä ottaa käyttöön.

Jep Sindy, tänään on huipannu ja ollu huono olo, ei hajuakaan miksi ja vaikka tiedän ettei tasan ole mikään raskausoire niin heti alkaa mielikuvitus laukata :hilarious: siksikään en usko että on tärpänny kun edellinen tärppi oli oireeton alkuun enkä mitenkään tarkkaillut oloani, oli vaan tyyni ja rento olo:angelic: sen vaan tiesi!

Takaisin