Imettävät kuumeilijat

Toisessa ketjussa jo huusinkin että nään haamun! Toivottavasti ois ihka oikea plussa :nailbiting: ainakin uskoisin kerta sulla on noita ovisplussia ollu nyt!

Jep, en halunnut löytää itseäni tuosta tilanteesta että lähimmät sukulaiset on 400 kilsan päässä. Varsinkin omat vanhemmat on olleet niin korvaamaton apu. Toki sekin hidasti että miehellä oli jo talo täällä (asuttiin alkuun yhdessä osa-aikaisesti minun opiskelupaikkakunnalla ja tässä oli vuokralaiset, ollaan siis etäilty koko meidän yhteiselon ajan) ja muutenkin ollaan niin kotiseuturakkaita, että haluttiin palata, koska täällä on monia meille tärkeitä asioita, joita ei oo muualla. Ja kun minulla oli mahdollisuus saada vakityö niin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä.

Huippua iLa että oot saanu luotua tukiverkostoa! Minullakin asuu täällä jopa myös kavereita, vaikka suurin osa onkin hajaantunut jonnekin maailmalle.

Kotikissa, no onneksi saitte kuitenkin talleteltua! Miehet on vähän :rolleyes: minä en tosin edes ole hirveästi puhellut miehelle milloin ovis on, kun harvoin tulee tilannetta että hän ois seksistä kieltäytymässä. Yritän välttää liikaa yrityksen tuntua ja ettei tulis mitään paineita.

Meilläkin sukulaiset ja tukiverkostot on satojen kilometrien päässä ja miehen työn perässä on muutettu. Nyt kun on vauva, ni ois se kiva että joku sukulainen asuisi lähellä jotta vois tutustua ha käydä vaikka vaunulenkillä. Nyt jos joku tulee ymään niin en saa yhtään helpotusta vauvan hoitoon kiska vauva vierastaa. Vierastaminen alkoi 3 kk iässä ja on vaan pahentunut, että en ole edes ketään sukulaisia enää kutsunut käymään kun se vaan vaikeuttaisi meidän elämää..

7f31f1a7fc2093b26bd529306846ba8f

Näättekö saman kun minä?!

Ylempänä on ovistesti ja alempana raskaustesti..

Mä en nää mitään mutta oon niin puusilmä että näen plussan vasta kun siinä on kaks saman vahvuista viivaa xD

Hei mie muuten sain mahdollisesti ovis plussan tai sen tapaisen tikulle 26.5
Koska uskaltaisin tehdä testiä?

Kyllä minä siellä jotain nään edelleen Blackwood! Toivottavasti vahvistuisi tuosta, mitenhän me nyt jaksetaan odottaa huomiseen :hilarious:

Siiru, tuo vierastaminen on tosi ikävää, meillä tyttö vierastaa anoppia :shifty: ei suostu yhtään jäämään sen luo tai olemaan edes niin että minä teen tässä kotosalla jotain hommia. Joten ymmärrän täysin että ei helpota omia hommia yhtään kun lapsi vaan huutaa ja roikkuu jalassa :rolleyes:

Soitin sinne neuvolaan jo, mutta se täti on lomalla 2.7 asti... Kääk! Enkä ketään saa kiinni sieltä. Onneksi tänäänon käyntiä siellä päin, niin kipasen jonkun pakeille.

iLa, jos hätähousu olet niin voithan sinä jo viikonloppuna koittaa mutta tietysti varmaan ens viikon alussa pitäisi näkyä jo selkeämmin jos plussa olis. Tai tiettyhän tämä on hyvin yksilöllistä!

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Huoh, tuo on tässä kesäajassa tosi ärsyttävää... Meidänkin oma terkka on heinä-elokuussa lomalla niin pitäisi yrittää järkkäillä niin, että saadaan tytön yks vee rokotukset hänen antamana eikä sijaisen.

Joo nää on inhottavia ja sitte ku ite tykkään just nimenomaan tästä omasta neukkutädistä ja hän ymmärtää tilanteen parhaiten.

Hei mites onko täällä luteaalivaihe kuinka tuttu
ihmisille? Huomasin nimittäin, että mulla oli myös huhtikuussa o-limat vasta kp 18-20 (tänään kp 20), jolloin minun kierron pituudella luteaalivaiheen pituus jää siihen kymmeneen päivään. Eikös normi ole jotain 12-16 ? Riittääköhän tuo pituus nyt sitten raskautumiseen ylipäänsä? :nailbiting: Ainakin ilmeisesti alle kymmenen päivää ois jo liian lyhyt?

Ja jos nyt ei sitten nappaa ja ovis päättää pysyvästi pitäytyä tässä niin seuraavassa kierrossa miehen loma ehtii just loppua ennen ovista! :arghh: voi sontaa!

Lienee ihan turha testailla ees ens pe tällä laskuopilla. No, testaan kumminkin ja kattoa sitten viikonlopun jälkeen uudestaan, jos tarvetta ilmenee.

507b2d767eb2aa2c1c2f661d6c662511

Näättekö tässä? Toi alempi.
Kyllä mäkin nään! Just tommonen oli mullakin kun digi näytti jo 1-2viikkoa. Oliko sulla ajatusta tehdä viikkonäytöllinen testi? Suosittelen.

Suubi ehottomasti oli tarkotus. Sen tekstin näkeminen tekee tästä vielä jotenkin todellisempaa. Oon tilannut sen ja saapuu varmaan huomenna. :)

Takaisin