Imettävät kuumeilijat

Meillä aletaan huutaa minun perään jos joutuu isin kans kahdestaan makkariin :bored: rauhottuu heti kun tulen paikalle. Mutta ei toki ole mikään ihme, että on minun perään kun ollaan niin paljon kahdestaan ja lähes koko elämänsä on nukahtanut niin että minä olen lähettyvillä. Tai välissä antoi kyllä miehen nukuttaa itsensä mutta nyt on sellainen vaihe, että alkaa heti ihan armoton huuto.

Blackwood, enpä ole tullut ajatelleeksi asiaa, ei tuota tietenkään ehkä niin paljon ole tullut ulospäin viime viikonloppuna kun ovis oletettavasti oli :hilarious: nyt kun asiasta mainitsit! Muutoin tavaraa saattaa valua vielä seuraavanakin päivänä.

Mutta noita viivanpaikkoja on vissiin ollut liikkeellä :bored: no, jospa se tallettelu tuottaisi nyt tulosta!:happy:

Fikus, meilläkin olisi varmaan riittänyt tuo imetys alkuun yksin ehkäisyksi, mutta ei silti uskaltanu ottaa riskiä kun elämäntilanne ei olisi kestänyt kahta lasta alle vuoden tai vuoden ikäerolla :joyful: mutta koska menkat alkoi jo niin varhain niin en varmaan mahdollisen kakkosenkaan jälkeen uskalla luottaa täysimetyksen voimaan.

Minähän raskauduin edellisen kerran kun vielä imetin kuopusta tai olin sillon jo vähentämässä ja se selkeesti siihen vaikutti, että raskauduin. Tiheällä imetyksellä ei edes ollut menkat säännölliset.

Minähän raskauduin edellisen kerran kun vielä imetin kuopusta tai olin sillon jo vähentämässä ja se selkeesti siihen vaikutti, että raskauduin. Tiheällä imetyksellä ei edes ollut menkat säännölliset.

Kuinka paljon vähensi imetystä?

Meillä likka ei ole syönyt yöllä (23-06) välisenä aikana 5kk suurinpiirtein.
Päivällä kyllä käy aika paljon tissillä jos oon kotona..

Eeeee mikä minua oottikaan kun menin aamulla vessaan; kananmunalimat! :arghh:

Voi perC :smiley-angry017

Eli ovis onkin varmaan vasta nyt, vähän mietinkin kun en kunnolla saanut limoja kiinni. Eikä tosiaan ehditty eilen hommailemaan niin toivo tärpistä tässä kierrossa hiipuu kun seuraava mahis on vasta sunnuntaina :sad010

Ja ihan oikeasti, siis kun näin ne limat niin ihan niin kuin ois märkää rättiä hierottu naamaan, alkoi vaan ihan jäätävä ketutus ja tuli hirveän pettynyt olo. En tajunnutkaan että olen näin sata lasissa yrittämässä nyt, ihan säikähdin omaa reaktiotani.

:sad001 no vähän arvasinkin eilen että nyt menee liian kierroksilla kun alkoi tulla mielikuvitusoireita, joita ei oo mahollista vielä ees olla ja toisaalta jotenkin oli semmone olo, että en usko että nyt tärppää. Plääh. :sorry:

Huoh. Onneksi voi tänne purkaa! En nyt heitä kirvestä vielä ihan kaivoon, jos niitä limoja ois kuiten ollu jo vaikka viikonloppuna enkä vaan huomannu. Tällä tahdilla seuraava oviskin olisi sitten vasta kun miehen kesäloma loppuu:grumpy:

Blackwood, toivotaan tärppiä sinne! Minä testaan varmaan varmuuden vuoksi 15. päivä kun lähdetään miehen kanssa kaksin sinne hotellireissuun.

Huomio. Toivotaan, että ovis olisi tässä parin päivän sisään niin saattais siittiöt keretä vielä. Nehän voi elää jopa 5 päivää jos on otolliset olosuhteet. Oon kuullu montaki tapausta jossa seksiä on harrastettu viikko enne ovista ja raskaaks on tultu.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Menkat alko, joten uutta yritystä täällä :/ taidan kuitenkin tästä keskustelusta kadota kun en enää imetäkään :) toivottavasti törmätään pian odottavien ryhmässä :)

Fiksus toivotaan että nähdään odottavat ryhmässä :)

Miksi olen niin malttamaton? :pompus: jotenkin tuskaa lisää että tuttava piirissä tulee paljon vauva ilmoituksia nyt..

Olen kaikkien puolesta iloinen mutta itse en malttaisi odottaa plussaa :shifty:

Mä en oo vieläkään saanut aikaiseksi hankkia niitä raskaustestejä. Onko täällä muita joilla ollut haamupotkuja raskauden jälkeen? Mietin vaan että kauan ne oikein kestää jos ne niitä on? Vai kuvittelenko vaan kaiken :hilarious:

Kiitos tsempeistä Blackwood, en oo kovin toiveikas kun esikko nappasi vasta kun osuttiin juuri ovispäivälle (mulla tulee yleensä noita kananmunalimoja tasan yhtenä päivänä) mutta eihän sitä ikinä tiedä. Viime kierrossa en bongannut limoja tosin ollenkaan.

Eihän tässä muuten mitään mutta kun nuo miehen työt hankaloittaa hommaa jos on tasan yksi päivä kk milloin raskaus on mahdollinen. Voi kun olisi ehditty edes eilen touhuilemaan!

Hah iLa, tunnen tuskasi, kävin 2 kk ikäistä kummityttöä sylittelemässä ja nuuhkimassa ja tuska ei ainakaan yhtään lieventynyt :hilarious:

Siiru, mulla on ollut ehkä ihan yhden kerran noita haamupotkuja, mutta yksi kaveri kertoi että sillä kesti niitä tosi pitkään synnytyksen jälkeen! Varmaan tosi yksilöllistä.

Mä tiedän huomio kuinka vaikeeta toi on ku mies muualla. Me kun tehtiin esikoista, niin asuttiin 200 kilsan päässä toisistamme koska miehen työ toisella paikkakunnalla ja ite opiskelin silloin. Ei siis asuttu vielä sillon yhdessä. Itse tein niitä ovistestejä sillon ja kun plussa tuli, niin ajoin 200 kilsan päähän miehen luo lemmen perässä ja sit takas kotiin koska koulua seuraavana päivänä. Olipas hullua aikaa se, mutta oli helppo lähteä koska ei lapsia sillon vielä ollut eikä muutakaan estettä. :D

Meillä on välimatkaa miehen töiden vuoksi päälle 400 kilsaa niin en viitti lähteä ajelemaan, vaikka eihän meitä tytön kanssa sinänsä täällä mikään pitele, tuossa kun olisi lähtenyt iltapäivällä ajelemaan niin ois toki ehtinyt perille kun mies pääsee töistä :hilarious:

Olisihan se hauska nähdä mitä mies olisi ollut mieltä :laughing002 ei ehkä arvostaisi kun 12 h työvuoro odottaa taas huomenna niin kupista meidän kanssa 21 neliön yksiössä...

Me kyllä nykyään asutaan täällä miehen työpaikka kunnalla. Tosin tästä muutetaan taas toiseen kaupunkiin miehen työn perässä.

Huomio voihan se olla miehelle rankkaa ja toisaalta voishan se vähän tunnelmaa viedä ku pikkunen pitäis mukaan ottaa. Meillä ei sillon tosiaan lapsia ollu, niin olin ihan vapaa lähtemään ja ajamaan takas vaikka keskellä yötä. Sillon ei kyllä väsymys painanu, toista se on nykyään :D

Täällä ollut tänään repäsykipuja ja turvotusta. Jännittää vaikka ei tässä vielä mitään testejä voi tehä. :D

Jep, mies käy aina yhden vuorokierron töissä ja sitten tulee vapaiden ajaksi kotiin. Puolensa ja puolensa, mutta en tiijä jaksetaanko koko loppuelämää näin ja toiveissa oliskin työ lähempää. Niitä vain ei tahdo olla.

Oltais toki voitu muuttaa miehen työpaikkakunnalle, mutta siellä ei olisi ollut yhtään tuttuja tai tukiverkkoa (asutaan molempien kotipaikkakunnalla).

Tiiätkö mitä huomio!! Meillä on juurikin tämmönen tilanne nyt. Eli me asutaan miehen työpaikkakunnalla ilman yhtään tukiverkostoa ja siks ollaan muuttamassa täältä pois. On tosi rankkaa olla yksin kahden lapsen kanssa kun et esim pääse hammaslääkäriin jos mies ei ota töistä vapaata. Ja kun lastenhoitajaa ei löydy yhtään mistään!!
Me siis kans alettiin miehelle etsiä lähempää töitä missä olisi niitä tukiverkostoja ja missä asuu meille kaikki rakkaat ihmiset. Luojan kiitos työtarjous tulkki melko pian ja nyt sitten muutetaan. En enää koskaan muuta pois omasta kotikaupungista.

Me muutettiin miehen kanssa vieraalle paikkakunnalle n. Vuos ennen likan syntymää .

Onhan se vähä ilkeetä kun mummut ja papat on 50-100km päässä..

Onneksi olen saanut kavereita täältä niin voisi ehkä joskus onnistua hammaslääkäri reissut yms :D

Meillä meni ovispäivänä miehen kanssa vähän riitelyks, tai siis minä meuhkasin, kun hän oli sopinut koko illan rakentavansa veljensä kanssa autotallia. Että mitä helvettiä varten minä täällä teen testejä ja mittailen aamulämpöjä ja kirjaan tietoja kahteen eri appsiin, jos hän ei välitä sitten näistä tärppipäivistä edes sen vertaa että olis yhdelle pikasessiolle aikaa. No sitte hän vielä heitti löylyä kiukaalle sanomalla että ei hän ole pyytäny mua tekemään mitään testejä :banghead: mistä minä tietysti räjähdin, ja hän siirsi veljensä kanssa autotallihommat seuraavalle päivälle ja päästiin tallettelemaan :hilarious: Vaikka tutkija onkin, niin on tuo mies kyllä joskus aika idiootti :hilarious:

7f31f1a7fc2093b26bd529306846ba8f

Näättekö saman kun minä?!

Ylempänä on ovistesti ja alempana raskaustesti..

Takaisin