Imettävät kuumeilijat

Muistelinkin että meillä oli melkeen sama kierto, Sindy! Päästään yhdessä sitten jännäilemään jos kaikki menee nappiin. :)

Minulla menossa kp 20 eli aika samoissa ollaan. Ovulaatio on tässä näillä näppäimillä. En oo varma onko tullu jo vai vasta tulossa. Eilen oli sellasta kipua, että saatto irrotakii.
Pääsen varmaan kohta jännäilee. Tilailin kasan raskaustestejä kaappiin kun kuitenki alan niitä kohta tykittää. :D

Jee päästään siis Blackwood sinuaki jännäilemään! Minä en oo mikään himotestailija ja haluan itseltäni testata mieluummin siinä vaiheessa kun menkat olisi jo myöhässä, mutta kiva silti vetää viivalaseja päähän ja tiirata muiden testejä :hilarious:

No, se laps nyt ystävällisesti päätti palauttaa hieman takasin maanpinnalle ja keikkui pinnasängyn laidalla taas joskus puoli viideltä :rolleyes: no nukkui uusiksi kyllä aika näppärästi kun ei varmaan ees kunnolla ollut hereillä, mutta sitten piti taas itse jonkun tovin makailla hereillä ja miettiä että jes, kello on viis eikä väsytä.

Plus että nukahtaminen on nyt edelleen aika tuskaa, nukahtaisi kyllä jos pidän koko ajan kiinni ja taputan/silitän/hytkytän ja roikkuu samaan aikaan kädessä kiinni, mutta kun selkä ei kestä pinnasängyn laidalla roikkumista ja tulee jännetupin tulehdus. o_O joten yritän saada nukahtamaan ilman näitä ja jösses tuo lapsi kyllä viimeiseen asti vastustaa sitä nukahtamista! Vaikka olisi jo aivan unillaan niin koittaa pungata ja kääntyä ja nousta ylös, heittelee tuttia, kädet kähmii ja heiluu eikä auta pehmot, peitto tai unirätit, alkaa kitistä ja koittaa väkisin pitää silmiä auki. Ja koko ajan pitää päivystää vieressä, koska muuten on samantien pystyssä laitaa vasten ja huutaa niin kuin palosireeni. Eilen tuntui tosi palkitsevalta kun tappelin päiväunille 45 min ja neiti nukkui ruhtinaalliset 40 min. :bored: nyt ollaan sellaisessa puolen tunnin taistelussa... Rattaisiinkaan ei nukkuisi enää millään, hirveä vastaan hankaaminen ja toissapäivänä iloisesti huusi koko loppumatkan kotiin, kun oli aivan unillaan mutta ei voinut nukahtaa :shifty: ei jaksaisi stressata näitä lapsen nukkumisia mutta onhan tämä ihan peestä. Näinä hetkinä kyseenalaistan mielenterveyteni kun haluan lisää lapsia! :wacky::facepalm::hilarious:

No, ehkä se joskus palkitsee. Ja anteeksi avautuminen, mutta kun mies nukkuu yövuoron jälkeen eikä vastaa puhelimeen eikä voi oikeen kellekään muulle valittaa! :sorry:

Minä aina jotenkin sanon itelleni, että nyt en testaa liian aikaseen mut aina se vaan lipsahtaa.. Mulle se nega on niin tuttu ja jotenki aikaseen alottaessa tiedostan sen että se on nega.. Mut syy miks ite alan tykittää noita, niin on ehottomasti se kun minun pitää heti plussattuani olla yhteydessä neuvolaan, sillä tarvitsen lääkityksen raskauteen. Muuten ei pysy matkassa pikkunen. Mitä nopeammin sen aloittaa sen paremmat mahdollisuudet selvitä. :)

No tuo on Blackwood täysin ymmärrettävä syy olla ajoissa testien kanssa liikenteessä! Eikä siinä mitään pahaa muutenkaan ole. :)

En tiedä miksi itsellä ei nappaa! Muiden kohdalla on kiva syynätä haamuja ja jännäillä viivojen vahvistumista! :happy:

Hei, mie liityn tänne teidän seuraan :)
Esikoinen nyt 10kk ja imetän lähinnä päivisin yöllä ei onneksi ole tarvinnut juuri koskaan heräillä tän tytsyn kanssa..

Ei otettu mitään ehkäisyä käyttöön synnytyksen jälkeen että on saanu tulla kun on tullakseen.
Itse sitä vaan meinaa olla kovin malttamaton :D

Tervetuloa iLa kuumeilemaan! :happy: meillä about samanikäiset esikot ja kakkosta täälläkin kuumeillaan, meillä tosin vasta nyt ensimmäinen yrityskierto menossa.

Joko sulla on kierto palautunut?

Kun kävin lääkärin tarkastuksessa niin lääkäri väitti että mulla tuli jv perää menkat mutta ei niitä ole kyllä sen jälkeen näkyny..

Että epäilen suuresti että olis ollu pelkkää jv.a

Okei iLa, toivotaan että se kierto sieltä palautuisi pian tai sitten pärähtäisi suoriltaan plussa testiin! :happy:

Okei iLa, toivotaan että se kierto sieltä palautuisi pian tai sitten pärähtäisi suoriltaan plussa testiin! :happy:

Totta tosiaan toivotaan!

Hei, perjantaihan se sieltä lähestyy huomio! Eikös se niin ollut, että miehesi kotiutuu?

Esikoista tehtiin 2v niin toivottavasti kakkonen ei anna ootatuttaa itseään niin pitkään :D

Kyllä kyllä :happy: oon sen verta pommitellu sitä häirintäviesteillä, että tietää mikä kotona odottaa :hilarious: kellistän sen kyllä joka päivä! Onneksi meillä kohtaa halut näissä makuukamarihommissa aika hyvin, niin hän on ilolla mukana:joyful:

Oi voi toivottavasti kakkonen tulisi iLa vähän nopeammin! Meillä taas esikko nappasi niin nopeasti, että pelottaa jos kakkosessa kestääkin!

Kyllä kyllä :happy: oon sen verta pommitellu sitä häirintäviesteillä, että tietää mikä kotona odottaa :hilarious: kellistän sen kyllä joka päivä! Onneksi meillä kohtaa halut näissä makuukamarihommissa aika hyvin, niin hän on ilolla mukana:joyful:

Meillä molemmilla olisi kanssa haluja mutta ton plikan kaa meinaa olla välillä haastetta :D
Siihen vielä se että mies menee aamulla töihin ja itse teen oikeastaan pelkkää iltaa ja viikonloppua :s

Joo meilläkin kyllä himot onneksi kohtaa, mutta tosiaan nuo lapsukaiset pikkasen vie tunnelmaa. Kiva jos ollut sellanen oikein kiukkupäivä lapsilla ja joka asiasta saanut vääntää. Kun saa lapset nukkumaan, niin haluaa vain huokaista helpotuksesta kunnes se uusi pyöritys alkaa taas seuraavana päivänä. Kyllä ihmisen pitää olla hullu kun vielä kolmatta haluaa, mutta kun tunne on että lapsiluku ei ole vielä täynnä.
Montako lasta te olitte ajatellut?
Minä tosiaan olen ajatellut kolmea lasta ja sitten saa riittää. Toki koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan", mutta näillä näkymin kolme riittää. :)

Täällä kp 23 ja kaiken maailman vihlontaa ja kuplintaa on mahassa. Tilasin myös ovistestejä kuitenkin vaikka ei ensin pitänyt.
Womanlog ennustaa ovista ensi tiistaille, mutta epäilen koska on aika kuivaa ja yleensä minulla on aika selvät limat. Limat olivatkin jo aiemmin tässä kierrossa eli ehkä ovis menikin jo. [emoji23]

ILa toivotaan, että kakkonen tärppää paljon nopeammin. :happy:

Huomio, noniin oikein!

Meillä onneksi myös halut kohtaa ja suht aktiivisesti talletellaan muutenkin. :p

Blackwood meillä toiveissa ainakin kaksi yhteistä lasta (miehellä vanhempi lapsi aikaisemmasta suhteesta), mutta mulla on aina pöyrinyt mielessä ajatus myös kolmannesta.. Katsotaan nyt :wink

Ou mai gaad!! Tein piruuttani raskaustestin ja joku haamun esiaste näkyy. Kuvaa yritin ottaa, mut ei siinä mitään näy. Valolla läpivalaisussa näkyy ihan selkee punanen viiva eikä mulla kyl koskaan oo viivanpaikkoja näkyny muuta ku valkeena. No saa nähä minne suuntaan kehittyy.. :) paljon keskenmenoja kokeneena, ei ole odorukset vielä korkeella. Lisäks pitäis saada sen verran hyvä viiva näkyviin, että voisin soittaa neuvolaan tukilääkityksen.

2 olisi mun mielestä kiva luku.. :)
Mutta ei mun maailma kaadu jos kolmas haluaa tulla joskus :D

Ehkä enemmänkin olisi kiva jos olisi isompi asumismahdollisuus vaikka maalla tai jotain.. :)

Takaisin