Imettävät kuumeilijat

Höh twisted :(

Täällä jännäillään ekaa kiertoa sitten synnytyksen. Tulisipa plussa! Ensi viikon lopulla varmaan testailen jos ei menkat ala. Jos maltan sinne asti odotella. :D

Kämppää ei oo myyty vieläkään :( Ärsyttää ihan sikana, kun ei mitään tarjousta tuu. Mä haluan jo muuttaa okt:n! Muutenkin ihan samaa rataa, tissittelen edelleen poikaa, tänään 1v 4kk ukkeli ja tissi on rakas. Varsinkin kun elämänsä eka kunnon tauti päällä ja korvatulehdukseen haettiin antibioottikuuri. Tissillä on menty 4 päivää kohta..

Vauvaa ei tuu meille enää, ei mies tahdo, tai no ei se halunnut sterilisaatiota koska sitä ei voi perua, mutta ei se halunnu vauvaakaan. Mä nyt puntaroin et minkä ehkäisyn otan kun alko minipillereistä tiputtelee koko ajan :/

Voihan nyt, miten kurjia uutisia :(
Toivon sydämestäni että se kämppä pian löytäisi uudet omistajat.
Ja ihan hurjasti tsemppiä sairasteluun ja pienelle paranemisia<3 meillä sairastettiin juuri koko perhe usean päivän ajan rajua vatsatautia.. aivan kamalaa!
Ihanaa, että pienelle vielä tissi maistuu<3 :)

En löydä sanoja.. on niin kamalaa haluta vauvaa, jos toinen ei sitä halua :( voimahalaus sulle<3 toivottavasti löytyy sopiva ehkäisymuoto edes.. sekin aina yhtä arpapeliä.

Täällä on ovulaatio käsillä/päällä. Katsotaan kuinka tässä kierrossa käy :)

Twisted, toi on syvältä. En osaa sanoa muuta :/

Täällä täti tuli taas tänään ja kyllähän tämä vituttaa. Back to square one. No, jos nyt positiivisia halutaan olla niin lutis on pidentyny 7 päivästä 9ään. Ainaki tässä kierrossa.

Joo, on tää kyllä syvältä. Sekä kämpän kans että tää vauvajuttu. Oon koko ajan sillä fiiliksellä että ei enää vauvaa niin jos pääsisin sitten tästä vauvakuumeesta. No tuskin pääsen mutta en oikein muutakaan voi :(

Hööh Twisted, tsemppiä! Mulla pelottaa että jos on mahdollisen kakkosenkin jälkeen vielä tämmönen vauvakuume kuin nyt kun mies on ollut koko ajan sitä mieltä että sitten saa riittää ja itse olen haaveillut kolmesta! :rolleyes:

Toivottavasti menis kämppä kaupaksi niin saisit muuta ajateltavaa! Minä niin haluaisin aloittaa jo uuden yrityksen (menkkoja oottelen tässä ilman mitään jännitysmomenttia, tai no lähinnä sitä, että asettuuko kierto jo kohdilleen, vaikka vielä imetän) mutta järki käskee vielä oottaa :arghh:

Toisaalta tää meijän pikkunen on alkanu liikkumaan ja kunnon termiitiksi kun koko ajan saa olla silmät selässä niin ehkä se vähän lieventää tätä kuumetta! :hilarious:

Ja minulla imetys on vienyt raskauden myötä tulleita kiloja kaikkialta muualta, paitsi keskivartalosta! Tai no on sieltäkin lähtenyt, mutta edelleen sais lähtiä... Varsinaisia raskauskiloja ei oo ollu enää aikoihin, mutta ennen raskautta kertyneitä gradukiloja kyllä, niitäkin tässä prosessissa onneksi sulanu. Mutta mahasta lähtee vissiin viimeksi (jos lähtee...)

Ja tissit, ei kyllä Vaiana kuulosta kovin rohkaisevalta tuo kun itselläni on ollut joko B- tai C-kuppi riippuen siitä, onko ollu hormonaalinen ehkäisy käytössä vai ei ja nyt mennään jossain D:ssä ja pahoin pelkään että nämä tissit on tullu jäädäkseen. Menee vaatteet yläosien kohdalta tällä menolla kaikki vaihtoon kun ei mahdu tissien kohdalta :smiley-angry003

Ja tissit, ei kyllä Vaiana kuulosta kovin rohkaisevalta tuo kun itselläni on ollut joko B- tai C-kuppi riippuen siitä, onko ollu hormonaalinen ehkäisy käytössä vai ei ja nyt mennään jossain D:ssä ja pahoin pelkään että nämä tissit on tullu jäädäkseen. Menee vaatteet yläosien kohdalta tällä menolla kaikki vaihtoon kun ei mahdu tissien kohdalta :smiley-angry003

Toivotaan ettei tulleet jäädäkseen :D
Mulla meni kaikki vaatteet vaihtoon.. todella ärsyttävää. :banghead:

Kiitos! Eka kierto oli sitten synnytyksen. :)

Edit. Plussatuulia kaikille! Tulkaahan perästä.

Plaah, kp 33 eikä menkkoja vielä näy kun ennen raskautumista kierto normaalisti 28-30 päivää, yleensä lähes kellontarkasti se 29. Jos raskaus ois mahdollisuus niin tämähän ois oikein hyvä, mutta nyt kun oottelee kierron palautumista niin lähinnä tympii. :facepalm: ehdin jo innostua kun edellinen kierto oli aika normaalin mittainen...

Neljä päivää ollut jo sellainen olo, että menkat alkaa, mutta ei. :shifty: pitänee kohta tehdä testi, jos ei ala kuulumaan, josko se manaisi menkat paikalle! Edes valkoset alkkarit ei tehonnu :hilarious: raskauden mahdollisuuteen en usko ensinkään mutta kaippa se kortsusta huolimatta mahdollista on sekin, kun ovulaationkin olin bongaavinani. Vainoharhaisena varmaan pakko poissulkea sekin vaihtoehto, jos jotain ei pian ala tapahtua. Olishan se ylläri!

Toisaalta ollaan pitkästä aikaa heiluteltu peittoa miehen kanssa oikein urakalla kun kevät (?) herätti meikäläisen halut potenssiin sata, niin aloin kyllä miettiä, että jos ovuloinkin vasta nyt... Jos ne mahatuntemukset onkin sitä? Mene ja tiedä näistä.

Oispa jo kesä! Uusi äippäpakkaus nosti vauvakuumetta ankarasti! :pMitäs muiden torstaihin?

Tuo uusi pakkaus on kyllä hieno, melkein voisi sen ottaakin vaikka tavaraa on ennestään ihan hirveesti:grin täällä menossa kp 28/28-34, dpo 7. Pienempi lapsi ollu sunnuntaista asti kipeenä ja kuumeessa, joten oon ollu sen kanssa vaan neljän seinän sisällä:sour: nyt on kuitenkin onneksi parempi ja lauantaille lupasin mennä töihin tekemään iltavuoron (oon vielä hoitovapaalla kuopuksesta). Viimeksi tein joulukuussa keikkaa töihin. Taas vähän jännittää osaanko enää mitään :nailbiting::smug: ja on niin kaamee turvotus päällä että en tiedä minkä säkin laitan päälle ettei kukaan vaan luule mitään :meh:

Ihan sama fiilikset kun katsoin uutta äippäpakkausta! :grin Ajattelin, että noi sopis pojallekin. Kun ois kiva saada poika kun esikoinen on tyttö :dummy::dummy1: Ja mä oon niin hullu että kuumeilen jopa kaksosia tai kolmosia :hilarious:

Mä oon epätoivosesti yrittäny lopetella taaperon imetystä mut hän ei tahdo luopua ei. En mä sit oo sitä jättänykää ja jaksanu olla kovana! Oon kuitenki kahdesti jo tullu imetyksestä huolimatta raskaaks vaikka syliin asti vauvat ei päässykään. Ehkä kolmas kerta toden sanoo.:wink

Meillä väheni syömiset kunnon flunssan vuoksi, suostui jopa nukahtamaan ilman tissiä! Nyt kun on tyttö taas tervehtynyt niin maistuu taas :D päivisin syö sellasen 3krt ja yöllä 3krt about :) mulla meinas toissapäivänä jopa tulla pingoittumista tisseihin kun niin "harvakseltaan" söi :D normisti tulee pyytämään joka välissä tissimaituaa :D mun piti pyytää tyttöä, että mennään syömään kun äitillä on vähän tukala olo :D

Ihan sama fiilikset kun katsoin uutta äippäpakkausta! :grin Ajattelin, että noi sopis pojallekin. Kun ois kiva saada poika kun esikoinen on tyttö :dummy::dummy1: Ja mä oon niin hullu että kuumeilen jopa kaksosia tai kolmosia :hilarious:

Siis mulla on ihan sama! Meillä on kahdella ekalla ikäeroa 1v7kk ja jos nyt olisi raskaana niin ikäeroa olisi jo 2v4kk niin olis ihanaa saada kaksoset :D hullu mikä hullu tähän lisänä :D

Takaisin