Moikka Sindyllekin ja tervetuloa!
Täällä on vähän hiljaista niin aattelin purkaa mietteitäni tänne (josko joku muu vauvakuumehöyrypää ymmärtäisi).
Bongasin nimittäin aika satavarmat ovislimat eilen, mitä ei viime kierrossa vielä näkynyt! Mies oli jo ehtinyt lähteä työreissulle eikä toki muutenkaan olla sitä yrittämistä aloitettu, mutta voi hitsinpimpulat!
Hirveästi tekisi mieli aloittaa jo yrittäminen ja vähän tuntuu, että miehelläkin tekisi, mutta yritän kuitenkin pitää kiinni tuosta meidän sovitusta kesän aikataulusta ja ajatella järjellä, että mahdollinen ikäero esikkoon olisi pienimmillään lähempänä kahta vuotta kun tuo miehen työ asettaa haasteita arjen pyörittämiselle. Jos vaikka kävisikin niin, että heti ensimmäisestä yrityskierrosta onnistuisi, kun ikinä ei voi tietää. Takaraivossa kytee sinänsä täysin ilman syytä myös edelleen pelko siitä, että jos sitä plussaa ei kuulukaan tai kaikki ei sitten sujukaan, vaikka plussa tulisi. Ja kun tuo miehen työ on sellainen, että on tuurissaan, onko oviksen aikaan ees kotona, esikoiseenkin kun kuitenkin vaadittiin nappiosuma juuri oviksen aikaan. Ja kun esikkoa vielä imetänkin, niin ihan sataprosenttisen varma en edes ole siitä, ovuloinko edellisessä pitkäksi venyneessä kierrossa, nyt vähän luulen että kuitenkaan en, vaikka merkkejä oli.
Kovin ristiriitainen olo! Hyvä ystäväni on juuri viimeisillään raskaana ja kun se nyytti sieltä saapuu, luulen että vauvakuume pamahtaa ihan tappiin. No, eipä tässä ole enää kuin luultavasti pari mahdollista ovulaatio ennen kuin yritys olisi muutenkin tarkoitus aloittaa, että katsotaan sitten lähdetäänkö kokeilemaan kepillä jäätä, mikäli mies sattuisi oviksen aikaan olemaan kotona.
luulen että mies kuitenkin pistää minut ruotuun!
Minkälaisen tunnemyrskyn voi yksi potentiaalinen ovis saada aikaan! Ketään muuta joka kamppailee tunteen ja järjen kanssa?
aivan mahoton tämä kaikesta viis, haluan raskaaksi -fiilis! :angelic: toivottavasti plussatuulet puhaltelis muille, toivottelee erittäin vauvakuumeinen huomio!