Imettävät kuumeilijat

Haha onkohan tämä jotain hormonijuttuja kun minäkin oon miettiny että jos tuliski seuraavaksi kaksoset! Esikkoa odottaessakin kärsin tosi voimakkaasta pahoinvoinnista ja salaa toivoin jo silloin että jos siellä oiski kaks! Kuinka pöljä voi ihminen olla! :facepalm: Vaikka siis todellisuudessa se ois varmaan ihan älytön homma kahen vauvan kanssa (yksi tuttava jolla kaksoset kertoi ettei muista ekasta vuodesta mitään:nailbiting::hilarious:) mutta jotenkin salaa haaveilen. Meillä on niitä mun äidin puolelta suvussa niin ei edes täysin mahdotonta. Saisin kolme lasta eikä tarvis ylipuhua miestä :hilarious:

Meidänkin tämä ainukainen tyttö, niin poika ois seuraavaksi kiva! Vaikka eihän sillä mitään väliä sinänsä, kunhan saisi toisen ja kaikki sujuisi hyvin. Mies sanoi että äkkiä hommiin niin saahaan tuo äippäpakkaus :p pitää toivoa että riittää ens vuojen puolelle ja tärppäis seuraava sitten ajoissa:grin

Minä oon aatellu, että pitäisi alkaa koulia tyväreltä yötissi jo pois, kun se on vaan nykyään sitä, että nukuttaa itsensä parilla imasulla siihen ja tätä tapahtuu 4-5 kertaa 23-04 välillä ja sitten ollaankin jo seitsemältä hereillä. Ennen syötiin kahdesti yössä ja herättiin 8-8.30, tämä nykyinen malli ja pinnasängyn laidoissa roikkuminen on ajanu jo miehen yläkertaan nukkumaan ja tytön meikän viereen pinniksestä (oli sivuvaununa mutta piti pohjaa nyt laskea ja ehän minä jaksa tehdä yhtään ylimääräistä yöllä...) alkaa vähän tympiä ja kun kesällä ois tarkoitus olla yötä pois kotoa, niin ennen sitä pitäisi joka tapauksessa yösyötöistä luopua. Ja heinäkuun lopulla koittaa töihinpaluukin. Syödään päivällä kuitenkin niin hyvin nyt vielä, että noilla yöimaisuilla ei imetyksen kannalta ole kyllä merkitystä. Miehen vaan pitäisi hoitaa se "unikoulu" kun minä en yöllä hyssyttelemällä ja tutittamalla saa aikaiseksi kuin jäätävät raivarit :rolleyes: mutta on niin ylityöllistetty tuo siippa, kun se on reissutöissä 400 kilsan päässä ja sitten vapaat tekee meijän remppaa valmiiksi, niin en jotenkin omien yöunien vuoksi ole viitsinyt vaatia... No, onneksi tässä on vielä aikaa tuonne kesään. Varailtiin just hotellia meille ja ai että odotan kyllä reissua, vaikka toisaalta sitten töihinpaluu on ihan kulman takana ja sitä en odota yhtään. :wtf:

Onnea heppunen!!
Meidän imetystaival päättyi reippa 2vko sitten, mutta taidan tänne silti vielä jäädä roikkumaan kun kierto vielä käynnistymättä ym imetyksen tiimoilta. Pikkutyyppi siis 1v2kk kun lopetettiin, vain iltaimetyksellä oltiin pari viikkoa ja kun lopetettiin niin kaksi iltaa oli kunnon raivarit, parina iltana pyysi mutta tyytyi syliin ja sitten ei enää edes pyytänyt. Pusuja käy antamassa edelleen tisseille hehe mutta ei edes yritä syödä. Ihmettelen itsekin miten tämä näin hyvin meni! Tissit kyllä oli viikon TUSKAISET, ei voinut edes koskea, mutta sekin sitten ihan yhtäkkiä yhdessä päivässä helpotti. Ja nyt siis ollaan palattu 'silikooneista' c-kupin ennen raskautta rintsikoihin jotka nyt tuntuu ihan mineiltä vaikka ei oikeasti sitä olekaan. :D

Käytiin reissussa, missä vajaan vuoden omaa naperoa vanhempi kaveri - ei ainakaan helpottanut kuumeilua katsoa näiden leikkiä.

Nonni, meni hermot ja nyt kp 36/28-30 testasin tyylipuhtaan negan. Tulos ei yllättänyt, mutta nyt vaan entistä enemmän ketuttaa nämä alavatsatuntemukset ja se, että menkat loistaa tyystin poissaolollaan :shifty:

Pitänee laittaa raskaustestit tilaukseen ja jäädä odottelevalle kannalle. Toivottavasti ei tää kierto nyt venyis ihan tolkuttoman pitkäksi. Vaikka onhan tässä tuonne kesäkuun alkuun vielä aikaa, jolloin ollaan aateltu aloittaa yritys. Mutta kun olen hätähousu :angelic: Tosin en tiijä pitääkö heivata kortsu mäkeen jo aiemmin jos ei ala kierto palailla, niin oispahan sitten ees muukin syy tehä raskaustestejä, kuin vain "varmuuden vuoksi" :hilarious:

Mulla oli niin että ekat menkat tuli synnytyksen jälkeen kun kuopus oli 1v1kk ja eka kierto oli 38pv, toka venyi jostain syystä 53pv ja sitten alkoi olla 35-38 välillä ja siitä nyt on ollaan 28-34 :happy: ehkä sullakin alavatsakivut kertoo kierron käynnistymisestä. Mullakin oli niitä tovi ennenkuin alkoivat ja kovasti pisti huolestuttamaan alkuun :)

Niinhän se varmaan on Metsätähti88, kerkes vaan olla toivo jo niin korkealla että kierto ois palautunu heti suht normaaliksi kun ekojen menkkojen jälkeen kierto kesti 33 päivää, mutta mitäs sitä hulluja. Yleensäkin olen ihan ihmeissäni siitä, että koko menkat edes alkoi neidin ollessa puolen vuoden kun tissiä syödään ja kovasti, olin ihan varma että ennen imetyksen loppua turha edes odotella. :p

On vaan maailman tympeintä olla koko ajan semmone "mulla alkaa menkat ihan just" -nainen, ei varmaan kenenkään lemppari olotila:hilarious: Kipeä alavatsa häiritsi toimintaa makuukammarinkin puolella :grin

Mulla on 5 päivää aikaa ennustettuun ovulaatioon ja mitään ei tapahdu. Yleensä mulla alkaa monta päivää ennen tulee eggwhiteä joka muuttuu kirkkaammaksi ja juoksevammaksi, nyt ei mitään, ei edes seksiä tee yhtään mieli. No, katotaan taas mitä testit näyttää...

Mulla alkoi aamu näin:happy093

Liitteet

• IMG_8961.JPG
    IMG_8961.JPG
    542.6 KB · Katsottu: 170
Oi onnea metsätähti! Mulla piti tulla eilen tänne jännäilemään kun muistelin että tuolla toisessa keskustelussa sanoit testaavasi mutta niinhän vain unohdin :happy: lisää tällaisia aamuja muillekin!

dce52f08b223dcb53f9dc09fb432cbcd
Moi kaikki! Mitä tästä pitäis oikein ajatella...? Oon siis tehnyt pregcheckin ovistestin joka aamu kahden viikon ajan, alkaen kp8. Viime kierto oli 35 päivää, lyhin esikoisen jälkeen ollut 29 päivää. Onko tossa nyt ollenkaan ollut ovista? Onkohan se vielä tulossa vai ei... Imetän vielä esikoista, voiko sen takia ovulaatio jäädä kokonaan tulematta vaikka menkat onkin tulleet suhteellisen säännöllisesti? Nyt kp21.

En oo minivöö tuttu noiden ovistestien kans niin en tulkinnassa osaa auttaa, mutta on kait ihan mahdollista että imetyksen vuoksi voi olla ovuloimattomia kiertoja? Ja toisaalta jos kierto vielä hakee itseään niin voisi kai se vasta olla edessäpäinkin?

Mulla tuli täti kylään! Jes, harvoin oon ollu näin onnellinen menkoista, ei tullut ihan megapitkää kiertoa tästä kuitenkaan. :happy:

En enää itse imetä, mutta ajattelin itse tulla sen verran sanomaan että imetin lastani 2 vuotta. Säännöllinen kk-kierto alkoi kun hän oli 1 vee ja 3 kk, mutta eka plussa pärähti raskaustestiin vasta kun hän oli 2 vee 3 kk eli 3 kk imetyksen lopetuksen jälkeen... Tosin meni kyllä kesken se tammikuulla..

Tulenpa minäkin mukaan tähän joukkoon, terve vaan kaikille! [emoji5] Meillä esikko on syntynyt viime vuoden lokakuussa ja toista toivottaisiin pienellä ikäerolla. Ehkäistään vielä, mutta kesällä on ollut ajatuksissa jättää kumi pois. Kierto on koittanut käynnistellä melkein siitä asti kun jälkivuoto loppui, mutta ei ole tasainen vielä. Tässä kierrossa tikutan mielenkiinnosta, että tiedän joko olisi mahdollista..? Kuumeilen tässä vielä maltillisesti siis.

Oltiin sopivasti päästy vauvan kanssa tilanteeseen: 0-1 yöimetystä ja 1 päiväimetys, mutta nyt tuli oksennustauti ja mikään muu ei maistunut kuin tissimaito, eli yöimetyksiä tuli taas muutama ja päivällä käytännössä kaikki ateriat. Saapa nähdä, että palautuuko meininki ennalleen... Mulla on siis ollut tarkoituksena luopua ainakin yöimetyksistä, ja pitää päiväimetyksistä vaan se iltaimetys joka tuntuu olevan tytölle tärkeä.

En tiedä onko täällä enää ”tuttuja”, mutta tänne kuuluu tämmöistä :)
Myö ruvettiin silloin marraskuun lopulla vähentelemään imetystä, mut jatkettiin silti tammikuun puol väliin asti. Se saikin kierron sekaisin ja nyt niitä toivottavasti ei tulekaan enää toviin. Vähän surettaa, että tandemimetyshaave ei toteutunut ja osittain imetyksen lopetus johtui halusta saada uusi lapsi, mutta kaikenkaikkiaan päätös osoittautui meille oikeaksi (ja aika paljon lähti lapsesta).
Tsemppiä muille kierron vaiheisiin ja onnea plussanneille!

Liitteet

• 3856F405-94BD-48AD-9B25-129BB142F62B.jpeg
    3856F405-94BD-48AD-9B25-129BB142F62B.jpeg
    471.2 KB · Katsottu: 121
Onnea plussasta Zoria! :happy: toivottavasti täältä tullaan jossain vaiheessa me uudetkin perässä!

Meillä tasaantui yöt nyt jokin aika sitten ihan itsekseen kahteen syöntiin, joista toinen on yleensä silloin kun itse menen nukkumaan ja toinen sitten joskus kolmen aikaan, jonka jälkeen nukutaan aamuun asti ehkä pienin levottomuuksin.:) Kannatti venyttää unikouluttamista, tällä pärjätään nyt hetki. Viime öinen pinnasänkykokeili tosin päättyi huutoon ja siihen, että neiti nukkui loppuyön meidän välissä. Iski itselle tänään kunnolla joku tauti, mikä on yrittänyt varmaan kaks viikkoa kaataa, joten ensi yönä isken suoraan meijän väliin, menkööt omaan sänkyyn sitten kun nukkuu kokonaisia öitä :hilarious: tai joskus.

Nyt imetellään sitten päivällä edelleen enemmän ihan rauhassa ja odotellaan kesää. Kummasti vauvakuumetta hieman tasaa kun esikoinen oppi viikonloppuna kunnolla konttaamaan ja on nyt koko ajan kiipeilemässä johonkin :nailbiting::p ovista yritän bongailla omien tuntemuksien perusteella ihan harjotuksen vuoksi ja nähdäkseni, miten tämä kierto näin imettäessä pelaa.

Täällä myös vähennetty imetystä, nykyään poika (11kk) syö tissiä vaan aamulla herättyään. Päivällä saa maitoa pullosta eikä oo kiire opettaa pullolta pois, ihanasti menee unille maitopullon kanssa. Musta tuntuu että imetyksen vähentäminen palauttaa mua normaalinpaan olotilaan kaikkinensa, kroppa ja mieli tuntuu enemmän omalta. Kierto tasautunut aika hyvin 29 päivään mitä se oli ennen raskauttakin. Nyt kp 21, usko raskautumiseen tässä kierrossa on pieni mutta mahdollista sekin. Odottelen menkkoja alkavaksi viikon päästä.

Kp 17 ja kaksoishormonitestissä ovis plussa. Pitkäksi meni, mutta tulipa kuitenkin. Nyt on hyvä mieli kun tiedän että nää ei oo mitään leikkikiertoja vaan oikeesti kroppa toimii taas synnytyksen jäljiltä.

En tiedä onko täällä enää ”tuttuja”, mutta tänne kuuluu tämmöistä :)
Myö ruvettiin silloin marraskuun lopulla vähentelemään imetystä, mut jatkettiin silti tammikuun puol väliin asti. Se saikin kierron sekaisin ja nyt niitä toivottavasti ei tulekaan enää toviin. Vähän surettaa, että tandemimetyshaave ei toteutunut ja osittain imetyksen lopetus johtui halusta saada uusi lapsi, mutta kaikenkaikkiaan päätös osoittautui meille oikeaksi (ja aika paljon lähti lapsesta).
Tsemppiä muille kierron vaiheisiin ja onnea plussanneille!

Jee onnitteluhalaus :Heartred :love2:wav

Mulla on nyt dpo 7, alavatsa tuntuu todella kovalta ja turvonneelta. Oon ihan ilmapallo koko nainen! Lisäksi pms-ärsytys loistaa poissaolollaan, mieli on ollut tänään jopa hilpeä. Jos nyt en ole raskaana, niin joku elämäntaparemontti on tehtävä. Ihmisellä ei voi olla tällanen maha! Ei edes ennen menkkoja! (Enkä siis tarkota että raskaana tarvis elää niinku sika pellossa, mutta jos oisin, niin en ois niin huolestunu tästä valtavasta omenamahasta)

Takaisin