Imettävät kuumeilijat

Joo täällä! Gyne katso ultralla ja sano että lähiaikoina tulee ovis. Sit sain ovis plussan siitä vähän ajan päästä mutta mutta mitään ei kuulu moneen kuukauteen :D

Mutta tässähän on voinut käydä niin, että gyne on nähnyt merkit että ovulaatio olisi tulossa, mutta imetyksestä johtuen se ei ole kuitenkaan onnistunut ja siksi vuoto ei ala?

Täällä kans kuumeillaan kovasti ja imetetään 9kk poikaa päivin öin. Menkat ehti nyt ensimmäisen kerran tulla synnytyksen jälkeen tammikuussa ja nyt kp 30 . Ajattelin et jos keskiviikkoon asti malttais vielä testin kanssa. Menkka jomotustyyppisiä fiiliksiä ja etomista ollu jo viikon päivät :depressed: Toivotaan et tärppäis ja saatais syysvauva :dummy:

Käykää gynellä jos menkat yhtäkkiä katoaa (jos on ollut ainakin joitakin menkkoja synnytyksen jälkeen). Mullahan oli se kysta (en muista kirjoitinko tähän ketjuun). Toinen terolut-kuuri alkoi juuri viikonloppuna, kolmannen jälkeen tarkastuskäynti.

Ai niin, lisää omaanapaa: ovis oletettavasti viime perjantaina. Innokkaasti touhuttiin koko viime viikko :D Pe-la miehellä alkoikin flunssa (joka mulla ja tytöllä on jo ollut), joten onneksi ehdittiin just ennen :)
Toiveikas, mutta pessimistinen. :p

Käpynen saako terolutteja syödä imetyksen aikana ? :) Mietin vaan ku tätä kuopusta tehdessä oli käytössä terolitit ja letrotsoli nii jos tarttee taas teroja ottaa jossain vaiheessa käyttöön nii estääkö imetys sen. Imetys sinänsä aiheuttaa pitkiä kiertoja nii voihan se olla että ei ole hyötyä teroista

Ääh, noloa, mutta unohdin että tämä on imettäjien ketju [emoji15] Mutta gynellä kannattaa joka tapauksessa käydä jos ei ole käynyt pariin vuoteen ;)
Itse siis lopetin imetyksen Terolutien vuoksi (tai se oli hyvä syy lopettaa kun oli muuten ollut mielessä).

Ylläri, miehellä olikin eri flunssa ja nyt mulla on se [emoji34] Paha olo. Toivottavasti menee pois.

Musta tuntuu että oon lukenut että joskus jotkut imettäjät on saanut loppukiertoon keltarauhashormonitukilääkityksen :rolleyes:

d7158916969321493d7f43648b890a7e
piti nyt laittaa tännekin ketjuun, että näyttäis siltä, että ekasta kierosta saatto tärpätä imetyksestä huolimatta :eek:

Vau, toivottavasti viiva vahvistuu!

Niin, lisättäköön, että unohdin mainita imetyksestä gynelle silloin kun sain noi lutit, imetin kuitenkin niin harvoin. Vasta kotona tajusin, ja pakkauksen ohjeen mukaan vaikutti hyvältä syyltä lopettaa (who:n suositus rikottu yli puoli vuotta aiemmin jo).

Tää voisi olla hyvä kyssäri tänne ryhmään. Osaako joku auttaa.. imetän siis edelleen 1v poitsua ja viikko sitten imetys alko sattumaan ihan pirusti.. tutkailin rintoja ja ai saakeli.. nännien alta kummatki haljennu monesta kohti ja iho lähtee irti.. mistä moinen johtuu? Olen imettäny 3 aiempaakin lasta ja ikinä ei tälläistä ole tapahtunut. En ole imettäny sen enempää nyt kuin aiemminkaan eikä imuote erilainen eli ei voi johtua niistä..

Kirppu, oisko ollut imetyksen tuessa vinkkinä huuhdella rinnanpäät vissyllä.

Tuun vielä ON spämmäilemään; periaatteessa odotan testaamista kunnes menkat on myöhässä, mut -jos- keksisin testata aiemmin, koska raskaus näkyisi rfsun testissä? :D
Tavallaan toivon etten olisi raskaana, koska oon sairaana ja olo on ihan kaamea ja on ollut pakko napsia särkylääkkeitä :/

Ja jos vichy ei auta kannatta kokeilla puolukkaa tai sitruunaa.
Sitruuna kirvelee ihan per..leesti, mutta mulla oli
ainut kun autto!
Ja kannattaa tarkistaa lapsesi suu, ettei siellä ole
sammasta ja jos on niin sama hoito.

Kirjottelen tännekin ketjuun pitkästä aikaa. Ovisplussan sain 5.2 ja pari päivää ennen ovista on nännit ollu niin saamarin arato_O en tiedä johtuuko siitä että kuopuksella on tullut ekat neljä poskihammasta läpi ja kulmureista puolet. Mutta imuote pitäis olla kunnossa muuten eikä rinnanpäät ole rikki. Nyt näyttää siltä että oltais päästy yöimetyksistä, aamuyöstä tulee rinnalle, tai sit nukun niin sikeesti etten tiedä käykö tyttö ite ottamassa huikkaa:couchpotato: nukutaan siis perhepedissä.

Tänään on dpo 2 ja voi luoja että on maha kuralla:dead: RouvaL:lle onnea plussasta!:happy:

Onko kellään tietoa että voiko noita hedelmällisyyttä parantavia lääkkeitä, hormoneja, jne. käyttää imetyksen aikana? Kun mä ajattelin että menisin ihan lääkäriin hedelmällisyysasioissa, mutta voiko se lääkäri tehdä asialle mitään? Ei huvittais raahautua vastaanotolle ja maksaa pelkästään siitä neuvosta että "lopeta imetys tai odota"...

No macaa ei saa käyttää, gelee ei kai myöskään? Greippimehua, sillähän saat ainakin limakalvoa paremmaksi :) Miten vehnänalkioöljy? Tietääkö joku tai mitä sanoo google:)

Kotikissa, kannattaa kysyä yliopiston apteekin chatista tai sitten virka-aikana teratologisesta tietopalvelusta jos mietit lääkkeitä ja imetystä. Niillä on hyvä tietokanta josta katsoa uusimpia tietoja :) noista luontaistuotteista kannattaa olla yhteydessä valmistajaan tai maahantuojaan :)

Imetyksen aikana ei voi käyttää hormoonivalmisteita.
Ainoastaan jos raskautuu, niin voi lugesteronia käyttää. Siis vain paikallisesti ja tukemaan raskautta.

Takaisin