Imettävät kuumeilijat

Onnea Hempuliini!!

Tää syljstä tehtävä ovistesti on ihan himotestaajan unelma! Ainaki negatiivinen tulos oli selkeä. Positiivista odotellessa :)

Täällä kans yks imettävä kuumeilija! Tyttö täyttää ens kuussa 2v ja imetän häntä vielä 3-10 kertaa päivässä. Päästiin jo 2-3 kertaan päivässä, mutta sairastelun myötä imetyskerrat lisäänty taas todella paljon.
Menkat on tullu vaan kolme kertaa synnytyksen jälkeen; viime heinäkuussa, lokakuussa ja joukukuussa. Viime alku kesästä ollaan oltu ilman ehkäsyä vaan sillä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen. Kun mitään ei kuulunut aloin joulukuussa testailla ja sainkin tikutettua oviksen, mutta ei keretty hyödyntää sitä ja täti tulikin kylään sitten vähän ennen joulua. Nyt on taas tikuteltu uudesta vuodesta lähtien, mutta ei ole ovista ollut.. en tiedä voiko johtua lisääntyneestä imetyksestä, mutta toivotaan kovasti että tulisi nyt piakkoin eikä olisi parin kuukauden kiertoja.

Moikka!

Hotkin koko ketjun läpi parissa päivässä. Nyt kirjoittelen.
27v yhden aurinkoisen taaperon, 1v 8kk pojan äiti :happy:Miehen kanssa alettu toisesta uneksimaan ja mopo karkas taas raskaushommien kans käsistä, kun ekat menkatkin alko ennen joulua kaikki kiinantestit kustu jo...:oops:

Nyt vaan kummallinen kierto ollu..kp 34/28 menossa. Menkat oli ihan samanlaiset ku ennen raskautta ja pari, kolme viikkoa ollu ovislimaa ja ovisplussauksiakin varmaan 4. Viides plussa tuli taas eilen vahvempana kuin koskaan.. raskaustestit yllättäen negatiivisia..
maanantaina tuli taas tosiaan plussa ja siitä oon laskenu dpo, kun ti oli niin paljon kirkasta limaa, että oisko sitten sillon ollu ovis tai yritys...limailu jatkunu joka pv..turhauttaa. No ei se auta ku toimia taas tänään kun kerta plussa tuli.
Miellän tämän kierroksen kuitenkin kropan harjoituskierrokseksi, kun ekat menkatkin vasta tullu. Imetän 10-15 krt päivässä, yölläkin.

Miten muillla menee? Onko tuttua useat ovisplussat ja jokapäiväiset ovislimat?

Onnea hempuliinille!
Ja tervetuloa uudet!

Meidän imetys loppui nyt kun sain Terolut-kuurin ylipitkän kierron katkaisemiseksi (nyt kp 76?). Kysta syynä, katoaa kuulemma omia aikojaan. Tyttö otti lopettamisen hyvin kun sanoin ettei lääkkeen takia voi antaa. Tuli hyvään saumaan, koska lopettaminen oli toiveissa, tyttö vaan oli niin pirun sinnikäs :D Ikää 2v 8kk.

Ompa kiva, että meni nuin luonnollisesti lopetus kuitenki käpynen!! Miten oma olo nyt ku imetys loppu,onko yhtään haikeaa?:rolleyes: mua vähän jännittää, että ei taida meilläkään taapero lopettaa jos hältä kysytään..tandemhommat ei nyt?ainakaan kovin houkuttais jos sattuis raskautumaan..mutta tissi on niin tärkeä etten halua vierottaa..ainakaan vielä..lisäksi kivempi ehkä ois että toinen syntyis lähempänä 3v, eli ens vuoden puolella. Tästäkin kierrosta jos toinen tulee lokakuussa niin tiiä miten voidaan olla erossa taaperon kanssa sairaala-aika :sad001mutta onneksi on isi..

Eilen illalla oli oppikirjan mukainen ovis! Kirkuvan punaiset viivat to ja pe ja pe kipuja liisterin kera. Kaikki nämä loppuivat sitten kun seinään joskus iltapäivällä. Ei ehditty miehen kanssa hyödyntää...ma ja ti ainoastaan:confused2 että tais mennä nyt komea ovis ihan ohi! Mutta onnellinen silti, että kroppa alkaa tuntumaan taas samalta vanhalta ja toimii kuten ennen, vaikka kierrot pitkäksi paukkuukin vielä!:) nyt dpo 1 ja kuivempaa menoa alakerrassa. Mielenkiinnolla seurailen oireita kuitenkin vaikka menkat alkaisikin!

Ei yhtään tiiä millaisia merkkejä keho antaa jos raskautuu,kun yksi lapsi jo on plus imetys..esikoisesta ei ollu mitään oireita,paitsi ovulaation jälkeen todella kuivaa alakerrassa ja menkkoja ennakoiva tissikipu tuli pari päivää ennen kun ois pitäny alkaa..varmaan oireet saattaa olla erit jos nyt raskautuu?

Eipä oikeastaan ole haikea olo, ehdittiin kyllä tissitellä ihan tarpeeksi tuossa ajassa :D Tyttö oli muutenkin vähentänyt rinnalla käyntiä, ja ne harvat kerrat liittyi tylsistymiseen tai väsykenkkuun (sen takia myös vaikea vierottaa, koska väsykiukkuinen taapero ei tod halua luopua totutuista etuuksista). Eli loppupuolella se imettäminen ei enää tuntunut niin tarpeelliselta kun se oli enemmän sellaista taaperon täyteohjelmaa :P
Ja tänään aamulla alkoi kp1! Vihdoin!

Mäkin olen ajatellut tuota, että oireet voivat olla ihan erilaiset. Minulla yksi lapsi ja sitä ennen aikainen km, molemmilla kerroilla oli kyllä aivan samat oireet, eli huimausta ja väsymystä.
Tandemimetys olisi ollut ihan mielenkiintoista kokea, mutta nyt tulee joka tapauksessa olemaan ainakin 3,5v ikäeroa :/

Käpynen, me ollaan lähes kiertokamuja: mulla on tänään kp1. Olin henkisesti orientoitunut siihen että sieltä se taas tulee, kun vähän miehen kanssa myöhästyttiin h-hetkestä. On tämä elämä kummallista kun tuntuu että edes seksiä ei ehdi harrastamaan! Kai sitä täytyy ruveta varaamaan kalenteriin tyhjää tilaa ovulaation ympärille :p

Niin totta kotikissa..ja sitte ku ois se pieni hetki aikaa, ei jaksa tai tee mieli:grumpy:
Voi että aika matelee...dpo 3 vasta ja muka kaikkia oireita vaikka ei oikeasti mitään oo:bored:

Imetys sattunu oviksesta asti, maha ollu ripulilla tänään(ei yhtään vaikuta vklopun pizzat ja suklaat ei:angelic:) ja alakerrasta ryöpsähtää välillä venyvää valkoista vv..
viimeksi ku esikoisesta plussasin nii alakerrassa oli kuivaa ku autiomaassa,mutta en yhtään muista oliko oviksesta asti.. epätoivosena sitä tarttuu pieniinkin oireisiin vaikka ei tässä kierrossa ehditty edes oviksen aikaan pelehtiä..:shy: vain ti aamupvllä ja ovis oli pe iltapäivällä...:shifty: että menkuloita odotellessa..sais vaan tämän ajan kulumaan ku kp 37 menossa nii ei tiiä alkaako neki sitte millon..

Hei ihanat! Onko ketään kellä ei menkat vielä alkanut? Täällä ei vielä, poika nyt 1v 2kk imetän vielä ja nyt vielä enemmän kun poika flunssassa. Onko kellään kokemusta siitä et ei menkat oliskaan tullu vaan oiskin tullu vaavi? Muistaakaeni muitten kanssa ei myöskään kierto palautunut ennen imettämisen lopettamista.
Olen paljon lukenut ja vaihtelevasti seuraillut teidän kirjoituksia. Vauvakuumetta mulla vaihtelevasti, miehellä enemmänkin mikä on mun mielestä ihanaa!:*

Noniin, kävin tänään labrassa kun oon ollut ihan sairaan uupunut. En pelkästään väsynyt, vaan uupunut ja alakuloinen myös välillä vaikka kaikki ok ihan hyvin. Tsh oli 1.5 mut t4v oli 19.5 eli meni ylärajan rikki. Onkos täällä muita joilla on kilpparissa ongelmaa?

Esikoinen 9kk ja ihan hirvee vauvakuume! Ollaan muutama kuukausi oltu ajatuksella että toinen lapsi saa tulla kun on tullakseen. Imetän vielä useamman kerran päivän aikana, en öisin. Tuntuu että tissittely on enemmän läheisyyttä kun ruokailua, lupsuttelee tissiä lähinnä huvikseen ja näykkii rintoja melkeimpä jokaisella imetyskerralla, Auts. Oon miettinyt olisko aika lopettaa imetys. Poika syö super hyvin ja juo mielellään pillimukista vettä, varmasti maitokin siitä kelpaisi.

Nyt eka kierto kun oikeesti semmonen olo että vitsi kun oliskin tärpännyt! Iltaisin palelee ja on öklö olo (oksensin illat yli 20 viikolle esikoisesta), tissit on vähän oudot, poika erilainen rinnalla?, oon ihan hullu!&€(/#%\. Mua ärsyttää kaikki, vedän ihan törkeitä kilareita! Esikoisen raskaudessa olin kylläkin mitä seesteisin, alusta loppuun saakka mutta eihän ne kaikki raskaudet oo samanlaisia. Oho, tulipas avauduttua.

Suubi, tervetuloa! Testiä kehiin äkkiä! :D
Haha. Tuskin kerran kuussa taktiikalla tärppää, tais sattua sitäpaitsi liian aikaiseen vaiheeseen kierrosta. Hitsi kun en ees muista milloin se oli :grin nyt kp 23, viikon päästä testiä jos ei oo täti tullut.

Takaisin