Imettävät kuumeilijat

Haha. Tuskin kerran kuussa taktiikalla tärppää, tais sattua sitäpaitsi liian aikaiseen vaiheeseen kierrosta. Hitsi kun en ees muista milloin se oli :grin nyt kp 23, viikon päästä testiä jos ei oo täti tullut.

Sillä on toi mun keskimmäinen tullut. Oli kerran juhannuksena koko kesän aikana ja tossa se pelaa Minecraftia vieressä :D

Vasta 11+ viikolla tiesin olevani raskaana :D

Sillä on toi mun keskimmäinen tullut. Oli kerran juhannuksena koko kesän aikana ja tossa se pelaa Minecraftia vieressä :D

Vasta 11+ viikolla tiesin olevani raskaana :D
Ei se määrä vaan se laatu! :wink:grin:grin

Twisted, oon menossa tällä viikolla ottamaan myös nuo kilppariarvot. Katsotaan liitynkö sitten ongelmaisten seuraan :sorry:

No just Vaiana lääkäri mulle soitti niistä arvoista ja t4v oli 19,5 niin se meni yli viitearvojen mutta ei kuulemma heidän labran viitearvojen yli mennyt. Heidän raja on 11-22 ja terveyskirjaston sivuilla se oli 9-19. Joten mussa ei mitään vikaa kuulemma ole. Vaikea vaan uskoa kun eilen meinas taju lähteä ja oksetti vähän väliä. :F

Kävin juuri verikokeissa kilppariarvojen tarkastamiseksi. Tulokset saan tietää keskiviikkona. En kyllä usko että pitäisi olla ongelmaa, mutta työterveyden gyne on ehkä hiukan yli-innokas kun tietää että työnantaja maksaa.

No just Vaiana lääkäri mulle soitti niistä arvoista ja t4v oli 19,5 niin se meni yli viitearvojen mutta ei kuulemma heidän labran viitearvojen yli mennyt. Heidän raja on 11-22 ja terveyskirjaston sivuilla se oli 9-19. Joten mussa ei mitään vikaa kuulemma ole. Vaikea vaan uskoa kun eilen meinas taju lähteä ja oksetti vähän väliä. :F

Suosittelen menemään toiselle lääkärille. Tästä on niiiin paljon juttua netissä, kuinka eri lääkärit ja paikat pitää eri viitearvoja.
Ja että nimenomaan pitäisi viitearvojen lisäksi katsoa myös potilaan kokonaisvointia.
Joltain toiselta lääkäriltä saisit varmasti reseptin pienelle määrälle..
tosi ärsyttävä vaiva tuo kilppariongelma. Varsinkin kun niin vaihtelevaa tuo hoitoon suostuminen.

Voiko imetys aiheuttaa jotenkin sen, että vaikka ovulaatio tapahtuu kuukautiset ei ala? Siis vaikka ei olisi raskaana. :confused:

Ootko Heppunen siis testannut ovisplussan?
Olikohan täällä joku saanut ovisplussan mut kierto ei silti käynnistynyt...

Mut mulla taas kokemus siitä, että ovisoireet (ja samoin heikkoja kuukautisjomoja) tuli puoli vuotta ennenku menkat viimein todella alkoivat. Kierto ilmeisesti ns. pyöri taustalla.

Heppunen mä sain ovistestiin plussan 15.1., menkkoja ei oo näkynyt ja raskaana en ole. Edelliset menkat alkanu 22.12. Kai kierto on jotenkin niin sekasin, ettei oo mitää tolkkua tässä :D

Mä lisään tähän sekavien kokemusten jatkeeksi: sylkiovulaatiotesti näytti pari päivää sitten plussaa ja pissatesti negaa. Nyt pissatestissä on alkanu haamuviiva vahvistua ja sylkitesti taas näyttää negatiivista. Whaaaat....?

Mä lisään tähän sekavien kokemusten jatkeeksi: sylkiovulaatiotesti näytti pari päivää sitten plussaa ja pissatesti negaa. Nyt pissatestissä on alkanu haamuviiva vahvistua ja sylkitesti taas näyttää negatiivista. Whaaaat....?

Onpa omituista!

No niin on! Olen käynyt läpi molempien testien ohjeet huolella, eikä pitäis olla kyse siitä että testauksessa on joku virhe. Ne testithän kyllä tosiaan mittaa eri asioita: pissatesti LH:ta ja sylkitesti estrogeenia, mutta silti, niin miten voi olla parin päivän heitto? Maa ei jummarra o_O

Meillä mies kävi muutama viikko sitten hedelmällisyys koulutuksessa. Kouluttajana ollut suomen johtavin hedelmällisyyslääkäri. Mielenkiintosia oli dokumentit mitä hän sieltä sai. Mm 6-5 päivää ennen ovulaatiota on ne otollisimmat hetket ja kun ovistestit näyttää plussaa on sillon jo myöhästä.. Tämä oli mullekkin ihan uusi tieto. Ovistestejä käytetään vain yleensä erittäin harvoissa tapauksissa kun kyse on hoidoista.
Tää ei nyt varsinaisesti kuulu tähän mut tuli vain mieleen. :)

Joo täällä! Gyne katso ultralla ja sano että lähiaikoina tulee ovis. Sit sain ovis plussan siitä vähän ajan päästä mutta mutta mitään ei kuulu moneen kuukauteen :D

Takaisin