Täällä on tullut viestejä niin ettei perässä pysy, ei oo kauheesti tullut kirjoiteltua kun ei tunnu enää hyvältä. Tai vauvakuume on mutta tilanne on sama.
Edit: tai ei oo siis enää sama, oli sama tilanne, siks ei tuntunut hyvältä kirjoitella :)
Huomenna onkin papakoe ja irtosolunäyte, tänä vuonna tulee 30v täyteen ja joukkoseulontaan tuli kutsu. Oikeestaan se ois tullut vasta maaliskuussa mut varasin jo nyt, koska siskolta löydettiin kohdunkaulan syövän esiaste.. Ahdistus päällä
Otin tällä viikolla miehen kans puheeksi sterilisaation, koska aattelin et käyn siinä, koska ei mies niitä lapsia halua. En sitten enää joutuisi edes miettimään että voi kun saisinkin. No, mies sanoi että ei sterilisaatiota. Hän kertoi, että jos tästä raha-asiat kunnolla paranee, ja olis varaa vaihtaa autoa jne niin kyllä hän haluaisi vielä neljännen. Mutta kun tässä on talonrakennus edessä, mä opiskelen uutta ammattia, pojalla kouluun lähtöä ja kaikkea muuta niin ei tähän hetkeen neljättä. Ja totta se on. Jokainen oma lapsi esikoista lukuunottamatta on ollut yllätyslapsia, ehkä se neljäs on sitten oikein "suunniteltu" kuten esikoinen :) tuli hyvä mieli :)
Sovittiin takarajaksi ikä 35. Jos imetys loppuu hyvissä ajoin, käyn myös luovuttaa munasoluja, ainakin kerran.
Meillä on siirretty lapsentahtisesta imetyksestä äidintahtiseen, koska vauva, eiku taapero, ei meinannut ruokaa syödä kun tiesi että tissiä saa. Nyt ollaan enää 2-4 kertaa päivässä imetyksellä, ruokakin maistuu :) Yöt menee niin ja näin, omaan huoneeseen siirtyy kunhan tilanne sallii. En ihan vielä uskalla isoveljen kans samaan huoneeseen kun isoveli saattaa keksiä vähän jekkuja ja pelottaa et heittää veikan päälle jonku peiton vaikka. Ei vielä hätä. :)
Ehkä mun unelma toteutuu ja musta tulee neljän lapsen äiti, niin mä oon aina asian nähny.
kaikille oikein hyvää uutta vuotta