Imettävät kuumeilijat

Limoista puheen ollen, niin onko kellään tietoa tai kokemusta että mitä tällanen tosi vetinen valkovuoto voi olla? Ei ole venyvää, vaan vetistä. Raskaustesti on nega.

Täällä on tullut viestejä niin ettei perässä pysy, ei oo kauheesti tullut kirjoiteltua kun ei tunnu enää hyvältä. Tai vauvakuume on mutta tilanne on sama.

Edit: tai ei oo siis enää sama, oli sama tilanne, siks ei tuntunut hyvältä kirjoitella :)

Huomenna onkin papakoe ja irtosolunäyte, tänä vuonna tulee 30v täyteen ja joukkoseulontaan tuli kutsu. Oikeestaan se ois tullut vasta maaliskuussa mut varasin jo nyt, koska siskolta löydettiin kohdunkaulan syövän esiaste.. Ahdistus päällä :(

Otin tällä viikolla miehen kans puheeksi sterilisaation, koska aattelin et käyn siinä, koska ei mies niitä lapsia halua. En sitten enää joutuisi edes miettimään että voi kun saisinkin. No, mies sanoi että ei sterilisaatiota. Hän kertoi, että jos tästä raha-asiat kunnolla paranee, ja olis varaa vaihtaa autoa jne niin kyllä hän haluaisi vielä neljännen. Mutta kun tässä on talonrakennus edessä, mä opiskelen uutta ammattia, pojalla kouluun lähtöä ja kaikkea muuta niin ei tähän hetkeen neljättä. Ja totta se on. Jokainen oma lapsi esikoista lukuunottamatta on ollut yllätyslapsia, ehkä se neljäs on sitten oikein "suunniteltu" kuten esikoinen :) tuli hyvä mieli :)

Sovittiin takarajaksi ikä 35. Jos imetys loppuu hyvissä ajoin, käyn myös luovuttaa munasoluja, ainakin kerran.

Meillä on siirretty lapsentahtisesta imetyksestä äidintahtiseen, koska vauva, eiku taapero, ei meinannut ruokaa syödä kun tiesi että tissiä saa. Nyt ollaan enää 2-4 kertaa päivässä imetyksellä, ruokakin maistuu :) Yöt menee niin ja näin, omaan huoneeseen siirtyy kunhan tilanne sallii. En ihan vielä uskalla isoveljen kans samaan huoneeseen kun isoveli saattaa keksiä vähän jekkuja ja pelottaa et heittää veikan päälle jonku peiton vaikka. Ei vielä hätä. :)

Ehkä mun unelma toteutuu ja musta tulee neljän lapsen äiti, niin mä oon aina asian nähny. <3 kaikille oikein hyvää uutta vuotta <3

Voi Twisted, miten mukava kuulla sinusta!<3 ihan mahtavaa, että olette saaneet miehen kanssa nyt kunnolla keskusteltua asiasta! Toivottavasti teille se ihana neljäs pikkuinen vielä suodaan :)

Pahoittelut siskosi löydöksestä :( minun äidillä myös aikoinaan löydettiin. Tehtiin muistaakseni Loop? Hoito. Tai joku semmoinen.. ei ole sen jälkeen ollut muutoksia.

Tsemppiä teille hirmuisesti<3

Edelleenkin luen teidän juttuja täällä taustalla :)
Nyt niin kamalat piinapäivät itsellä ettei tosikaan.. huh. Töihinkin palasin viime viikolla. On se kyllä rankkaa :D

Tänään kp 24 ja testasin aamulla negan:bored: saas nähdä, oireita on paljon ja koko ajan sellanen tunne että menkat alkaa. Ehkä vaan oon testannu liian aikasin. Pitää testata parin päivän päästä uusiksi:happy: meidän 3vllä alkoi tänään kerho ja voi kun on kummallista olla vain pienemmän kanssa kotona :p

Nyt lähti raskauskeijulta tilaukseen ovulaatiotesti syljestä ja 30 testiliuskaa! :) (Testiliuskoilla siis varmistan sylkitestin tuloksen koska mittaavat kuitenkin eri asiaa ja musta on myös kiinnostavaa tehdä vähän vertailua) Nimimerkillä: Epäsäännölliseen kiertoonsa kyllästynyt

esikko1, me ollaan sitten kiertokamuja. Mulla alkoi eilen tuhruttelemaan, tämän päivän lasken kp 1.
Jännä nähdä, miten tässä kierrossa käy, ja miten maltan olla kyttäämättä liikaa. Tavallaan ihan hienoa saada uus mahis, vaikka kyllähän se pitemmän päälle ihan perseestä on, että menkat alkaa ja alkaa vaa :)
Mulla menee tämä ja seuraava kierto luomuillessa ja rallatellessa. Sitten seuraavasta toivottavasti päästään etenemään klinikalla taas.

Joo mullakin eilen tiputteli mutta tänään alko kunnon vuoto nii tänään kp1 :)

Kotikissa, täältä huutelemaan, että ainakin Fertility Friend appi tulkitsee vetisen valkovuodon hedelmälliseksi. :grin Ja siitä sitten seuraavana kanamunalimat

Heippa daamit! Mä varmaan tuun tänne kuumeilemaan vähän myöhemmin vaikka nytkin jo seuraan keskustelua. Vauva täyttää ens viikolla 5 kk ja toinen ois haaveissa mutta ei ihan tällä sekunnilla. Yöt on vielä niin katkonaisia että ajatus uudesta raskaudesta kylmää päätä vaikka ensimmäinen raskaus olikin helppo. Mä oon jo 38 eli mitään pitkää taukoa ei tietenkään voi kuvitella eikä mitään ehkäisyä aloiteta. Tyttöä yritettiin 2 vuotta enkä usko että sormia napsauttamalla nytkään tulen raskaaksi.

Mutta oli mulla kysymyskin! Eilen tuntu että vauva asui tisseillä ja silti märkiä vaippoja ei oikein tuntunut tulevan. Annettiin illalla korviketta, mut aamulla huomasin että kirkasta verta oli tuloillaan. Eli kierto näyttäisi starttaavan. Muistan jostain lukeneeni että heruminen on huonoa kuukautisten aikaan mutta nyt en löytänyt tietoa mistään. Onko teillä kokemuksia?

Jahtu, ainakin mulla menkkojen sekä ovulaation aikaan heru tosi huonosti.
Ja toivon teille lyhyempää yrittämistä, mekin yritettiin melkein 2v esikoista ja toinen raskaus alkoikin jo 4. kierrosta kierron käynnistyttyä vuosi synnytyksestä, imetyksestä huolimatta :)

Kiitos Nenna! Joo olen kuullut että joskus toinen lapsi tuleekin paljon nopeammin kuin ensimmäinen. Ikinä ei tiedä miten kroppa toimii milloinkin. Mut ihanaa et teillä kävi noin mukavasti, onnea!

Minua jäi häiritsemään ku menkat on todella niukat! Onko muilla ensimmäiset menkat olleet niukat? :)

Minua jäi häiritsemään ku menkat on todella niukat! Onko muilla ensimmäiset menkat olleet niukat? :)

Kyllä mieluummin ainakin lyhyet, että siinä mielessä niukat. Mä vedän nyt verta juoksettavaa omega3 ja Q10, joten koostumuksen vuoksi tuntuu määrä olevan enemmän nestettä ku kiintoainetta :) sorry tmi ;)

Mullakin oli tosi niukat ja lyhyet ekat menkat. Sitten ne runsastuivat joka kerta kyllä :)

Mä plussasin muutama päivä sitten <3 oon ollu tauolla foorumista nyt hetken. Vielä esikoinen 11/16 käy rinnalla. Imetys sattuu ihan hirveesti. Viime syksynä sain keskenmenon. Raskaus nostanu pelkoja pintaa. Nyt kuitenkin uskon ja toivon et nyt saadaan tämä pieni kyytiläinen kotiin turvallisesti. <3 En muuta toivo!

Takaisin