Imettävät kuumeilijat

Jes, hienoa Triokide! Onnea raskauteen :)

Zorialle ja Katjushalle tsemppiä oviksen metsästykseen :)

Kiva Eliza että oot täällä taas! Ja ovulaatiokin löytynyt, mahtavaa!

Melkein jo.. Uskoisin että huomenna (jos ei jo tänä iltana) tulee plussa :)
Zoria kp21/34?

Liitteet

• D79B93BA-1A60-4704-BAC8-E71C12575C38.jpeg
    D79B93BA-1A60-4704-BAC8-E71C12575C38.jpeg
    375.8 KB · Katsottu: 142
Mä hiivun täältä hiljalleen muihin ketjuihin kirjottelemaan. Imetys loppu sunnuntaina ja nyt odotellaan menkkoja melkein kahden vuoden tauon jälkeen saapuvaksi, että oikeesti pääsis yrittämään.

Kiitos teille ja plussia etenkin kaikille! <3

Onnea yritykseen taskis!<3

Huomaan itsekin vähemmän tässä ketjussa kommentoivani nyt, kun en enää imetä.
Mutta kyllä mä teidän kommentteja luen jatkuvasti :) hengessä mukana<3

Sieltähän se ovisplussa viimein tuli :) kp22 (sentään päivän aiemmin kuin viimeksi). Tänään siis miehen kaatoon (ollaan menty tässä liki joka toisen päivän menetelmällä muutenkin). Mut ihanaa ettei tarvinnut niin ”kauaa” ootella plussaa ja kohta pääsee piinailee
Zoria kp22/33? Dpo-1?

Liitteet

• 99E5BAC2-E913-493B-AB4E-B5436B8A9558.jpeg
    99E5BAC2-E913-493B-AB4E-B5436B8A9558.jpeg
    307.2 KB · Katsottu: 147
Jee Zoria! :)

Täällä ovulaatio (tai ainaki o-plussa ja olot) tuli ja meni. Katotaan mitkä on tulokset.. huvikseen tein pc:n eilen ja anto niin selkeän viivanpaikan että alko tympiin. Justiinsa... Ovulaation pitäs olla justiin ohi ja r-testissä näkyy jotain. Höpöhöpö sanon minä. :meh:

Zoria, kuulostaa hyvältä! :)

Mulla oli ovisoireita ihan oudossa kohdassa kiertoa, tosin koko kierto on sekasin ku seinäkello, joten eipä ihme. Mutta flunssa vei kaikki halut ja jaksamiset mennessään, joten se siitä. :/

Katjusha, mä tunnistan ton kun on kipinä hävinnyt suhteesta mutta silti kovasti toivotaan toista lasta. Meillä on paljon hellyyttä ja kosketusta ja rakastetaan toisiamme, mutta se jokin on puuttunut jo jonkun aikaa... Yksi syy tähän on se, että imetys tekee mut melko haluttomaksi. Toinen on se, että vauvan kanssa on välillä väsyttävää ja huonoja öitä takana, niin irtoava vapaa-aika käytetään asioiden hoitamiseen (meillä on talokaupat vireillä) tai nukkumiseen. Se kahdenkeskinen puuhasteluaika pitäisi vaan ottaa, mutta miten tuntuu että kaikki muut asiat menee edelle... Jos meillä on seksiä 1-2 kertaa kierrossa niin mun mielestä toi on aika huono raskauden yritys. Mies on sitä mieltä että otetaan ihan rennosti ja eihän meillä ole mikään kiire, mutta mulla on joku ääni sisällä joka huutaa koko ajan, se on se pirun vauvakuume.... :)

Onnea oviksen saaneille! Talletteluonnea :)
Kotikissa, joo mun olo parani kun sain muutamaan paikkaan marmattaa tätä tilannetta. Väsymys tekee toivottomaksi. Yöt on levottomia ja aamulla kuudelta pitäis kingetä itsensä ylös ja töihin. Tuskin mitään tsäänssejä tässä on menetetty, sillä ovistestit seilaa tuloksissaan eikä lämmöt nouse. Tuskin ovuloin tässä kierrossa, eli ootellaan vuotoa.
Katjusha kp 20

Mä en mittaile lämpöjä (nyt oon ollut kipee niin ei ois paljoa järkeäkään), mutta testit kans näyttää mitä sattuu enkä saa ovulaatioajankohdasta kiinni edes oireiden perusteella. Mutta pidän toivoa yllä :)

Dpo9 muuttui kp1.seksi. Eipä näillä luteaaleilla paljon mahkuja mihinkään ole :( oliskohan suurin syy (yö)imetys..? Tai sitten ikä. Pöh. Noh, tsemppiä itse kullekin tasapuolisesti! :)

No voihan harmitus, Gunvor :(
On kyllä tosiaan aika lyhyt luteaali.. Oiskohan mitään poppakonsteja siihen?
Tsemppiä uuteen kiertoon<3

Gunvor, oliko jo monet menkat synnytyksen jälkeen? Monella kai käynyt niin, että aluksi ollut lyhyempää luteaalivaihetta ja sitten pidentynyt (riippuu kai myös siitä millainen se on ollut ennen raskautumista). Imetyshän siihen taitaa eniten vaikuttaa ja toivotaan että siitä pitenee.

Kotikissalle ja Katjushalle ovis mahdollisimman pian!

On: täällä tuntuu olevan jonkinlainen megaovis päällä, niin hirveet oireet on :/ Viime yönä en saanut kunnolla nukutuksi jomotuksilta. Molemmilta puolilta munasarjoja jomottaa, kohtua ja alapäätä vihloo. Jotenkin tuo koko alue on ihan kipeä. Ei kyl tämmöisiä kipuja ollut aiemmin, vähän samansuuntaisia mutta ei näin pahoja. Tuntuu ihan menkkakrampeilta, mutta semmoisia ei taasen synnytyksen jälkeen ole ollut. Toivotaan, että tästä kärsimyksestä jotain hyvää tulee ja ei tarvitsisi moisia toviin kärsiä :D Talletteluja tehty nyt dpo-3, dpo-1, tänään ja huomenna oisi tarkoitus vielä.
Zoria kp23/33? Dpo0?

Onnea noin selkeän oviksen saamisesta Zoria, tuliko oireiden kanssa?
Täälläkin on aloitettu vieroittumaan rinnasta, mutta ihan kokonaan ei olla vielä raaskittu. Noin 2 krt vrk imetys, alkaa tissit olla melkoiset luttanat. Tyttö on vajaan kuukauden päästä vuoden<3 Kehonmuutokset ovat otettu vastaan nöyränä ja ymmärryksellä.

Kysymys, onko kukaan täällä kokeillut vehnänalkioöljyä? Lupaavia juttuja löytyy paljon, houkuttelee kokeilemaan. Myös tuo foolihappolisä.
Voisi hyvin kuvitella, että kehossa olisi vielä edellisestä raskaudesta jotkut varastot vähissä ja siten keho ei pääse ylläpitämään raskautta. Tai jotain siihen liittyen. :)

kp 1 yk 6.

Moi! Tää on nyt ehkä vähän väärä forumi tälle kyselylle, mutta kysyn kuitenkin. :) odotan esikoista ja la on vuodenvaihteessa. Tarkoitus olisi imettää sinne vuoden ikäiseksi saakka, mutta haluaisin kuitenkin saada palautumisen ja kk-kierron käyntiin mahd nopeasti, vaikka en vielä tiedäkään aletaanko kakkosta kuumeilemaan ja jos niin milloin. Onko imettäessä turvallista käyttää esim macaa ja muita hormonitoimintaa boostaavia ravintolisiä vai voiko tästä olla jotain haittaa maidon tulolle?

Mayday: minä oon ainakin macaa syönyt ja syön nytkin päivittäin, mutta taisin odotella siihen asti, että vauva oli n.6kk ennen kuin raskauden ja synnytyksen jälkeen sen aloitin uudelleen. Geleet on myös käytössä. Maidon tuotantoon en ole huomannut mitään vaikutuksia niillä kummallakaan. Ja siis imetin yötä päivää tissipoikaani vielä n.9kk ikään asti. Nyt hän on 11kk ja käy rinnalla enää aamulla ja illalla.

Gunvor: pahoittelut menkoista. Mulla oli aiemmin myös nuita lyhyen luteaalivaiheen kiertoja, ehkä n.3 ekaa kiertoa, ja kyllä otti päähän. Nyt ovat normalisoituneet onneksi. :) Tsemppiä!

Zoria: toivotaan, ettet tosiaan kärsi turhaan! :)

ON: Menossa ilmeisesti dpo3 ja rauhallinen olo on. Ens viikolla alkaa olla tiedossa jos jotain on mukaan tarttunut. Kosteat olot on, rinnat on arat ja menkkajuilimista ja nipistelyä tuntuu. Mutta eipä se eroa edellisistä kierroista sinänsä. Rinnat ehkä on aremmat kuin ennen. Aloin kirjoittaa oirepäiväkirjaa tuonne toiselle palstalle. Voipa verrata sitten (mahdollisissa) seuraavissa kierroista, mitä tuntemuksia on.. Viikonloppuja naiset! :)

Onko imettäessä turvallista käyttää esim macaa ja muita hormonitoimintaa boostaavia ravintolisiä vai voiko tästä olla jotain haittaa maidon tulolle?

Heips! Tulen ketjun ulkopuolelta kommentoimaan. Mulla on maca-kapseleita jäljellä esikoisen yrityksestä ja olen nyt odottanut imetyksen lopettamista (lapsi on 1v7kk, imetän kerran päivässä) että voin aloittaa taas macan ottamisen kun kakkosta yritetään tässä. Mä olen mennyt sen mukaan, mitä tuossa linkissä sanotaan, eli ei suositella imetyksen aikana.
*Muoks* Lisäksi tuolla mainitaan, ettei alle 3-vuotiaille lapsille. En tiedä miten noi pitoisuudet erittyy maitoon, mut itse en uskalla aloittaa ennen imetyksen lopettamista.

http://luontainenterveys.fi/index.php/tuotteet/peruvian-maca/

Muokattu viimeksi:
Nyt oli kuudennet menkat raskauden jälkeen ja pari kiertoa vasta tikuttanut. Eka oli ehkä 11pvää ja nyt 8 pvää. Lyhyehköjä oli aikaisemminkin. Macaa, vehnänalkioöljyä ja greippimehua mm. olen satunnaisesti käyttänyt. Ja punaviiniä. Kaikki poppaskonstit kiinnostaa, jos joltain jostain taskusta löytyy :) Macaakin olen surutta käyttänyt, koska bebe jo 1,4v niin ei niin haittaa jos hormoonitoiminta muuttuu sen verran että maidon tuloon vaikuttaa, KUN kakkonen on haaveissa ja kello tikittää hirmuista vauhtia. Silti en raaski imetystä itse lopettaa kun sitten harmittaisi jos ei srn kustannuksella sitten raskautuisikaan.. Liian isoja asioita päätettäväksi, niin antaa mennä omalla painollaan.

Joo-o, kovalla tohinalla tuo edellinen kierto sitten saatettiin ovikseen ja menkkoihin. Tää kierto lähti mukavasti liikkeelle, ja siihen se sitten hyydähti. On vissiin kp 23 ja pelkästään outoja oireita ilmassa. Itse toivon vain uutta kiertoa tässä kohti tännepäin pliis!

Takaisin