Zoria, kuulostaa hyvältä! :)
Mulla oli ovisoireita ihan oudossa kohdassa kiertoa, tosin koko kierto on sekasin ku seinäkello, joten eipä ihme. Mutta flunssa vei kaikki halut ja jaksamiset mennessään, joten se siitä. :/
Katjusha, mä tunnistan ton kun on kipinä hävinnyt suhteesta mutta silti kovasti toivotaan toista lasta. Meillä on paljon hellyyttä ja kosketusta ja rakastetaan toisiamme, mutta se jokin on puuttunut jo jonkun aikaa... Yksi syy tähän on se, että imetys tekee mut melko haluttomaksi. Toinen on se, että vauvan kanssa on välillä väsyttävää ja huonoja öitä takana, niin irtoava vapaa-aika käytetään asioiden hoitamiseen (meillä on talokaupat vireillä) tai nukkumiseen. Se kahdenkeskinen puuhasteluaika pitäisi vaan ottaa, mutta miten tuntuu että kaikki muut asiat menee edelle... Jos meillä on seksiä 1-2 kertaa kierrossa niin mun mielestä toi on aika huono raskauden yritys. Mies on sitä mieltä että otetaan ihan rennosti ja eihän meillä ole mikään kiire, mutta mulla on joku ääni sisällä joka huutaa koko ajan, se on se pirun vauvakuume.... :)