Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä! Melkeinpä joka kerta. Joutuu nostamaan olalle, että saa köhittyä niin että saa taas henkeäOnko muilla sitä, että maitoa tulee niin paljon, että vauvalla menee maitoa henkeen? aTuntuu et meillä tää tapahtuu harva se päivä...
Onko muilla sitä, että maitoa tulee niin paljon, että vauvalla menee maitoa henkeen? aTuntuu et meillä tää tapahtuu harva se päivä...
Kiitos kannanotoistanne!
Rintakumia on s, m ja l koot ja kaikkia kokeiltu. Vauva ei suostu imemään kumilla jostain syystä. Tuttipullona mam anticolic 0-6kk ja tuttina mam 0-3kk silikonitutti, luonnonkumi ei kelpaa.
Suihkutisseistä tuskin on kyse, itse en ole havainnut suihkuamista enkä henkeen vetämistä. Ennemmin kallistuisin refluksin puolelle? Tai sitten imuvimma on niin kova. 2,5h oli taas tissillä ja nukahteli ja lopuksi alkoi huutamaan, kunnes lämmitin maitoa ja laitoin isänsä kanssa syömään että pääsin itse tankkaamaan.
Mies sanoi että mulla ei olisi maitoa, siksi se huutaa ja tyhmää huudattaa ja pitää toista nälässä jne... Se vetää mielen matalalle, entä jos hän on oikeassa?
Jahas. Se huutaa taas...

Joo meillä johtuu toi henkeen vetäminen myös suihkutisseistä! Yks päivä vauva irrotti otteen ja hana jäi päälle, maitoa suihkusi parinkymmenen sentin päähän![]()