Imettäjät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä Kauheet rintaraivarit menossa toista iltaa nukuttaa ssa. Muuten ei niit saa...missä vika? Onko yliväsynyt ..tuttipulloo ei huoli tässä tilanteessa

Meillä kans samaa ongelmaa.. Ja aina just sillon ku isi on poissa :( huutaa tissillä, kehdossa ja sylissä.. Mikään ei ole hyvä ja kaikki asennotkin testattu ja tutti suussakin huutaa vaan..

Meillä tää on alkanut leikkiä tissillä. Syö ilmeisesti nopeammin ja sit kuluttaa aikaa välillä puistelemalla päätään, niin että nänni venyy -.-

Meillä myös nyt kaksi iltaa ollu tota että mikään ei oo hyvä! :( oon tän kohdalla tullu siihen tulokseen että on varmaan suoli täynnä tai jotain kun maito tulee melkein heti ylös ja yöllä tulee isosti kakkaa, aamulla kakkailee tiheämmin mutta iltaa kohtu vähenee. Ei kyllä hajuakaan että mistä voi johtua.

Meillä näemmä pojalla kovasti ilmaa vatsassa ja kakkaa ei oikein tahdo tulla niin siksi huutaa.. Eilen illalla tosiaan joskus 9 aikaan mentiin kylpyyn ja siitä lähtien varmaan puoleen yöhön yritin saada pojan nukkumaan.. Mies ei ollu kotona auttamassa mua niin lopputuloksena istuin sängyn laidalla ja itkin ja imetin ja pidin poikaa sylissä ja kehdossa ja kaikki oli huonosti.
Ei kelvannut tutti, ei syli, ei kehto eikä sit loppujen lopuksi edes tissi..

Loppu yö meni sit ihan yhtä huonosti kun poika heräili 1-2h välein tissille ja huutamaan mahaansa.. Ja edelleenkään ei ole miestä auttamassa vaan se meni töihin aamulla ajoissa :( onneks nyt poika suostuu nukkumaan sylissä rauhassa eikä maha vaivaa niin paljoa nyt..

Fuji, olikos teillä ne distafyl tipat käytössä? Tyttö kans valitteli ilmaa vatsassa koko yön niin päätin kokeilla niitö tippoja, jos auttaisivat! Pojalla ne muistaakseni auttoi vähän.

Cuplaton on käytössä.. Tosin välillä unohdan antaa ku tää poika on nyt vähän semmonen ettei voi laskea sylistä edes siksi aikaa että laittaa lusikkaan sen lääkkeen :(

Nyt koitettu paremmin muistaa antaa cuplaton pari päivää niin hieman helpompi (ei huuda sylissä koko päivää) kun nukahtaa syliin mut silti ei voi kuitenkaan laskea sylistä ilman että alkaa taas huuto.. Ja lepyttelystä huolimatta ei nukahda muualle kuin syliin..

Meillä on kanssa ajoittain mahavaivainen sylivauva. Käytössä on Disflatylit ja maitohappobakteerit. Käytiin eilen myös vyöhyketerapiassa, ja vielä mennään kahdesti. Näyttäis ainakin hänen aineenvaihduntaa vilkastuttaneen. On tullut pissaa yöllä ja aamulla kolmesti läpi vaatteiden ja vaipan, ei oo ennen tapahtunut!
Mulla meinaa myös olla vähän suihkutissi-ongelma, mikä sekään ei tuon mahan kanssa oikein auta.. Mutta hän onneksi kasvaa hyvin, eikä ihan jatkuvasti mahaa kipuile.

Pumppaajat: kelpaako vauvoillenne pakastettu pumpattu maito hyvin?
Tänään olin kotoa poissa tovin ja mies oli ottanu varuiks maidon sulaan jolle tulikin käyttöä mutta kelpasikin tosi huonosti. Pikkukaverilla oli hirveä nälkä kun tulin kotiin.
Mietin että pumppailenko pakkaseen turhaan näitä varamaitoja jollei ne kelpaakaan ja voinko ollakaa kotoa poissa paria tuntia...

Mirri, itse oon kotoa pois 3-5kertaa viikossa sen kolmisen tuntia, ekat kerrat poika oli aika nälkäinen kun tulin mutta nykyään pistelee pumpatutkin maidot ihan innolla poskeensa. Mies sanoi että nykyään jos ei kelpaa niin on yleensä vauvan mielestä liian viileää ja pienellä lisälämmityksellä kelpaa taas :)

Meillä kelpaa pakaste yhtä hyvin kun tuore. Lämmitetään juoksevan veden alla piirun päälle iholämmön.
Meillä on nyt jäännyt myös iltaisin lisäpullo pois. Ensi viikolla lääkärikäynti sekä minulla, että vauvalla - näkee paljon se todellisuudessa saa rinnasta.

Kävin tänään 3h asioilla ja rintoja alkoi pistelemään todella epämukavasti. Mietin et onkohan rinnoilla vaan kylmä vai heruuko maitoa vai mitä ihmettä.

Jaa.a... Mä taidan luovuttaa. Koska hampaat irvessä imettäminen ja vauvan itkettäminen on ihan idiootin hommaa. Tää päivä mennyt tosi hienosti. Eka rintaa ja 60ml korviketta päälle ja vauva untenmailla 3tuntia ja taas sama rumba. Ja se on selviö etten tuota riittävästi maitoa. Vaikka 2 tuntia imetän putkeen, aina yhtä hanakasti neiti vaatii sen 60ml pullomaitoa. No. Tällä mennään ja maidontulo varmaan hiipuu, jatkan kuitenkin imettämistä niin kauan kun mahdollista mutta en stressaa asiasta. Harmittaa tosi tosi tosi paljon ja olen erittäin pettynyt itseeni.

Caarina, tuo voi olla toisaalta hyvä idea. Mä huomasin, että kun mä "luovutin" ja syötin imettämisen jälkeen sitä maitoa pullosta ilman itsesyytöksiä ja stressiä niin vauva vahvistui ja lopuksi huomasin, että maitoa tulee niin paljon, että ei tarvitse antaa lisämaitoa. Muista vaan tarjota sitä rintaa ensin, äläkä syytä itseäsi jos loppujen lopuksi ei onnistu kun olet kuitenkin yrittänyt.

Meillä tää on alkanut leikkiä tissillä. Syö ilmeisesti nopeammin ja sit kuluttaa aikaa välillä puistelemalla päätään, niin että nänni venyy -.-
Meillä harrastetaan tätä samaa. Juteltiin tästä tänään kaverin kans ja sen äiti oli sanonut, että possut tekee samaa :) voisko liittyä maidon nostatukseen?

Täällä kanssa välillä leikitään tissillä. On kyllä aika söpöä. Tänään sai taas yöunille laittaessa rintaraivarit ja nyt selvisi syy ;ei halua nukahtaa tissille niin kun ennen. Tutti kelpaa ja rupes tyytyväisenä nukkuu sen kaa. No helpompi noin jos jatkossa haluaa myös

Mikä teillä täysimettäjillä on normiaikap imetysten välillä hereillä ollessa? Mä tajusin eilen et tunti on tälle pojalle pisin aika. Mut nyt kyllä selvästi on tehostanut kertasyöntejään ja kiinnostuu muustakin kuin tissittelystä. Jospa nää välit venyis jo kohta
Tämä tissiposki sai eilen illalla maailmanlopun raivarin kun keskeytin imetyksen, jotta vois laittaa yökkärin ja puhtaan vaipan. Huus niin kovaa kyyneleet poskilla että meinasin viedä jo alastomana ilman vaippaa sängylle :D hui mikä kiljuminen. Sit nukahtikin tissille tosi nopeasti ❤

Meillä vaihtelee 1-2h välit hereillä ollessa, riippuen siitä kauan kaveri jaksaa valvoa. Pisimmillään on tainnut olla 3h väli, kun on nukkunut. Nukahtaa kyllä usein ilman tissiä :)

Takaisin