Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selkeä ero vauvassa kun on antanut lisämaitoa enemmän ja useammin ja höllännyt imettämistä. Nyt on syyllinen olo, koska vauva kakkaa joka päivä! Ennen kakkasi kerran viikossa... Hän seurustelee hereillä ollessaan ja hymyilee ja juttelee. Tämän huomannut myös muutkuin minä. Tätä ei tehnyt aiemmin. Ainoastaan söi tissiä, huusi ja valvoi... Hän myös nukkuu säännöllisin ajoin ja syö 3 tunnin välein kun aiemmin oli tississä kii kokoajan.
Hän saa edelleen olla rinnalla aina kun haluaa ja kauanko haluaa. Saa vain korviketta päälle.
Nyt mietin että onkohan tämä ekan kuukauden nälkiinnyttäminen aiheuttanut jotain vahinkoa? Tosi huono kun eka neuvola vasta 1kk iässä. Miks mä en tajunnu aiemmin ettei mun maito riitä ymym...
Ei kyl todellakaan pidä paikkaansa et kaikilla tulee maitoa vaik näin luulin ennen. Mä oon käytännös imettänyt kuukauden 24/7 ha syöny ja juonu hyvin ja käyttäny lisävalmisteet ja tehny kaikki niinku piti mut ei auttanu.
Et oo aiemmin ollut tossa tilanteessa, vaikka vauvoja on ollutkin. Kaikkea ei voi tietää! Hyvä että nyt ootte löytäneet ku
...osaakohan joku sanoa mikä ois 5vkoa vanhalle vauvalle sopiva kerta-annos maitoa? Eli paljonko pumpattua maitoa kannattaa sulattaa jos itse maidontuottaja poistuu talosta vähäksi aikaa. Varmasti on yksilöllistä mut puhutaankohan kymmenistä vai sadoista millilitroista?!