Ei kyllä mitään käryä :) vauva kuitenkin näyttää saavan tarpeeksi niin se riittää mulle :)
Sehän se pääasia onki. Mä vaan mietin et mikä määrä et kannattas alkaa luovuttaa nii et saa kuitenki säästöön itekki :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei kyllä mitään käryä :) vauva kuitenkin näyttää saavan tarpeeksi niin se riittää mulle :)
Sehän se pääasia onki. Mä vaan mietin et mikä määrä et kannattas alkaa luovuttaa nii et saa kuitenki säästöön itekki :)
Niin aivan. No mulla ei ainakaan heru pumpulle niin paljoa että saisin edes itselle säästöön! Kaverikin just tosin sanoi että hänen piti kokeilla kolmea eri pumppua ennen kuin sain herumaan pumpulle..

Alkuun oli tehon pumppu lainassa ja nyt on luovutuksen vuoksi kunnon sähköpumppu, varmaan 50-luvulta.mut toimiineuvolasta saan pumpun lainaan myös jahka luovutus loppuu, kannattaa sieltäkin kysellä. Just lypsyllä, toista rintaa alko pakottaa kun poika tilannu vissiin maitoa ja nyt ei masuvaivojen vuoksi jaksa tai halua imeä niin paljoa. Isin masun päällä nukkuu, isi nukkuu myös
View attachment 48293