Annis ja Vieno: samat ovat kanssanne aatokset eli olen myös NIIN nauttinut kaikkien työvuosien jälkeen tästä lomasta, joka on jo nyt ollut pidempi kuin mikään muu loma koskaan ennen

ja vaikka välillä herää öisin valvoskelemaan niin huomaa kuinka stressi on pois kun ei tarvitse laskea tunteja kellonsoittoon ja silmät ristissä töihin lähtöön. On voinut nauttia sitten aamu-unista ja rauhallisesta lehdenluvusta ja kevään tulosta..
Ja kaupoissa kiertelystä omaan tahtiin- mut kyllä ei tosiaan ollut uusien mattorullien kantelusta synnytyksen suhteen hyötyä, samat jamat on täällä, ei mitään uutta.. Ei supistele (muuta kuin ihan muutaman kerran eilen illasta niin että itsekin yllätyin sangen suuresti, hyvä etten alkanut eväitä isännälle pakkaamaan

)
Ja touhottaa olen koittanut koko ajan muutenkin, sit kun leipomispuuhilta en enää jaksanut seistä niin mahassa aloiteltiin perinteiset iltajumpat, ei kiirettä pois, ehei..
Saas nähdä kauanko menee.. Oishan se äitienpäivä aikas ihana vaikka.. Toivois että sitten kun alkaa niin ois todellista ettei tarvitsisi kauhean montaa kertaa suhata sairaalaan ja kotiin takaisin.
Kiva Vieno että teillä oli mukava käynti sairaalaan, toivotaan että saadaan ymmärtäväisiä ja osaavia ammattilaisia sitten itse jokainen meitä hoitamaan! Se vaan merkkaa siihen kokemukseen niin paljon.
Mitenkäs te alkuraskauden 35+- laiset, onko asiat hyvällä mallillaan?
Nyt täytyy kellahtaa kai unia katselemaan, jaksamista kaikille sekä pienempien että isompien masujen kanssakulkijat!