jemberry
Puuhakas puhuja
Hei! Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia ihon- ja hiustenhoidosta, ja miten raskaus on mahdollisesti vaikuttanut niihin? :)
Ja onko teillä vinkkejä millä rasvoilla voisi yrittää ehkäistä raskausarpien muodostumista? Vaikka kyllähän niitä arpia taitaa tulla rasvauksista huolimatta jos iho on niihin taipuvainen. Itse olen jo nyt aloittanut rasvailut, olen vuorotellut perusvoiteen ja kookosöljyn kanssa
Kolmas asia mikä mietityttää näin esikoista odottaessa, on hiusten värjäys raskausaikana? Herättää varmasti mielipiteitä puoleen ja toiseen. Juurikasvu on jo melkoinen, mutta mietin pitäisikö odottaa että ensimmäinen kolmannes on ohi? Muutoin olen ajatellut että tuskin on suurta haittaa jos kerran tai pari värjäisi..
Ja onko teillä vinkkejä millä rasvoilla voisi yrittää ehkäistä raskausarpien muodostumista? Vaikka kyllähän niitä arpia taitaa tulla rasvauksista huolimatta jos iho on niihin taipuvainen. Itse olen jo nyt aloittanut rasvailut, olen vuorotellut perusvoiteen ja kookosöljyn kanssa
Kolmas asia mikä mietityttää näin esikoista odottaessa, on hiusten värjäys raskausaikana? Herättää varmasti mielipiteitä puoleen ja toiseen. Juurikasvu on jo melkoinen, mutta mietin pitäisikö odottaa että ensimmäinen kolmannes on ohi? Muutoin olen ajatellut että tuskin on suurta haittaa jos kerran tai pari värjäisi..
Käytän myös päivittäin mm. meikkivoidetta, pysyttelen varmasti ihan perus Lumenessa. Mutta luonnonkosmetiikka ei ole koskaan huono vaihtoehto, eli jos mietityttää voit hyvillä mielin kokeilla :)
Mulla naamaan tulee koko ajan jotain ihmeellistä pientä näppyä, ei finnejä, pienempiä mutta kuitenkin kipeitä. En muista, että ois tällaisia ollut koskaan ennen! Siis tyyliin teini-iässäkään. Ja niitä tulee kummallisiin paikkoihin, yksi oli nivusessa, pari olkapäällä...
Hiukset tuntuis rasvoittuvan jotenkin nopeammin ja hiuspohja tuntuu rasvaiselta jo samana päivänä, kun olen pessyt hiukset. En tiedä, että pitäskö vaihtaa shampoo ja hoitsikka hetkeksi johonkin muuhun... Normaalisti kun päänahka on tosi kuiva ja olen käyttänyt kosteuttavia tuotteita. Yhdessä välissä tuntui, että hiuksia tippuu koko ajan ja olen nyt koittanut latkia enemmän maitoa. Ja ainakin kynnet tuntuvat vahvemmilta. :)