iho ja hiukset

Eipä se rasvailu niitä raskausarpia ehkäse kun toisille niit vaan tulee ja toisille ei..riippuu ihotyypistä

Mut toi bio-oil on kyl auttanu hyvin siihe ettei iho kutise :) uusia raskausarpia tullu tähän mennes vaa tisseihi
 
Mullakin on ennestään raskausarpia niin sen takia niitä varmasti tulee. Oon kuitenkin Bio-Oilia käyttänyt vaikka en tiedä auttaako se mitään. Tosin vaihdan sen johonkin muuhun, kun imeytyy niin hitaasti. Vielä ei oo raskausarpia tullu.
 
Mä ajattelin heti ku plussasin, että rasvaan / öljyän itteni joka päivä!! Todellisuudessa tasan kaks kertaa öljynny :hilarious: ja perusrasvalla aina suihkun jälkeen..
 
Mä oon nyt käyttäny tota bio-oilia mun olosuhteisiin nähden tosi ahkerasti, joku pari kolme kertaa viikossa ja rasvaillu vielä lisäksi normaaleilla rasvoilla aina silloin tällöin. Tää on mulle tosi hyvin, kun oon normaalisti maailman laiskin rasvaaja..

Vielä ei ole raskausarpia tullut. *koputtaa puuta* Toivottavasti pysyvätkin poissa vielä mahdollisimman pitkään..
 
Mää en oo vielä kertaakaan rasvannut itseäni tän raskauden aikana. :D
Paitsi kesällä kyl muutaman kerran laitoin aurinkorasvaa... :D

Mutta siis mää vihaan yli kaiken rasvaamista. Jos joku muu rasvaa se ei oo niin paha... Meillä mies taitaa olla enemmän huolissaan niistä raskausarvista, se ton bio oilinkin osti puolipakolla mulle... :D
 
Mun hiukset kasvo aivan kamalan nopeata raskausaikana...mulla kyllä muutenkin kasvaa hiukset tosi nopeata, mutta paksuutta niihin tuli ihan selkeästi! Mulla aina ollut hiukset melkein alaselkään asti kun kasvavat niin nopeasti :joyful: Tästä johtuen juurikasvukin oli tosi pitkällä menossa kun 9 kuukautta sai kasvaa, heh :facepalm: Eli en värjännyt raskausaikana hiuksia ollenkaan. Heti 3 päivää sairaalasta kotiutumisen jälkeen kävin värjäyttämässä juurikasvun pois, olipa ihana tunne! :wink Iho pysyi siistinä, välillä saattoi tulla muutama näppylä mutta muuten pysyi tosi hyvänä! Raskausarpia mulle ei tullut, enkä rasvaillut yhtään mahaa. Olen jotenkin siinä uskossa ettei ne rasvat auttaisi asiaa ollenkaan, joten en edes aloittanut sitä laisinkaan. :)
 
En mäkään tiedä auttaako se rasvaaminen miten paljon, vaikka luulisin kyllä et rasvattu iho paremmin venyy kuin kuiva iho.. Mä olen päättänyt rasvailla mahdollisimman ahkerasti niin ei sitten jos ja kun niitä arpia jossain vaiheessa tulee niin tarvii jossitella et olisivatko olleet tulematta jos olisin parempaa huolta ihostani pitänyt.. Ei siitä rasvailusta ainakaan haittaa ole, päinvastoin iho kiittää jo nyt! :)
 
Mä oon kans ajatellu rasvailla vaikka arpia tuliskin. Iho kuivuu paljon helpommin niin pysyypähän hyvässä kunnossa, kun rasvailee ahkerasti :)
 
Minä tykkään rasvailusta ja oon massua, rintoja sekä reisiä rasvaillut viimeisen kuukauden ajan lähes joka päivä aamuin illoin. Toivottavasti arpia ei tulisi, no onpahan ainakin pehmonen iho :)
 
Mä oon rasvaillu bio-oililla aamuin illoin. Toiseen tissiin on silti alkanu tuleen arpia, luultavasti tulee siis mahaanki.. Ärsyttävää. :<
 
Siis oonko ainoa vai mikä mut mun hiukset tuntuu et on jumittunut tähän pituuteen. Ei oo kasvanu varmaan viimeseen puoleen vuoteen ku pari senttiä ku normaalisti tuplasti enemmän... ja siis sama on säärikarvat.. oon ajellu niitäkin ehkä yhden käden sormiin mahtuvan kerran.. eikä ne kasva.. :D ei siis haittaa mutta outoo!
 
Mulla taas kasvaa nopeammin hiukset ja muut karvat. Ja käsivarsiin on tullu pitkiä tummempia karvoja.
 
mulla on karvat ollu niin kauan ajelematta, et ei kasva enää pidemmiksi... :D ei oo siis ennenkään tietyn pisteen jälkeen kasvaneet (oon ennenkin kasvattanut talviturkkia. :D)
hiuksista kasvua en muutenkaan juuri huomaa, kun on niin pitkät hiukset. :D
 
Mulla myös tuntuu hiukset ottaneen jonkun kasvupyrähdyksen! Ja kynnet kasvaa kans tosi vahvoina, ennen ne on liuskottunut ja lohkeillut heti kun on tullut vähääkään pituutta. Mutta tuo taitaa olla vitamiinien ansiota, ennenkin on kynnet olleet paremmat vitskukuurien aikaan.

Mä rasvailen joka suihkun jälkeen, ihan perusvoiteella. Arpia on tullut rintoihin. Varmasti tulee vatsaankin, kun aikamoiset arvet tuli myös teini-iässä muotojen myötä, toki ne enää on haaleat viirut. Eli en usko rasvailun auttavan, mutta teen sitä silti :D
 
Kääk!! Tänää pongattu alkavat arvet navan alta, tuntuu muutenkin että maha venähtäny tässä joulun aikana... Maha säästyny näihin viikkoihin saakka, kyljissä ollut jo tovin arvet ja reisissä muutama. Öljytty on mutta toivoin masun säilyvän.... :sad001
 
Mullakin on persauksen lähellä / alla? Raskausarpia kummassaki jalassa :shifty: ja mun hiukset on alkanu likaantuu ilmeisesti paljon helpommin :bored: luulin, että se ois alkuraskauden juttuja...
 
Takaisin
Top