iho ja hiukset

Ekas raskaudessa -- hiukset ei rasvottunu, ei hikoiluttanut niin kuin normaalisti ja ihokin oli tosi hyvä. :)

Musta kans nyt tuntunut, että hiukset ei rasvoitu niin äkkiä ja vähemmän on hikoiluttanut, kun aiemmin olin lähes aina kainalot märkänä. Ei ainakaan hiki haise niin herkästi. Aluksi mulla oli kyllä naaman iho normaalia rasvaisempi ja finnejäkin tuli muutamia etenkin leukaan, mutta se on nyt helpottanut ja normalisoitunut.

Täytyykin pitää mielessä tuo Bio oil. Oon kyllä tosi laiska ylipäätään rasvailemaan ihoa, kun ei oo oikeastaan muuta tarvetta yleensä kuin talvella rasvailla käsiä kuivumiselta.
 
Mulla on kans sitä bio oilia, mut se on niin hitaasti imeytyvää niin ostin sit myös sitä raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua Bepancarea ja siitä tykkään enemmän.
 
Mulla toi Bio Oil imeytyy ihan hetkessä, on ilmeisesti sen verran kuiva iho...
 
Mä en ehtiny edes ajatella öljyn ostamista kun vatsanahka jo revenny parista kohtaa... :/// voi ei! Miltähän loppuajasta näytän...... :D
 
Jokaisen ihon on erilainen ja toisille tulee raskausarpia vaikka tekis mitä ja toisille ei, riippuu niin paljon ihotyypistä :)
 
Mä oon nyt käyttänyt kaakaovoita rasvaukseen. Mun miehen kaverit tuoneet afrikasta. Afrikassa naiset käyttää paljon arpien ehkäisyyn ja poistoon. Saa myös suomesta etnokaupoista.
 
Ootteko värjännyt hiuksia? Itse ostin hiusvärin kaupasta mutta en oo uskaltanut vielä värjätä. Viimeks toukokuussa hiukset värjätty on raitaa ja mustaa ja ruskeaa ja nyt hiukset näyttää juurikavuineen kamalalta. Oma väri on kuitenkin ruskea.
 
Oon kerran laittanut hupun kanssa vaaleita raitoja. Siinä ei väri pääse samalla tavalla iholle. Käry otti niin paljon nenään, että toimenpide tehtiin partsilla.
 
Oon värjänny hiuksia ja koht pitäis värjää taas uudestaa..mulla punamustat hiukset
 
Kesäkuun alussa tehtiin kaksi värinpoistoa ja yksi värjäys päälle, kun yllättäen mm. 50-luvulle sijoittuvassa kesänäytelmässä ei saanut olla sinistä tukkaa. Tarkoitus oli pysyä blondina koko raskauden ajan ja olla värjäämättä, kun oma tukka on vaalea. : D Tuli sitä sinistä kuitenkin niin ikävä, että viime viikolla oli pakko kokeilla sävyttävää hoitoainetta ja lopputuloksena sähkönsininen tukka.
 
Okei. no ehkä mäkin uskallan sit värjätä. monia kavereita ja tuttujakin ketkä on värjänny raskausaikana.
 
Värjäysväliks vissii suositellaa vaa vähintää 2kk ja sehän on eri asia mikä lopputulos on :) esim oon kuullu et punasesta voi tulla liila :D
 
Mä oon kerran värjänny hiukset raskausaikana (rv12) ja ihan punaset tuli mulle ainaki :D

Ajattelin kuitenkin että värjään vaan yhen kerran enää raskauden aikana ihan varmuuden vuoksi, sitte ku toi vaalee juurikasvu alkaa olee järkyttävä :grin alkuun ajattelin etten värjää ollenkaan, mut 5cm vaalee juurikasvu punasiin hiuksiin näyttää niin karmivalta et oli pakko värjätä :shifty:
 
Joo ei mullakaa toistaseks oo väri tehny kepposia, mut lähinnä ajattelin mainita et sekin riski on olemassa :D
 
Luojan kiitos ei tarvitse tukkaa värjäillä, nimim. überblondi ihan luonnostaan. :grin
 
Takaisin
Top