iho ja hiukset

Jos shokkiväriä haluat suosittelen ihan suoravärejä, ne on ainaki vaarattomampia :)
 
Mitä ne Liven shokkivärit on? Ovat tuubissa ja laitetaan kosteisiin hiuksiin joksikin aikaa. Eli eivät ole sellaisia sekoteltavia kuin kestovärit.
 
Mulla naama kukkii ja hiukset rasvoittuu hetkessä. Kynnet on pitkät ja kovat!:) oon käynyt laittamassa raitoja ja aion käydä jatkossakin. Maanantaina käyn laittamassa taas tekoripset. Meikkaankin kyllä joka päivä. Ja ihan itseni vuoksi tykkään laittautua :)
 
Mä oon kans huomannut et hiukset rasvoittuu tosi paljon helpommin... ja naama kukki! Huh huh..
 
Laitoinkin toiseen ketjuun kysymyksen hiuksista ja ihosta ennen kuin huomasin, että täällä on jo aiheelle omistettu ketju :) Mulla kävi just niin, että iho ja hiukset on huonommassa kunnossa kuin ennen raskautta. Rasvoittuu paljon ja finnejä tulee koko ajan. Meneekö tää vaihe siis ohi raskauden jälkeen vai voiko jäädä päälle? Ei tää muuten niin paha ois, mutta noi näppylät on aika kipeitäkin välillä.

Mulla on ollut tapana blondata tukkani, ja en ole edes ajatellut, että sehän voi olla haitallista... :) Mutta tuskin se nyt kauheen vaarallista on, jos parin kuukauden välein käy värjäämässä. Tosin siinä vaiheessa on kyllä jo karmea juurikasvu :)
 
Ei välttämät haitallista mut lopputulos voi olla ihan jotain muuta ku blondi, koska hormoonit
 
Mulla taas hiukset kasvaa kauheeta vauhtia, ei rasvotu juuri ollenkaan ja kynnet on vahvat. Kerran näinkin, normaalisti molemmat huonossa kunnossa. Iho suht sama ku ennenkin, ei näppyjä.
 
Mulla hiukset tuntuu rasvoittuvan jopa hitaammin kuin ennen :D
Ja kynnet kasvaa tosi nopeasti!
Naama suht sama kuin ennenkin, eli silloin tällöin näppyjä...
 
Minäkin olen raitoja ottanut tässä ja edellisessä raskaudessa, tosin normaalia harvemmin. Edellisessä raskaudessa naama oli aivan kauheessa kunnossa, kun kokoajan älyttömiä näppyjä. Nyt ollut onneksi parempi. Normaalisti minulla hyvä iho. Hiusten rasvoittuminenkin on ehkä hieman rauhoittunut.
 
En ole vielä huomannu mitään eroa hiuksissa. Iho on kyllä parantunut. Mulla meni naama huonoon kuntoon sen jälkeen kun lopetin e-pillerit pari vuotta sitten. Oli ihan tuskaa kun peräjälkeen tuli kipeitä paukamia poskiin, joita sitten tietenkin piti rääpiä. :confused:
Sit tilasin netistä 98 % aloe vera puhdistusainetta tai geeliä ja anti-akne aloe vera voiteen ja yhtäkkiä huomasinkin, että iho alkoi paranemaan. En enää uskalla muuta kokeillakaan. Ja tosiaan nyt raskausaikanakin iho on pysynyt hyvänä.
 
Onko moni alkanut rasvailemaan ihoa raskausarpien ehkäisyn toivossa? :) Itse olen jo alusta asti silloin tällöin rasvaillut, nyt ostin kaupasta sitä Bio Oilia kokeiluun :)
Purkin ohjeissa kehoitetaan raskauden aikana aloittamaan rasvailut 4kk eteenpäin, onko kokemuksia kyseisestä öljystä?
 
Vk 9+5 menossa ja kyllä huomaa, että hiukset rasvottuvat tyvestä äkimpään. Omistan luonnonkiharat karheat hiukset, jotka normaalisti kestävät kolmekin päivää ilman pesua. Nyt tuntuu, että pitäisi joka päivä käydä pesemässä. Naamassa en ole huomannut suuria eroja, samanlailla kukkii kun aina ennenkin. Raskaana ollessani olen jättänyt meikkaamista vähemmälle (en käytä arkimeikissä kuin ripsaria ja aurinkopuuteria), mutta siltikään ihoni ei ole hyvässä kunnossa. Oon jotenkin hurahtanut tähän ''luonnollisuuteen'', koska ennen raskautta värjäsin hiuksiani blondiksi, mutta nykyään hiustenväri on luonnollinen. Onneksi siis hiustenvärjäyksestä ei tarvitse stressata :happy:
 
Niin unohdin vielä kirjoittaa tuosta Bio Oilista. Olen kuullut siitä pelkkää hyvää, joten se odottaa jo kaapissa mahan kasvua :) Ihoni on taipuvainen raskausarpiin, joten vaikka kuinka rasvaan raskausarpia tulee varmasti. Yritän kuitenkin ennaltaehkäistä niitä parhaalla mahdollisella tavalla.
 
Täällä alotettu bio oililla öljyily pari viikkoo sitten, nyt 16+3. :) aivan ihana tuoksu siinä öljyssä! Ja riittoisakin vielä :) mullakin tulossa varmaan mukavat tiikeriraidat mutta elämä on!
 
Mä en oo vielä pahemmin rasvaillu ja se kostautu jo. Toisessa tississä on nyt arpia. Kyllä varmasti muistaa tästä eteenpäin ihan päivittäin rasvata. Ite ostin ihan apo basea ja bepantenia. Eiköhän niillä alkuun pääse :)
 
Ensimmäisessä raskaudessa vältyin arvilta ja toivottavasti nytkin. Ekas raskaudessa olo oli niin hyvä kaiken kaikkiaan, et sellaisen olon voisi ottaa muulloinkin, hiukset ei rasvottunu, ei hikoiluttanut niin kuin normaalisti ja ihokin oli tosi hyvä. :) Nyt ei viel oo tuollaista oloa näkynytkää. :sad001
 
Mullakin on sitä Bio Oilia, mutten kyllä läheskään päivittäin muista häntä käyttää. Mä oon aina ollut kauheen huono rasvaamaan kun aina on mukamas liian kiire.. Nyt pitäis ryhdistäytyä.. :)
 
ei oo mitään rasvoja tai öljyjä, raskausarpia tosin löytyy jo entuudestaan lihomisen takia... :D
Nyt raskauden aikanahan mulla ei paino edes oo noussu viel yhtään! :)

hiukset pysyy puhtaina vaikka viikon... Ei siis rasvoitu mulla!
 
Tarvis varmaan kans ruveta rasvaileen. Lihomisen yhteydessä reisiin tuli aikamoiset arvet jokunen vuosi sitten. Onneks nyt jo haalentuneet.

Naama mulla on pysynyt ihmeen hyvänä. Mulla on ollut aknea ja finnejä tulee edelleen vaikka ikää on jo 26. :D nyt tuntuu että iho on rauhoittunut enkä muista koska viimeks olisi tullut finnejä. :) toivottavasti jatkuu näin.
 
Minäkin mietin, että kun tuota ylipainoa on ennenkin ollut, ja nyt raskauden aikana vain laihtunut (7kg), niin onko mahdollista, ettei niitä arpia tulisi ollenkaan, jos laihtuu samaa tahtia kuin vatsa kasvaa?
 
Takaisin
Top