Minä taidan oikeestaan kuulua tänne toukokuun-mammoihin tuon maanantaisen ultran perusteella.Lääkäri laski lasketuksi ajaksi 1.5.2010.Muutoksia ei kuitenkaan tehty mihinkään,kun ei monella päivällä heittänyt neuvolassa lasketusta ajasta.Tänään oli pientä vuotoa taas niin kuin viime perjantaina.Kävin sitten neuvolassa juttelemassa asiasta ja hoitaja kuunteli sydänäänetkin ja löytyhän ne sieltä [:)] Vuodolle ei ole mitään varmaa syytä,mutta voi olla jotain keskemenon jälkeisten kuukautisten jälkivuotoa mahdollisesti.Ihmettelen vaan kun pientä menkkakipua tuntu selässä,mutta toinen syy voi olla sekin että mulla pitäs olla menkat näihin aikoihin.Sain kuitenkin varmuuden vuoksi loppu viikon sairaslomaa,kun hoitajan mukaan on nämä kriittiset viikot menossa niin saa huilata rauhassa kotona.Pomo ei vaan ollut kovin innoissaan...tuli aika rumaa tekstiä,mutta sellanen se on aina kun joku saa sairaslomaa [:'(]
Ansku81:Kirjottelit tuonne hierojalle menosta,niin silloin kun poikaa odotin niin kävin hierojalla kerran ison massun kanssa.Neuvolasta sain kehotuksen mennä sinne hartijoitten takia ja ihan kivastihan se onnistu.Mahallani en maannut tietenkään ollenkaan,vaan selällään ja sivuttain.Hyvin hieroja hoiti hommansa,vaikka itse sanoikin että työasennot oli hänellekin vähän outoja.Joo ja hän vielä naksautteli niskatkin [8D] Yks kerta riitti vallanmainiosti.Kannattaa kysellä mahdollisuuksista.