Tirri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä oon kans miettinyt, että minkäköhän LA:n neuvolantäti mulle laskee. Jos laitan laskuriin vaan menkkojen alkamispäivän, hedelmöittymispäiväksi tulee sellainen päivä joka ei kertakaikkiaan ole mahdollinen (ellei tässä ole kyse nyt neitseellisestä sikiämisestä [:D]) Jätin itse pillerit pois jo viime keväänä, mutta kierto on ollut sen 21-42pv!! Olen kuitenkin melko varma itse hedelmöittymispäivästä, ja aion kyllä siitä pitää kiinni vaikka neuvolantäti sanoisi mitä [:D]
Päätettiin nyt kertoa suuret uutiset isovanhemmille viikonloppuna, kun tulevat meille molemmat remonttiavuksi. Tuumasin, että mitäpä se ensimmäinen neuvola asiaa muuttaa kun ei siellä ees ultrata tai kuunnella sydänääniä! Raskaana ollaan ja aiotaan olla vielä toukokuulle asti [:D]
Huh, mutta nyt ois pakko saada välipalaa ettei ellotus iske, vitsi kun en pysty oleen enää ku 2 tuntia syömättä ja sit on taas pakko saada välipalaa!!! Onneksi mulla on kyllä yksi näistä ihanista, huolehtivista ja rakastavista aviomiehistä! Sujuu remppakin mukavasti kun ei anna mun tehdä mitään raskaampaa *hih*
Ihanaa päivänjatkoa, mammatoverit!! Mahat pystyyn ja tuulta päin [:D]
Päätettiin nyt kertoa suuret uutiset isovanhemmille viikonloppuna, kun tulevat meille molemmat remonttiavuksi. Tuumasin, että mitäpä se ensimmäinen neuvola asiaa muuttaa kun ei siellä ees ultrata tai kuunnella sydänääniä! Raskaana ollaan ja aiotaan olla vielä toukokuulle asti [:D]
Huh, mutta nyt ois pakko saada välipalaa ettei ellotus iske, vitsi kun en pysty oleen enää ku 2 tuntia syömättä ja sit on taas pakko saada välipalaa!!! Onneksi mulla on kyllä yksi näistä ihanista, huolehtivista ja rakastavista aviomiehistä! Sujuu remppakin mukavasti kun ei anna mun tehdä mitään raskaampaa *hih*
Ihanaa päivänjatkoa, mammatoverit!! Mahat pystyyn ja tuulta päin [:D]