Minäkin sain ystävältä neuvon noihin ruoka-asioihin, että ei kannata olla liian vainoharhainen! "Kielletyt ruoathan" perustuvat siihen, että ruokamyrkytyksen riskiä yritetään pienentää. Tosiasiassa ruokamyrkytyksen voi saada kypsennetystäkin ruuasta, tai sellaisesta ruuasta, mitä mustalla listalla ei ole mainittu. Melkoisen huono tuuri voi olla, jos ruokamyrkytyksen saa nyt raskaana ollessa syötyään tuorejuustoa, jos ei ennenkään ole mitään ilmennyt. Tietysti, mitä riskiä ei ottaisi huomioon maha-asukkia ajatellessa...
Luulen kans, ettei täällä Pohjanmaan pikkupaikkakunnalla otetakaan sydänääniä ensimmäisellä kerralla... harmi. Varhaisultrakin otetaan vasta viikolla 12.
Olen kuitenkin positiivinen! [:)]
Ystävän neuvo tämäkin: Ei muuta kuin ahkerasti möyhimistä! - Kun äitillä on mukavaa, voi vauvakin hyvin! [:D] [:D]
Luulen kans, ettei täällä Pohjanmaan pikkupaikkakunnalla otetakaan sydänääniä ensimmäisellä kerralla... harmi. Varhaisultrakin otetaan vasta viikolla 12.
Olen kuitenkin positiivinen! [:)]
Ystävän neuvo tämäkin: Ei muuta kuin ahkerasti möyhimistä! - Kun äitillä on mukavaa, voi vauvakin hyvin! [:D] [:D]