KIITOS ansku81! Kuule, olipa mukava lukea että siuakin turvottaa[:D] Yritin netistä etsiä aiheesta 'raskausajan turvotus' ja sieltä tulee vain tietoa loppuajan turvotuksesta ja mahdollisesta raskausmyrkytyksestä. Tiedän kyllä, että kuidut, hedelmät, vihannekset, suolan vähentäminen, riittävä veden juominen ja säännöllinen liikunta auttavat turvotukseen, mutta kun nyt niistäkään ei tunnu olevan apua, vaikkakin normaalisti ovat auttaneet/pitäneet turvotuksen poissa. Ärsyttävää, kun vetää mahaa sisäänpäin, eikä mitään tapahdu!! Ja sillä olen tähän asti pientä pömppömahaani pelastanut[;)]Kylläpä lohdutti tuo siun kirjoitus, kun miulla koko ajan sellainen pöhö olo, hyvä etten ole ainut[;)]
Mites meni hääjuhla? Toivottavasti selvisit kunnialla hääruuasta...
Minun työpaikalla heräsi eilen keskustelu äkillisestä tupakoimattomuudestani, vaikkakin olen tehnyt sen melko pieni eleisesti, enkä ole tupakanpolton lopettamista juuri mainostanut. Kuittasin epäilyt vain terveellisemmän elämän vaalimisella. Olivat tyytyväisiä vastaukseeni[:)] Esimieheni valitsi työpaitoja talveksi, kyllä mielessäni naureskelin kun ajattelin, että miltähän mahdan näyttää kevättalvella siinä tyköistuvassa M-koon työpaidassa[;)]
Olen ollut kovin väsynyt koko viikon, illat mennyt silmät ristissä sohvanpohjalla ja se on vähän harmittanut, ei ole ollut riittävästi aikaa eikä energiaa kodin hoitoon, koiralle ja miehelle. Mutta tänään onkin vapaapäivä ja aivan mahtava ulkoilusää. Lähdenkin tästä mieheni ja saksanpaimenkoiramme kanssa piiiiiitkälle lenkille metsään. Nautin luonnosta, raikkaasta syyssäästä, hyvästä seurasta, kiireettömyydestä ja jos muutama sienikin tarttuisi matkaan[:)] Mieheni kyllä vitsaili miulle, että minun sienestämistaidolla sienet kyllä kannattaa jättää metsään, jotta selvitään suuremmilta vahingoilta, mitäköhän silläkin tarkoitti??