Hurmaavat heinäkuulaiset 2014

Nanini,
mä olen täällä odotellut että tuletko kertomaan uutisia ultran jälkeen.
Kurja miten surullisia uutisia, olen tosi pahoillani puolestasi, ja toivon sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää!
Kun taas aika on, niin toivon teille tärppionnea ja että seuraava pieni pysyisi matkassa loppuun asti :Heartred
Voimia ja jaksamista!
 
Hei vaan kaikille! Olen pari viikkoa seurannut taustajoukoista ja nyt liityn mukaan hurmaavaan porukkaanne! LA ensimmäiselle lapsukaisellemme on 28.7, mikä on myös mieheni syntymäpäivä :D Menimme heinäkuussa naimisiin kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen ja jätimme ehkäisyn pois, lokakuussa sitten tärppäsi. Olen kovin onnellinen että näin nopeasti onnisti kun ikää minulla on 32. Oloja ei pahemmin ole ollut muuta kuin rintojen kasvu ja arkuus, sekä livä ällötys välillä. Toivottavasti pysyykin niin.
Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä, olisipa jo heinäkuu :wink
 
Naninille voimia ja jaksamisia. Ei tuollaista kyllä toivoisi kenellekään.

Kaikille uusille tervetuloa joukkoon!
 
Varovasti ilmoittaudun mukaan heinäkuun odottajiin :). Yksi tuulimuna ja kaksi varhaista keskenmenoa takana. Kaikki keskenmenot ovat tapahtuneet viikolla 7.Viime kesänä minulla todettiin 2-tyypin diabetes ja siinä ilmeisesti syy keskenmenoihin. Sokerit ei ihan vielä kunnossa vaikka lääkitys on aloitettu, mutta parempaan suuntaan mennään koko ajan.
Nyt ollaan käyty varhaisultrassa ja sielä se pikkuruinen sydän kovasti sykki :).
Viikkoja todettiin olevan 7+1, eikä tällä hetkellä ainakaan ole vuotoja eikä sen kummempia kipuja, joten toivotaan että pieni pysyy kiinni tiukasti!
 
Terve taas kaikille!
Tuli mieleen tuossa että onkohan se facebook ryhmä heinäkuun odottajille olemassa? Olen laittanut yhdelle yksityistä viestiä täällä, että lisäisi minut mutta mitään ei ole kuulunut. Jos joku nyt on siellä niin laittaisitko pyynnön sähköpostiin katjamarika91@gmail.com? :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Voimia Naninille, tosi surullista!

Tullut pidettyä hieman hiljaiseloa, kun ollut muuttoa ja joulupuuhia jne. Teidän muiden kaikki kirjoitukset olen kuitenkin käynyt lukemassa..
Jos sitten vähän omaa napaa, eli eilen oli ensimmäinen neuvolalääkäri jota odotin ja samaan aikaan pelkäsin, mutta siellä oli kaikki hyvin (kohdun suu oli taakse päin kallistunut, mikä vaikeutti sen tutkimista) ja ilokseni siellä myös ultrattiin! Ultrassa näkyikin sitten 5cm pitkä ihmisenalku joka vastasi tarkalleen viikkoja, eikä hetkeäkään ollut paikallaan, kyllähän siinä muutama kyynel taisi vierähtää :rolleyes:
Ja tänään kauan odotettu virallinen ultra!
Onko muut jo käyneet nt-ultrassa? Mittoja kaipailen, olisi mukava vertailla :) itellä siis se LA 3.7.2014
Vaikka siis olen teidän muiden kirjoitukset lukenut niin en kyllä mitenkäänpäin muista nuita ultrassa käyneitä, tai oliko ylipäätään kukaan käynyt, enkä laiskana ihmisenä millään jaksa uudestaan kaikkia lukea :p
 
Coco, tuolla neuvola- ja ultrakuulumisia ketjussa on varmaan enemmänkin kuulumisia ultrista.
Meillä on laskettu aika 2.7. ja tänään käytiin nt-ultrassa. Kaveri oli 57,2mm pitkä ja painoi 55g :)
 
Heipsan ! Täällä ilmottautuu kans yks plussanut ja heinäkuun alkuun (8.7.14) ois LA :) Itselläni kyseessä kolmas raskaus, kotona siis asutelee jo eskari-ikäinen poitsu ja ens syksynä kans eskarin aloittava poitsu (s. 2007/2008)
Aikasemmasta odotuksista poiketen nyt ei varsinaista pahhaa oloa (muutamina päivä hieman etoi) ja nyt jo helpottaa. Lisäksi edellisissä odotuksissa ei ollut tällaista väsymystä ja rintojen arkuutta ELI pieni toiveen pilkahdus kauan kaivatusta rinsessasta on käyny nyt mielessä :D Itse kans soitin nyt aikonaan neuvolaan ja täällä katsottiinkin ultralla viikolla 7 että kaikki oli ok, tämä siis oli kiva yllätys kun luulin että pitäis malttaa oottaa sinne viikolle 12 eka ultraa :) Kaikki on nyt siis mennyt tosi hyvin, muutama ystävä jne. tietää ja nyt ko viikko 12 pyörähti käyntiin nii alan jo uskoa siihen että tämä nyt mahdollisesti pysynee matkassa loppuun asti. Tänään myös kävin siellä niskapoimu ultrassa ja kaikki oli hyvin :Heartred Nyt voi rennoilla mielin viettää perheen kanssa joulua :)

PS:Taustaa sen verran itseni kohdalta kans, että poikien jälkeen olen käynyt läpi yhden kohdunulkopuolisen ja kaksi keskenmenoa ja se oli todella raskaskata aikaa, vaan näistä selvinneenä ja paljon vahvempana olen nyt super onnellinen !
 
Muokattu viimeksi:
Heippa, täällä yksi joka voisikin kesäkuusta siirtyä heinäkuulle. Tänään käyty ultrassa ja todennäköisin laskettu aika oliskin 2.7 (menkoista ollu 30.6) Täytynee yrittää kahlata ketjuja läpi, ja on tää jännää ku siirty peränpitäjästä alkupäähän :grin kirjoittelen enempi paremmalla aikaa.
 
Näin sitten kävi, että ei ollut meille tarkoitus syntyä pienokaista heinäkuussa. Pitkän odotuksen ja monen mutkan kautta ensin terveyskeskuksesta päivystykseen paikkakunnallani ja sieltä sitten Hämeenlinnaan naistentautien polin, äitiyspolin ja taas jälleen naispolin kautta sain vihdoin tietoa. Pelkästään naispolilla minut siis tutkittiin, mutta kun eivät osanneet päättää, että mille luukulle asiani kuuluu. Pääsin siis ultraan, jossa todettiin, että tuulimunahan se siellä vain lepattaa ja sain heti lääkkeet, että kohtu tyhjentyisi. Näin pitkälle toivoin ja pelkojeni kanssa kärvistelin ennenkuin sain tietää, että turhaa olen tämän käynyt läpi. Jos vielä luoja suo, että onnistun tulemaan raskaaksi niin vahingosta viisastuneena menen yksityiselle alkuraskauden ultraan aivan sata varmasti.
Pettymyksestä huolimatta vietämme iloisen joulun ja tulevaisuuteen luottaen yritämme uudelleen hiukan myöhemmin. Kiitos kaikille, kun olette jakaneet kokemuksen kanssani ja toivon teille kaikille oikein onnellista odotusta ja hauskaa joulua!

Tullukka
 
Tullukka, osanottoni. Kurjaa kun meni näin pitkälle ennen kuin sait tietää :sad001
Kaikesta huolimatta koittakaahan viettää ihana joulu, ja toivotan teille parempaa onnea kun taas sen aika on!
 
Hei kaikille!

Plussasin 3.12 ja LA ois sitten 26.7.2014 (kaikenkaikkiaan piti tehdä 3 testiä ennenkuin uskoin) Raskaus on ensimmäinen meille molemmille, minä 28 ja mieheni 22. Heti alusta mietin keskenmenon riskiä ja mahd. tuulimunaraskautta, siksi kävinkin varhaisultrassa yksityisellä 7+2 jossa kaikki oli onneksi kunnossa ja vauvan sykekin näkyi kunnolla sekä vauvan koko vastasi viikkoja. 8+4 kävin ensimmäisen kerran neuvolassa ja äitipolille eka ultra ois 9.1 jolloin viikkoja 11+5 sitä siis odotellessa. Raskauden oireita alussa oli huimaus sekä alavatsakrampit ja näitä kramppeja tulee sillontällöin edelleen ja ovat siis vähentyneet alkuun verraten. Pahoinvointia on ollut, jokseenkin oksentamiselta olen saanut välttyä. Väsymystä on, mutta onneksi on suht hyvät unenlahjat...

Aiomme kertoa huomenna äidilleni sekä sisaruksillemme, voin vain kuvitella heidän kasvojen ilmeet sillä kälyni on myös raskaana ja heillä esikoisen on määrä syntyä kesäkuun lopulla. Edelleen toivon, että kaikki sujuisi hyvin ja pikkuinen kestäisi sisälläni :)
 
Tullukka, pahoittelut :sad001 Ja voimia toipumiseen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tullukka olen niin pahoillani, ja tiedän miltä tuo tuntuu... Viime vuonna näihin aikoihin sain myös tietää että minulla on tuulimuna...

Kyllä se teillekkin vielä aika koittaa ihan varmasti =).

Oikein hyvää ja rauhallista joulua teille!
 
Takaisin
Top