Hurmaavat heinäkuulaiset 2014

Täällä ilmoittautuu mukaan 28-vuotias kahden hulivili-tyttösen äiti. :) Laskettu aika meillä olis näillä näkymin 18.7.13. Naimisiin mentiin miehen kans viime syksynä. :)
Oireita täällä löytyy pahasta olosta kylmyteen, väsyyn, huimaukseen ja ruokahaluttomuuteen/nälkään, riippuen hetkestä.. :D Tämä kolmas raskaus tuntuu aivan erillaiselta kuin kaksi aiempaa. Liekö sitten poika tulossa..? :wink
Varhaisultrassa kävin rv9+3 ja kaikki oli silloin mallillaan. Nyt 3.1 olis sitten Nt-ultra tulossa.
 
Nyt vasta sain minäkin tänne laitettua jotain itsestäni, vaikka oonkin aktiivisesti sivusta täällä seuraillut. Eli olen 27-vuotias äiti ja 7.7 olisi laskettuaika. Tämä tuleva pienokainen on meidän perheen toinen aarre. Tämä raskaus on täysin erilainen kuin esikoisesta: nyt oireina todella kova väsymys ja nyt iltaisin kuvotusta on taas enempi. Helpolla en ole päässyt, mutta kiva kun täältä voi lukea muidenkin juttuja, niin saa vähän lohtua tähän kurjaan oloon. Odotusta varjostaa esikoisen syntymästä jäänyt synnytyspelko, joten pelkopolille matkani käy :)

Nyt mennään siis 13+4 ja nt-ultrassa käyty ja siellä pikkuisella näytti kaikki olevan hyvin. Jospa saisin nyt aikaiseksi liittyä aktiivisemmin näihin keskusteluihin. :)
 
Olen itse 32-vuotias ja mies 36-vuotias.

Minä plussasin jo 13.12.13, mutta nyt vasta alkuvuodesta ultran jälkeen ymmärsin tilanteen ja uskaltauduin tännekin tulemaan mukaan.

Minä oon niin odottanut, että saisin oman lapsen. Välillä kyllä menetin toivon ja liekin sen suhteen, koska ei ex-avopuolison kanssa onnistunut yrityksistä huolimatta. Tosin taustalla PCO, joten ajattelin olevan minussa jotain vialla.
MUTTA kuinkas kävikään, kun tapasin nykyisen avopuolisoni (emme ole kihloissa). Tapasimme 8/13 ja aloimme melkein heti seurustelemaan. Tosin olimme tunteneet netin kautta jo noin puoli vuotta. Mutta Lapissa sitten pimeän aikaan tuli oltua sängyssä aika paljon. :wink Ja olimme aiemmin jo jättänyt kondomin pois, koska kumpikaan ei tykännyt siitä.Ja mietimme, että jos lapsi tulee, niin se on haluttu. ^_^ Kaikki tuntui/tuntuu niin oikealta. Lapissahan tämä sitten lokakuun alussa sai alkunsa. :Heartred
Nyt menossa rv12+3. Ja ollaan todella onnellisia. :Heartred
 
Heips!
Täällä olisi 23vuotias odottava äiti jolla laskettuaika 15.7 :) asun mieheni (27v) kanasa Helsingissä ja tuleva käpynen on ihan esikoisena liikenteessä :) kihloihin menimme puolisoni kanssa viime syksynä ja häitä suunnitellaan kesäkuulle 2015
 
Heippa vaan! Minäkin täällä nyt esittäydyn. Olen 27-vuotias ja mieheni on vuoden vanhempi. Meille on tulossa kolmas lapsi ja aikaisemmat lapsemme on 2- ja 4-vuotiaita. Olen ikuinen opiskelija - aloitin opinnot nykyisessä koulussa ollessani vielä lapseton ja olen sitten opiskellut puoli vuotta - vuosi kerralla, välissä äippäloma.. Tälläkään kerralla en saa opintojani valmiiksi, mutta kaikki pakolliset kurssit kyllä, jäljelle jää enää oppari. Sitä sitten tehdessä äitiyslomalla :)

Nyt menossa RV 12+5, eilen kävin ekassa ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin :)
 
Heeeii! Vielkös joukkoon mahtuu? Keski kauvan ennen kuin uskalsin liittyä mukaan :) Olen 25- vuotias (ainakin viikon päästä) ja meillä odotetaan ensimmäistä pientä ihmettä ja haikaran pitäisi tulla kylään meidän pérheeseen 27.7 !!:happy093Iloisin ja jännittynein tunnelmin odotetaan. Tänne sai mukaan liittymään ensimmäinen ultra, jolloin tämän asian oikestaan vasta todella käsitti!
Eli nyt mennää 12+6 ja kaikki näytti tällä hetkellä hyvältä! (:
 
Tervetuloa heinäkuisten joukkoon Paapu3 ja Nomu !
Käykäähän lisäämässä tietonne tuonne Lista heinäkuun odottajista -osioon :)
 
Tämä odottaja liittyy tänne keskusteluun myös, olen jo melko kauan ollut tuolla elokuisten puolella mutta tänään nt-ultrassa sitten siirrettiin laskettua aikaa. Uusi LA siis 30.7. Saa nähdä saisiko sitä tänä vuonna parhaan mahdollisen synttärilahjan kun oma syntymäpäivä on 29.7. :) Onnea vaan siis tännekkin minun puolesta kaikille masua kasvattaville! :)
 
Tervetuloa ja onnea :) Käytkö laittelemassa tietosi viestillä tuonne Lista heinäkuun odottajista -osioon, niin lisään sinut listalle.
 
Moikka! Mäkin sain vasta eilen aikaseks liittyä tänne.. Elikkä meiän pikkunen oli suuri yllätys, koska aikeenamme mieheni kanssa ei ollut vielä hankkia lasta. Olen 21-vuotias ja mieheni 26. Yhdessä ollaan oltu vasta reilu vuosi, eikä siis olla naimisissa.. Mulla oli ehkäsynä kuparikierukka, mutta siitä huolimatta plussasin. Kuitenkin erittäin toivottu vahinko kyseessä! Ja alun huolet ja kamalat olot jo takana päin, kun viikkoja tänään 17+0 :) -mesu
 
Heis, oliko vielä uusia mukaan hypänneitä, jotka eivät ole tänne esittelyä itsestään laittaneet...?
 
Täälläki jäänyt esittely laittamatta joten:

Oon 24 vuotias ja mies 25, esikoista odotetaan. 5vuotta yhdessäoloa takana, ja nyt vuos kihloissa. Ehkäisyn jätimme vois viime vuoden helmikuussa, sillä ajatuksella että vauva tulee jos tulee. Eli ei kummemmin yritetty, lokakuussa sitten plussasin. :)
 
Täällä myös vielä yks. Eli 24v ja naimisissa, mies 25. Toinen lapsi tulossa. Poika nyt 2,5v. Laskettu on 21.7 ja porissa synnytän. :)
 
Täälläkin vielä yksi.. eli oon 23 v ja mies 25v, kihloissa ollaan ja yhdessä ollaan oltu reilu 3vuotta. 2012 marraskuussa jätettiin ehkäisy pois ja tammikuun 2013 jälkeen alettiin yrittämään esikoistamme ja marraskuussa tein positiivisen testin. Eli erittäin toivotun ja odotetun ensimmäisen lapsemme La on 26.7. Pienokainen oli kyllä nt- ultrassa 4pv arvioituja viikkoja isompi. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse kirjauduin vasta tänään mukaan foorumille, vaikka olenkin käynyt lukemassa artikkeleja vau.fi:n puolella jo parin kuukauden ajan. Olen 30-vuotias opiskelija (toiveena olisi valmistua ennen synnytystä..) ja lapsi on sekä minun että kihlattuni ensimmäinen. Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta.
Syyskuun lopulla päätimme, että lapsi saa tulla kun parhaakseen näkee ja lopetimme ehkäisyn. Oli suuri yllätys, kun tein jo kaksi kuukautta tästä positiivisen testin. Laskettuaika sijoittuu Unikeonpäiväksi 27.7. ja tämä sopii jotenkin ironisen hyvin meille. :wink Viikkoja on nyt siis 16+0.
Alkuraskaus meni peläten keskenmenoa, nukkuen ja voiden erittäin pahoin. Pahoinvointi ei ole "vieläkään" mennyt ohi ja olen tällä hetkellä sairauslomalla. Toivon kuitenkin, että olo alkaisi vähitellen kohentua ja olen päättänyt vihdoin aktivoitua tämän foorumin suhteen. :)
 
Takaisin
Top