Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kans tehdään itse testit ja jopa merkataan + tai - itse neuvolakorttiin. Negalta näyttää sinun testissä molemmat mittaukset, ei huoltaNyt vähän mietityttää. Eilen neuvolassa tein virtsatestin, niin kuin aina. Otin tikusta ja purkista kuvan ja yleensä neuvolatädin kanssa käydään läpi mikä oli testin tulos. Nyt kuitenkin tuon testin tekemisen jälkeen unohdin koko asian ja ei siitä keskusteltu mitään. Mutta eikös tässä vähän näytä siltä, että tikku on ihan tuonne ylärajan väreille värjääntynyt? Eli mitä tämä tarkoittaa? Tiedän, että neuvola on se oikea paikka minne esitän tän kysymyksen, mutta purin nyt sitten huolen täälläkin
Muokkaus: rupesin miettimään, että luenkohan tuota ihan oikein. Tosi epämukavaa koittaa tätä nyt tulkita kun ei ole hajuakaan miten päin tuo tikku pitää olla
Vau, tällainen olis kyllä ihanan selkeä ja yksiselitteinen! Itsekin olen joskus jättänyt liuskan testikaappiin ja pyytänyt vielä telkkaria tarkastamaan tuloksen.Mä en oo joutunut itse ikinä tulkitsemaan noita, kun meidän neuvolassa on sellanen laite johon toi tungetaan ja se analysoi ja printtaa tulokset lapulle. Ja sit lapulla lukee että PROT neg/pos ja GLUK neg/pos. Apua en varmaan osais itse arvioida noita Joten musta ei nyt oikein oo apua! Onko teidän neuvolassa chattia johon voisi laittaa kysymyksen ja kuvan mukaan?