Huolet ja pelot

Amorous voimia :Heartred

Timbe, minähän täällä taas komppailen sua :D ei tunnu ihan missää. Paitsi eilen oli niin lyhyt pinna ettei koskaa, itkupotkuraivarit oli aika lähellä.. Pakko ehkä ostaa lähipäivinä vielä digitesti.
 
Voi ei! Voimia ja jaksamista Amorous ja bilbao! :Heartred

Timbe ei mullakaan mitään ihan järkkyjä oireita oo, tissit tai oikeastaan nännit on mulla nyt kipeytyneet.. Ihan samat päätökset, taidan vielä huomenna ostaa digin ja teen sen heti lauantaiaamuna. :sorry:
 
Täällä huolettaa ja pelottaa keskenmeno. Puolen vuoden sisään 3 keskenmenoa juuri tasan rv 4 kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Viimesin km viime kierrossa. Sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa joten vähä pelottaa miten käy :eek:
 
Desiree84 sitä mäkin toivon suuresti!ei vaan jaksais enää yhtää keskenmenoa. Viime km otti jo koville enkä jaksanut tässä kierrossa edes yrittää mutta jostai yks nuijapää reitin löysi :wink
 
Vaikka ei ne digitkään mitään kyllä kerro, mulla ainakin nousi raskaushormoni ihan normaalisti tuulimunaraskaudessakin :/
 
Pelot taas heräävät. Minulla alkoi eilen illalla voimakkaat vellomisen tunteet alamahassa, vähän niinkuin vähän ennen menkkoja. Vihlonut välillä oikealta ja vasemmalta nivusen yläpuolelta kovastikkin. Kaikki nämä vuorotellen ja aina hetken aikaa aaltomaisesti ja sitte ei taas ole mitään. Alamahassa ei mitenkään kramppaa voimakkaasti vaan sellainen jännä tunne ikään kuin kohdussa. Olin huomaavani paperissa todella pienen limamaisen ruskean klöntin. Sen jälkeen ei ole enää tullut mitään..... nyt siis 5+2 menossa. Pelottaa! :O
 
Höhööh, meikäläinen se ajeli äsken isäpuolensa nurmikon enkä yhtään ajatellu et pitäiskö tässä jotenkin himmailla... No, eipä mitään kummosia tuntemuksia tullu ja selkäpinnekin helpotti. :rolleyes:
 
Juu, olin laittamassa samaa :-) ei vielä tarvii himmailla, oman jaksamisen mukaan :-)
 
Ei voi tulla. Itse on hyvin vaikea aiheuttaa keskenmenoa, lähinnä todella kova istu kohdun alueelle voi sen tehdä. Toki jos on vuotoa tai kipuja, niin itse rauhoittaisin vähän tahtia.
 
Zeni kiitos tiedosta. Olen vähä jarrutellu lasten kanssa juoksemista ja hyppimistä siltä varalta mutta hyvä tietää että jatkossa pystyn niin tekemään.
 
Eilen oli kovia kipuja ja soitin siskolleni ja kerroin tästä raskaudesta, jotta voin kysellä häneltä oireita hänen raskaudessaan. Hän sanoi että oli myös kovia kipuja näihin aikoihin. Sanoi, että mahaan sattui todella kovasti. Helppotti ainakin minua, vaikka tuntuu, että nyt nuo kivut ovat kadonneet. Välillä nipistelee edelleen, mutta pienesti. :) Eli normaalia kipuilua oli nuo minun luultavasti. :)
 
Ruusutarha mitkä viikot?
Itsellä tänään poksahti rv 4 ja kolme aiempaa keskenmenoa ollu rv4. Huomenna pitäs alkaa menkat,katsotaan meneekö kesken niinku kolme muuta kertaa :/ Pelottaa kyllä koska kaikki oireet on hävinny mitä esim. Eilen oli :/
Keskenmenot oireet olleet vatsanväänteet,lievä alavatsakipu ja tietty kauhea verenvuoto.
 
Voi amorous03 ♡ oon niin pahoillani...

Bilbao, toivottavasti kaikki on hyvin!
 
Kirppu: Mulla on menossa 5+3 tänään. :) Mut kokoajan on ollu nipistelyitä ja vihlomisia välillä enempi ja välillä vähempi. Eilen ja toissapäivänä oli sellasia vellomisia mahassa, mitä mulla yleensä on just ennen menkkoja. Ei siis virallisesti kohdun seudulla kouristellu vaan velloi silleen jännäti, ja munasarjoja vihlo ja kuumotteli voimakkaastikkin. Mulla on yleensä tosi voimakkaat tuntemukset oviksen aikaa ja menkkojen aikaan, joten aika samaa luokkaa ollu. Jostain luin et sit on normaalia, jos pysyy näiden kipujen tasolla. Toki sitä hivenen jännittää nyt, kun nuo nipistelyoireet katos. :D On tämäki jännää sillon ku on oireita ja sitten sitä, kun niitä ei ole. Muita oireita mulla onneksi vielä on. Eikä verta ole tullu ollenkaan. Toivottavasti sulla Kirppu on kaikki tulokkaalla hyvin. :Heartred
 
Takaisin
Top