Huolet ja pelot

Voi ei amorous, toivotaan kuitenkin et olis harmitonta:Heartred
 
Pahalta kyllä vaikuttaa. Vuoto runsastuu ja hyytymiä putoilee pönttöön siellä istuessa. Menkkakivut on kovat. Ihan voi verrata lieviin supistuksiin kun tulevat sillai aaltomaisesti.

Päällimmäisenä kalvaa epätietoisuus ja heti perään masennus ja v*tutus käsi kädessä. MIKSI? Piti tämäkin sitten kokea..
 
Voi ei amorous, pahoittelut:Heartred
 
Voi ei, olen niin pahoillani amorous. Hurjasti voimia :Heartred
 
Onko muilla ollut tiputtelua / tuhruilua?

Mulla alkoi menkat neljä päivää etuajassa.. tai siis luulin että menkat alkaa kun alkoi tuhruvuodolla..seuraavana päivänä vuotoa tuli enemmänkin, tosin edelleen niukasti, ja ihmettelin vain sitä, että yleensä menkkojen eka päivänä vuoto on todellakin runsasta. Niin se taas väheni tuhruksi, mutta vatsaa vihloi ja oli vaikka mitä ihme tuntemuksia. Tein lopulta testin varsinaisena kuukautisten alkamispäivänä ja haalea plussa tuli. Pakko oli eilen tehdä uusi ja vielä se positiivista näytti, mutta ehkä vielä loppu viikosta täytyy tehdä että varmasti varmistuu. Vuoto on nyt loppunut, lievää alavatsan vihlontaa, niinku juuri ennen menkkoja, oli vielä aamulla. Kyllä sitä koko ajan pelkää että kohta ne menkat vaan alkaa.

Me alettiin kolmatta yrittämään ihan vasta, kierukka poistettiin maaliskuun lopussa ja yhdet menkat ehti tulla. Siksikin vain ajattelin että kierukan poisto on sekottanut koko kierron ja plussa tuli yllätyksenä vaikkakin postiviisena sellaisena.. :Heartpink

Mutta tsemppiä kaikille pelkojemme kans!! :happy:
 
^ mulla oli kanssa "menkat" toukokuun alussa, ihmettelin vaan kun päättyivät kuin seinään ja vuoto oli niukkaa. Siitä menikin vielä viikko kun älysin tehdä testin kun oireita alkoi ilmestyä.
 
Täällä eilen alkanu hirveet mahakivut, ja niukkaa vuotoa. Sormet ristissä että ei pahene mutta vähän nyt kyllä hirvittää..
 
Tsemppiä bilbao! :Heartred toivottavasti vain harmitonta vuotoa
 
Bilbao, toivottavasti kaikki olis kunnossa!
Onko teillä muilla sellanen olo että olette raskaana? Mulla ei oo ees sellainen olo. En muista että oliko esikoisesta mitään tuntemusta näillä viikoilla, mutta hemmetin ärsyttävää vaan kun ei oo mitään muita oireita kuin se että on nännit kipeät :/
 
Takaisin
Top