Huolet ja pelot

Yksi huolenaihe liittyy kyllä siihen, miten jaksaa taaperon ja pienen vauvan kanssa (jos kaikki nyt toivonmukaan menee loppuun asti hyvin), kun esikoinen on melko vaativa lapsi.
 
Syysmorsian, millainen ikäero teidän lapsille tulee?
Meidän ikäero lapsilla on noin 1v1-2kk, jos kaikki menee hyvin. Mietityttään kanssa jaksaminen kahden pienen kanssa, mutta onneks esikoinen on kiltti (ainakin toistaiseks :D )
 
Meillä tuli heti plussan jälkeen miehen kanssa suru esikoisen puolesta, että miten hän suhtautuu muutokseen. Pitää koittaa valmistella hyvin :)
 
Eikä miumau :/ olitte varmaan ultrassa, mitä siellä näkyi?
Alkoi kova kipu oikeella puolella ja tiputtelua selkeesti. Menin gynelle josta naistentautien päivystykseen. Mitään selkeetä ei näkyny joten nyt seurataan mihin suuntaan hcg lähtee, ja sen mukasesti määräytyy jatkot. Voi vitsin vitsi. :smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry019
 
Voi ei, ompas harmillista uutisia :/ onnea matkaan miumau! <3 Toivottavasti ei olis kuitenkaan kyseessä kohdun ulkoinen raskaus.
 
Minä keikun enää hatarasti mukana, eilen nipisteli molemmin puolin vatsaa ja arvelin kuuluvan asiaan, mutta vessaan mennessä lorahtikin verta!! Nyt on vuotanut yön yli, reilusti!! Ei vielä hyytymiä. Mahaa jomottelee ihan kuin menkkojen aikaan! Itse olen jo luovuttanut!! Neuvolaan soittoaika vasta 12-13 !!! :arghh::banghead:
 
Mun on pakko todeta että noi alkuraskauden verenvuodot ei oo aina se pahin mahd.
Viimeraskaudessa viikolla 8 alkoi tulla ihan menkkamaisesti verta ja asuttiin sillon vielä Aussilassa. Päätin soittaa suomen neuvolaan ja varailla aikaa koska varma km.
Suomessa verenvuoto jatkuu ja mä ultrassa ihmettelen et no eihän mitään keskenmenoo oo tapahtunu, siellä se touhuaa.
Vuoto johtui istukan repeämästä ja annettiin 50/50 prosentit että vauva selviää..
Tossa toi 7kk vanha poju nyt tuhisee.

Raskaus oli muutenki tosi vaikee että toivon että tää menis paremmin :)
Tsemppiä kanssa naiset! <3
 
Viikon aikaistui ultra. Ensi tiistaille sain ajan. Neuvolan täti oli aika vahvasti keskenmenon kannalla. Nyt vuoto tyrehtynyt, jos alkaa runsaana uudestaan kipujen kera, sit päivystykseen!!! Hieno viikonloppu tiedossa. Huomenna pitäisi vielä selvitä mummon hautajaisiin:sorry: saa nähä miten käy!
 
Tsempit myös täältä Loriille! Toivotaan, että olis harmitonta.. :Heartpink

Mulla kans aamulla tosi kovat vatsan jomotukset, mutta nyt ei oo muutamaan tuntiin ollu mitään. On tää raskaus niin raskasta aikaa. Varsinkin tää alku, kun mistään ei voi olla varma... Me joudutaan odottaan np-ultraan, kun ei tosiaan oo varaa mennä aikasemmin.. Pöh.
 
Takaisin
Top