Huolet ja pelot

Mulla jatkuu verinen vuoto :/ tuntuu että huomiseen on kovin pitkä aika. Soittelin neuvolaan tästä, siellä th ei ollut kovin huolissaan. Mut miks itsestä tuntuu, että tää vuoto ei voi olla kovin hyvä merkki
 
Toivottu, tunnit tuntuu odottaessa aina pidemmiltä. Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Äh, miten särkeekin jalkoja päivän rasituksen jälkeen. Aion kuitenkin lähteä tanssimaan illalla, mutta pitää vaan koittaa ottaa rauhassa. Siitä tulee kuiten aina hyvä mieli!
 
Toivottu, tietysti se tuntuu pahalta ja pelottaa. Th tarkastelee tilannetta ulkopuolelta, ja usein se vuoto on ihan vaaratonta. Pidetään sulle ja pienelle peukkuja!
 
Kiitos :) en malta odottaa huomista, saan ainakin varmistuksen huolille
 
Toivottu tosi paljon tsemppiä ja jaksamista! Mut tänään säikäytti vessassa käydessä kuukautisveren haju?!? Pientä polttelua on vatsassa ollut ja vähän siimä rajoilla että meneekö menkkajomotteluun vai ei mutta yritän olla murehtimatta turhia.. :)
 
Taas se pelko iski.Tuntuu oikealla puolella taas enemmän, ei nyt hirveää kipua mut nippailuja ja paineen tunnetta,sit vielä varovasti painelin alamahaa niin oikea puoli tuntui jotenkin erilaiselta.Tänään soitan neuvolaan jos ajan saisi siirrettyä ensi viikkoon jo tuntuu et pää hajoaa jos joudun odottaa 1.3.saakka.Tai riittäisi jos nlatäti vois edes ultrata ennemmin vaikka jo huomenna.On tää kyllä alkuviikon jo oli rauhallisempi mieli mut huoli iski taas.Vuotoja ei oo koko aikana ollut.
 
Mulla on toisen puolen munasarjojen kohdalla ihan selkeä patti. Se on siis ihan huomattavasti turvonnut ja aivan hemmetin kipeä, mutta gynen mukaan harmiton. Ei ainalaan ultrassa näkynyt mitään. Omalla kohdallani se kova paine johtuu taakse kallistuneesta kohdusta. Eli kaikki kunnossa, vaikka ei siltä tunnu. Jospa sulla sama juttu, vaveli. On kyllä turhan pitkä aika tonne maaliskuuhun odottaa.
 
Tule toivottu sitte kertomaan mitä ultrassa näkyi :) Mullahan tosissn oli kanssa sitä veristä kirkasta vuotoo, mutta eilen ei ultrassa löytäny syytä siihen. Et voi hyvin olla harmitonta.
 
Mulla on alkanut ihan törkeet vatsakivut syömisen jälkeen. On pakko päästä makaamaan, että helpottaa. Töissä aivan ihanaa, kun ei voi syödä vatsakivun takia. Syömättömyys taas aiheuttaa etomista ja huimausta. Kumman valitsen...

Pitäiskö tässä huolestua, vai onko kohtalotovereita?
 
Pöh. Mullakin veristä vuotoa tänään, ja ihan sellainen olo kuin menkat alkais. Pientä jomottelua, mut ei pahempia kipuja. Tsemppiä muille.
 
Onko muilla pelkoja tai huolia, jotka ei liity keskenmenoon? Mulla on about kaikki muut murheet niskassani, paitsi pelko keskenmenosta... :sad001
 
Mulla ei vielä mitää suurempia pelkoja oo, ehkä siks ku näin alussa ollaan. Mut mitä lähemmäs alkaa viikot menemää np-ultraa ni sitä enemmän alkaa kyllä jännittämää.
Edellisessä raskaudessa np-ultrassa löydettii sikiön vatsasta musta aukko.
Lääkäri ei osannut selittää mikä oli.
Jouduin kotiin odottelee kolmeks viikoks uutta aikaa ja sanottiin että kannattaa miettiä jatkaako raskautta enää. Ne oli rankat kolme viikkoa.
Kolmen viikon päästä kävin uudestaan ja se aukko oli hävinnyt! Saatiin siis terve vauva :Heartpink

Nyt meen sit ultraan sillä mielellä et mitä vaan voi löytyä. Tottakai toivon että kaikki on hyvin.:love7
 
Nii ja eilen illalla tuli yhtä äkkiä mieleen SYNNYTYS!! :confused2
Viimeisin synnytys hyvässä muistissa ja se oli jotain aivan kamalaa. :arghh:
En tiiä joudunko menee johonki pelkopolille puhumaa.
Kolme synnyttäneenä tää on eka kerta ku tulee näin vahva fiilis ettei pysty siihen.
Mut onhan tässä aikaa vielä muutama kuukausi miettiä asiaa :grin
 
Mulla myös enemmän jo nyt mietityttää loppuraskaus ja synnytys. Viimeksi raskaus oli alusta loppuun hankala. Synnytys oli myös ennenaikainen ja hankala sekä mulle että vauvalle. Nyt mietityttää, että miten jaksaa raskauden loppuun saakka ja joudunko lepoon loppuraskaudeksi, jottei tämäkin tulisi ennen aikojaan ulos. Olen ajatellut neuvolassa puhua asiasta, jos voisi päästä jonkun ammattilaisen kanssa käymään läpi vanhoja pelkoja.
 
Kannattaa puhua peloistaan ehdottomasti, jos sellaisia on!
Mua ei tämä raskaus tai synnytys oikeastaan pelota, enemmänkin jännittää miten arki lähtee sujumaan vauvan ja temperamenttisen taaperon kanssa..
 
Kannattaa puhua neuvolassa nyt jo, jos tuleva synnytys kauhistuttaa ja jännittää. Itse kävin viime raskaudessa kaksi kertaa pelkopolilla ja sain suunnitellun sektion, synnytyspelon vuoksi. Tämän raskauden kanssa toivon, että etenee samalla tavalla.
 
Mua ei myöskään hirveesti synnytys pelota ahdistaa vaan jos menee taas käynnistykseen niinkuin edelliset.Ja myöskin mietin miten sitten Sujuu arki kolmen kanssa.Isompi toki eskarissa sitten mutta en ajatellut pienempää sitten enää hoidossa pitää.
 
Mie en itseni puolesta tai kivun takia pelkää synnytystä. Enemmän mua pelottais ajatus sektiosta! Mutta mua pelottaa ihan hirveesti se, jos taas mennään ennen aikojaan ja vauvalla ei kaikki olekaan hyvin. Tänään soitin neuvolaan ja sieltä luvattiin, että raskauden aikana joku voi käydä mun kanssa läpi edellisen synnytyksen, jotta saan faktatietoa siitä mitä silloin tapahtui. Itsellä on vähän hatarat mielikuvat koko synnytyksestä ja ne on tietenkin värittyny omilla tunnetiloilla.
 
Täällä näyttää aika huonolta. Vuoto on lisääntynyt, ja eilisillasta asti on ollut kipuja, nekin kovenemaan päin. Kävin tänään yksityisellä ultrassa. Kohdussa näkyi sikiöpussi, mutta ei alkiota, vaikka periaatteessa olisi jo pitänyt (6 viikkoa täynnä, pussin koko vastasi 5ttä viikkoa). Lähinnä nyt sitten odotan, että koska ja miten tämä menee kesken.
 
Takaisin
Top