Huolet ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän odotus päättyi torstaina alkaneeseen keskenmenoon :( kovien kuukautiskipujen tuntuisten kramppien ja verenvuodon kera raskaus päättyi, ja jo tänään raskaustestiin tuli tyylipuhdas negatiivinen :( parin viikon päästä vielä varmistetaan verikokeella että arvot laskeneet lähelle 0.. Viikonloppu oli kieltämättä elämäni kauhein ja jäljelle jäi suuri epäisko itseeni. Ensimmäinen raskaus ja päättyi keskenmenoon :( Pikkuhiljaa tässä mieli jo ruvennut siirtymään kohti uutta yritystä, jota kuitenkin varjostaa miehen mahdollinen lähtö ruotsiin muutamaksi kuukaudeksi töitä tekemään..
Paljon onnea teidän raskauksiin <3 itse siirryn nyt takaisin haaveilijoiden pariin..

Ikävä kuulla, PikkuApila123. Jaksamista ja voimia, ja kaikkea hyvää jatkossa.

Tiedä, kuinka moni muukin meistä joutuu tästä keskustelusta poistumaan.

PikkuApila olen todella pahoillani :( voimia ja jaksamista! <3

Puhuin tänään gynen kanssa puhelimessa ja kerroin hänelle tuhruvuodosta sekä kovasta kivusta dpo13 ennen plussaamista. Hän määräsi sitten labraan ottamaan hcg:n tarkka arvo kohdunulkoisen poissulkemiseksi. Jos arvot ok, ensi viikolla rv 5 ja risat sitten varhaistakin varhaisempan ultraan varmistaakseen, että raskaus on oikeassa paikassa. Kuumottaa labravastauksen soittaminen huomenna! Mutta yritän tsempata itseäni sillä, että tuhruvuoto on melkein kokonaan loppunut, voisiko se kuitenkin olla hyvä merkki..?

Täälläkin yksi ihan järkyttävä huolehtia ja panikoija!! Nyt koetan vaan kokoaika hokea itselleni että, jos sen on tarkoitus pysyä kyydissä loppuun asti näin myös tapahtuu ja jos ei niin mä en voi siihen vaikuttaa millään lailla. Kovasti odottelen sitä varhaisultraa niin saa tietää onko siellä sykettä vaiko ei.
Me päästään suoraan kunnalliselle varhaisultraan siis maksutta kun on takana tuo keskeytynyt km. Vielä pitäis ainakin se pari viikkoa odotella sitä kun nyt vasta menossa rv 4+4.

Minulla on takana on useita kohdunulkoisia raskauksia, ja myös pari muuta keskenmenoa. Osassa on ollut hengenlähtö lähellä, osa on sujunut helpommin. Jälkensä on kuitenkin jättänyt jokainen. Nyt en oikein uskalla vielä iloita, vaikka mieli niin kovasti tekisikin. Ensi viikolla aika varhaisultraan, jännittää tosi paljon...

Hcg oli 1150, eli normaali! :excited001 Ohjeeksi oli annettu, että jos alle 1000, niin tänään olisi ollut uusi labra. Mikä helpotus! Sanoivat, että kohdunulkoinen on epätodennäköinen. Nyt saan jännittää vielä ensi viikon ultraa jolloin nähdään, onko siellä elämää..

Takaisin