Huolet ja murheet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mima_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Leipälapio Oisko ollut jotain aftoja? :) Mulla niitä tulee aina joskus stressin yhteydessä ja viime raskaudessa heti kun plussasin.

Leipälapio Oisko ollut jotain aftoja? :) Mulla niitä tulee aina joskus stressin yhteydessä ja viime raskaudessa heti kun plussasin.

Eli, kyllä mä aftan tunnistan kun mulla oli pienenä usein. :)

oon tosi pahoillani anssku :Heartred

Ilmoittaudun nyt minäkin varovaisesti mukaan :greet025Kovasti huolta ollut täälläkin jo viimeiset 3 viikkoa kun välillä pienempää ja välillä isompaa vuotoa ollut rv 6 alkaen. Nyt viikot 8+6. Alkuun luulin tosiaan isompaa vuotoa suoraan keskenmenoksi kunnes ultrassa selvisi että pienellä syke tallella ja mitat viikkoja vastaavat. Samalla tosin todettiin myös laajahko hematooma joka tullee vuotamaan aikansa kunnes toivon mukaan aikanaan häviää kokonaan. Infektioriski ja tämä jatkuva pieni vuotelu kyllä on niin hermoja raastavaa touhua..päivä kerrallaan mennään kun ei muutakaan voi :Heartpink

Mulla oli eilen neuvola ja siellä sit kysyin ku esikoinen oli sairaana että saattaa enterorokko olla että onko vaarallinen jos tarttuu muhun, niin hän sanoi että ei oo vaarallinen. Sano sit jonku toisen rokon mikä on vaarallinen, en nyt sen nimeä muista. Ja sano myös että jos on kerran sen sairastanut niin sitä ei pitäs uudestaan tulla.

Takaisin