Purnaanpa vaikka tänne vaikkei kukaan varmaan joulutohinoilta lueskele, noh, onpahan joku paikka missä valittaa
Eli:
Eilen mieheni kysyi olisko mahdollista että hän bändinsä kanssa lähtisi vielä keikalle viikkoa ennen laskettua aikaa toiselle puolelle suomea. Hän ottaisi lentoliput niin että olisi 1vrk maksimissaan poissa kotoa.
Minä sanoin että tuntisin oloni kyllä tosi epävarmaksi koko tän loppuraskauden, koska pelkäisin että lapsi sattuu syntymään just miehen poissaollessa. Muutenkin oon alkanut pelkäämään koko synnytystä ja oon menossa tammikuussa pelkopolille.
Mutta sanoin sit että hän tekee itse päätöksen omalta kohdaltaan. Heidän bändinsä keikkailee aika harvakseltaan, ja tää keikka ois "iso juttu" heille. Mutta jos lapsi päättääkin syntyä just kyseisenä päivänä, ei mieheni todennäköisesti ehdi mukaan, koska edellisessä synnytyksessä meni max8h ja luulisin että tämä tulee nopeammin.
Tänään sit aamulla kysyin että mitä hän on päättänyt. No, jos hän yrittää lähteä sinne ja katsotaan lähempänä miltä tilanne vaikuttaa. Minä hermostuin ja sanoin että tosi huono idea, en halua että hän menee keikalle ollenkaan. Mies sanoi että miksen minä sitä heti torpannut eilen. Sanoin että olisin halunnut hänen itse tekevän sen päätöksen ettei lähde.
Nyt se on murjottanut koko päivän ja minä myös, ärsyttää että menny tää mukava jouluvalmistelupäivä huonoissa fiiliksissä.
Elikkäs mielipiteitä; kuinka itse oisit suhtautunut / toimisit tässä tilanteessa? Ja juu, saa olla miehenkin näkökulman puolella
Eniveis, oikein hyvää joulun aikaa kaikille!