No misköhän meillä tuntuu olevan ehdoton ei noi kuvaukset raskausaikana. :D siis ne otetaan kyllä, jos on välttämätöntä, mutta ei muuten. Ja mun hammas on niin huonossa kuosissa, että ihme ettei ole välttämätöntä!
Täällä näköjään laitetaan nää raskaanaolevien "vaarat" vähän hassuun järjestykseen.
Mutta mitä nyt nopeasti googlaamalla selviää, niin kyllä niitä riskejäkin löytyy, vaikkakin ne ovat todella todella todella pienet, että kyllä mä tän hetken vielä kärsin..
Täällä näköjään laitetaan nää raskaanaolevien "vaarat" vähän hassuun järjestykseen.
Mutta mitä nyt nopeasti googlaamalla selviää, niin kyllä niitä riskejäkin löytyy, vaikkakin ne ovat todella todella todella pienet, että kyllä mä tän hetken vielä kärsin..
itsekin kun lueskelin netistä niin ymmärsin että röntgen otetaan jos siitä on enemmän hyötyä kuin mahdollista haittaa, mutta että yritetään välttää sitä raskauden aikana jos vaan suinkin pystyy.. Jäi muutenkin jotenkin tosi paskamaiset vibat tästä hammaslääkäristä ja kun aloitin keskustelun että "niin kun mä olen raskaana" niin tämä lääkäri rupesi jo siinä vaiheessa virnistämään mulle aika veemäisesti ja asia sivuutettiin jotenkin ihan kokonaan.. Musta vielä näkee hyvin päälle päinkin että tosiaan olen raskaana jos joku muu on mennyt ohi. Niin ja mulla ei ollut mitään reikiä tai muuta missään hän vaan nyt halusi ottaa vielä sen röntgeninkin. 

Tämä keskenmenon pelko on ihan järkyttävää ja ajatus tuntuu aina vaan kamalammalta mitä pitemmällä ollaan. Eihän tässä onneksi ole kuin 19 viikkoa enää jäljellä pelätä.