Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pullahiiri, onpa tyhmää etteivät ota sua suoraan sinne viikkojen takia! Siitä istukasta vielä, eteisistukka on sama ku etinen istukka, eli et se tulee kohdunsuun eteen. Toiv se viel nousee eestä pois
Mua on alkanu nyt jännittämään se ens viikon ultra, et mitä sanovat siitä myoomaepäilystä
Mitä ihmettä? Kukaan ei tulehdusta kontrolloi? Ja että äitipolille pääsee vasta jollain tietyillä viikoilla! Johan on sääntöjä. Mullakin on viikkoja 19+ ja oon jo moneen kertaan äitipolilla supistusten takia käyny. Toki ne aina sanoo, etteivät pysty mitään tekemään jos supistukset pahenee mutta kyllä ne on aina tarkistanut että paikat ei ole alkanut kypsymään kuitenkaan. Mulla keskimmäisessä raskaudessa oli tulehdus päällä viikosta 14 eteenpäin ja mua seurattiin äitipolilla hyvin tiiviisti. Loppujen lopuksi vauva syntyikin jo viikolla 24 mutta ei mulle missään kohtaa sanottu ettei viikkojen takia kukaan mua kontrolloi tai hoida... Ihmettelen kyllä suuresti Pullahiiri miten sua kohdellaan noin!
Mä tätä samaa pohdin just tuolla salaisella puolella... Ja meillä ei oo edes neuvolassa kuunneltu sydänääniä. Lääkärin tarkastuksessa kuunneltiin kerran. Kai terveydenhoitajankin kanssa niitä vois kuunnella, jos vaan pyytäis. Mulla on aika ens viikolla.Vielä vähä vaikea nauttia tästä ku ei tunne liikkeitä. Jotenki sitä miettii ja ajattelee että onkohan päpy enää elossa ja neuvolassa vain kuulee sydänäänet joka kuukausi. Mitä sitä vattaa hinkkaa ku ei se välttämättä ole elossa. Tosi masentavaa ja ressaavaa. Ei sitä haluais ajatella noin mutta ei sille mitään voi.