Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kauheeta kun ne laittaa tollai sut siellä odottaan. Onko kipuja ollut?
Mulla! ☺ oon pitäny klexane 40 n 1kk ajan ja sama matka pitäs kulkee ku sulla. Joko aloitit? Mulle pistäminen ei tuota ongelmia, enempi jännään sitä seikkaa että veri on juoksevampaa. Kyllä sä siitä selviät ku on pakko ! Siihen tottuu. Eikö mies vois pistää jos se tuntuu susta ihan kauhealta? Mikä annos sulla on? Kiva ku on kohtalon toveri.Onko kellään muulla hyytymistekijä ongelmaa? Tänään sain pistokset, liian myöhään kun ois pitäny alottaa jo heti ku tulin raskaaks mutta todettu mulla eri kaupungissa kun nyt asun joten paperit piti saada toisesta sairaalasta eka. Koko raskaus ja 6vk synnytyksen jälkee pitäs piikittää itteeni joka päivä. Mulla on iha kauhee piikkikammo ja en tiiä mite tuun selvii täst :/ piikitkään kun ei oo mitää halpoi yli 60€ maksaa 10kpl ja kelan omavastuukatto ei tietenkää mee täytee ku raskaus menee kahden eri vuoden puolelle
Mulla! ☺ oon pitäny klexane 40 n 1kk ajan ja sama matka pitäs kulkee ku sulla. Joko aloitit? Mulle pistäminen ei tuota ongelmia, enempi jännään sitä seikkaa että veri on juoksevampaa. Kyllä sä siitä selviät ku on pakko ! Siihen tottuu. Eikö mies vois pistää jos se tuntuu susta ihan kauhealta? Mikä annos sulla on? Kiva ku on kohtalon toveri.
Muille tsemppiä vuotojen kanssa.
Mikä sulla on? Ootko sä sit saanu joskus tukoksen? Hyvä ku oot oppinu pustämään itteäs! Mulla on apc-resistenssi. Aikaisemmissa raskauksissa tätä ei tiedetty joten ei ole kokemusta piikki raskaudesta. Piikki kerrallaan mennään, ja hinta on suolainenMul on klexane 60, miettivät et Pitäskö nostaa 80. Mul on siis oikeesti aika iso riski. Joo mä alotin kolme viikkoa sitten piikitykset ja nyt alkaa vähä jo helpottaa mut joka kerta se pelottaa silti. Mut kiva kuulla et on joku kohtalon toveri tämäkin kans. Sisko ku ihmetteli et nykyää pitää piikittää ku hää saanu 14v sit viimesen lapsensa eikä sillo piikitelty
Voi helvettiläinen.mulla alko se kohdussa oleva hematooma nyt sit vuotaa ulos ja tietty ihan hermona.ensviikolla täytyy hakee lisää saikkua en todellakaa mee nyt töihin
Ei tää oo päästäny mua nyt jostakin kumman syystä pariin päivään kirjautumaan tänne sivulle.nytkin sain tapella sen kanssa. Pullahiiri mulla oli torstaina nt-ultra ja kontrolli hematooma oli nyt kuihtunut oliko se 1*2cm et sillon ku vuosi niin se pienensi sitä sitten.mulla seuraava kontrolli on rakenneultran yhteydessä 10.11 vasta.mut jos alkaa uudelleen vuotelee niin sit tietty aikasemmin.toivottavasti sulla ja kaikilla vuotelioilla nyt kanssa loppuisi.ihan kamala stressi tulee tommoisesta ja huoli tietty vauvastaMikä sun tilanne?
Mikä sulla on? Ootko sä sit saanu joskus tukoksen? Hyvä ku oot oppinu pustämään itteäs! Mulla on apc-resistenssi. Aikaisemmissa raskauksissa tätä ei tiedetty joten ei ole kokemusta piikki raskaudesta. Piikki kerrallaan mennään, ja hinta on suolainen