Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on normaalistiki alhanen hemoglobiini
Hyvä jos ylittyy 100 välillä, et ei sen tarttis laskea kyllä yhtää 
Mut joo, hyvin voi olla et oli liian alhanen verensokeri ja -paine.. ku alhanen verenpaineki mulla on yleensä, et onneks siitä ei tartte panikoida raskauden aikana... Saan hyvällä omalla tunnolla popsia salmiakkia


Lasketuksi ajaksi varmentui 9.11. ja menossa rv 8+3 eli melkein kuukausi tuli takapakkia siitä mitä neuvolakorttiin oli kirjattu. Niin arvelinkin pitkästä kierrostani johtuen. Uudelleen mennään siis yrittämään nt-mittausta n. kuukauden päästä. Onko muualla kuin porissa muuten niin hassusti, että nt- ja rakenneultrat ilmaisia, mutta ns.ylimääräiset kontrollit maksavat? Eli ilmeisesti itsellänikin nyt tämä käynti tuli maksulliseksi, kun ei mittauksia voitukaan vielä tehdä. En valita. Maksan ihan mielelläni. :) Mutta pidän sitä vaan outona.
Vissiin sitä jotenki kuvitteli, että koko alkukolmannes on pelkkää oksentamista, pahoja hajuja ja muuten vaan mörköilyä


Pienestä sitä ihminen tulee onnelliseksi, kun niin kovasti pelkäsin kohdun ulkopuolista raskautta :)